Juni 2023 ❤️

Det her er litt tullete av deg å si, å du må gjerne bli både sur å irritert på det jeg skal si til deg nå men.. Du vet like godt som alle de andre her at dette er et sjansespill. Du jobber med 70% sjangse for å bli gravid på første forsøk siden det har din lege sagt. Du var aldri garantert at det skulle klaffe på første forsøk. Nå har du allerede sitti en runde å sagt du ikke orker mer og at du ikke vil bruke noen av blastoene du har på frys.
. Dersom du har satset alt på ett innsett så har du selv laget for høye forventninger. Det er folk her inne som har vært igjennom så mye, og du sitter her ofte her inne og først ønsker støtte og trøst, før du begynner med det selvdestruktive.Tror du må finne noen å snakke med, for her inne sitter det x antall damer som har jobbet like så hardt om ikke hardere for å komme dit de er idag. Det her er et sted for støtte og hjelp men på et punkt må du selv faktisk innse at du må finne hjelp andre steder og ikke bare her inne..
Skjønner hva du mener og ha vet at folk har strevd mer enn meg, men folk reagerer og tenker forskjellig. Legen min sa ikke 70 % sjanse men 87, derfor jeg blir lei meg og frustrert.

Skjønner hva du mener og ha vet at folk har strevd mer enn meg, men folk reagerer og tenker forskjellig. Legen min sa ikke 70 % sjanse men 87, derfor jeg blir lei meg og frustrert.
Handler ikke om at folk har strevd mer enn deg, men du må huske at her inne sitter det så mye forskjellige mennesker med sine greier i tillegg. Ja folk reagerer forskjellig, men det er ufattelig frustrerende å se du igjen for ørtende gang starter med " jeg tror ikke jeg orker mere, osv osv" du sa det samme for en uke sideb.. det er repeat..

87%, enda værre.. det er nonsens.. du blir lei deg å frustrert fordi du forventer alt for mye, samtidig som du blir super emosjonell og fyrer av med en gang. Det er en gjenganger. Finn noen å snakke med, som kan hjelpe deg igjennom det her. For du ødelegger deg selv i prosessen. Jeg fant mye hjelp i samtaler med jordmor i kommunen. Hun fikk meg nedpå jorda igjen, brukte termer jeg forstår. Du må også tenke på at du selv sitter å deler ut råd, som kanskje også gir håp fordi du selv ønsker det. Ingen her sier at klinikken tar feil, men for mange av oss som leser nyere forskning, vi vet at statistikken lyver sjeldent..

Får bare sette Gonapeptyl x 2 og er liiiivredd for at eggene ikke skal bli modne :sad010

Brunrød crinone rester er jeg lite happy for kjenner jeg.. :/ blir helt hysterisk og vurderer å få en legetime på ferie.. noen som har vært borti dette på crinone? Har aldri vært brun før. Kjenner det lukter blod av det.. normalt sett har det vært hvitt eller lyse gult.. :/

Halloooooo. Se den streken :nailbiting: :nailbiting:
Vi ikke sett en eneste stek på 12,5 år :woot:
Dette er 11 dpo på ettermiddagsurin. Kun to timer siden sist toalettbesøk
20230623_175253.jpg

Brunrød crinone rester er jeg lite happy for kjenner jeg.. :/ blir helt hysterisk og vurderer å få en legetime på ferie.. noen som har vært borti dette på crinone? Har aldri vært brun før. Kjenner det lukter blod av det.. normalt sett har det vært hvitt eller lyse gult.. :/
Aldri vært gravid på crinone, men de sier jo at den gir skjøre slimhinner og at litt blødning er normalt. Brunt blod er vel og ett «godt» tegn etter det jeg har hørt. Krysser fingrene for at dette bare er tull pga crinone, og at alt står bra til med knøttet :smiley-angelic001 :Heartred

Klem❤️ ikke crinone men cyclogest som er også oppi der. Den fikk meg til å blø. Kjempe skjørt oppi der. Styrketanker sendes❤️ er du urolig få en extra sjekk om du får til for å roe❤️

Klem❤️ ikke crinone men cyclogest som er også oppi der. Den fikk meg til å blø. Kjempe skjørt oppi der. Styrketanker sendes❤️ er du urolig få en extra sjekk om du får til for å roe❤️
Jeg er på Gran Canaria, så er liksom ikke bare å stikke til min gyn hjemme å sjekke ❤️ men dersom det vedvarer så må jeg bare få tatt en UL ❤️

Ønsker du ovitrelle I tillegg men får den ikke pga fare for overetimulering? Jeg mener flere har hatt "bare" gonapeptyl med god effekt ❤️ uttak mandag?
Uttak mandag ja. Har ikke fått tak i klinikken igjen etter de sa jeg bare skulle sette Gonapeptyl, spurte om jeg på egen risiko kunne få sette Ovitrelle også men tror den meldingen ble sendt så seint at de ikke fikk sett den før de gikk hjem.

Så nå er jeg helt i kjelleren :sad010 Skulle sette dobbel trigger siden tidligere jeg har hatt dårlig modning av eggene, men nå får jeg jo ikle gjort det, og ikke fikk jeg snakka med dem om det heller:sad010

Uttak mandag ja. Har ikke fått tak i klinikken igjen etter de sa jeg bare skulle sette Gonapeptyl, spurte om jeg på egen risiko kunne få sette Ovitrelle også men tror den meldingen ble sendt så seint at de ikke fikk sett den før de gikk hjem.

Så nå er jeg helt i kjelleren :sad010 Skulle sette dobbel trigger siden tidligere jeg har hatt dårlig modning av eggene, men nå får jeg jo ikle gjort det, og ikke fikk jeg snakka med dem om det heller:sad010
Har dette med dobbel trigger vært diskutert?

Jeg er faktisk tilbøyelig til å si at du kjenner din situasjon best og å ta ovitrelle også dersom du har vurdert konsekvensene av mulig overstimulering... virker litt som at de skrev ut gonapeptyl basert på totalfrys og at det gikk litt raskt i svingene fordi det var fredag ettermiddag!

Har dette med dobbel trigger vært diskutert?

Jeg er faktisk tilbøyelig til å si at du kjenner din situasjon best og å ta ovitrelle også dersom du har vurdert konsekvensene av mulig overstimulering... virker litt som at de skrev ut gonapeptyl basert på totalfrys og at det gikk litt raskt i svingene fordi det var fredag ettermiddag!
Ja vi snakket om det. Men jeg tør faktisk ikke sette Ovitrelle når klinikken har sagt jeg ikke skal :inpain:
Skulle jo i utgangspunktet ta Gonapeptyl i tillegg til Ovitrelle. Men får bare håpe det går bra uansett. Kommer til å bli sååå lei meg om det ikke er modne egg :sad010

Vet ikke om det er pga stimulering, men etter jeg tok siste dose Meriofert i kveld har jeg hatt voldsomme luftsmerter, og er kvalm. Mulig det bare er psykisk :knegg: Man kan vel uansett ikke bli overstimulert uten Ovitrelle?

Ja vi snakket om det. Men jeg tør faktisk ikke sette Ovitrelle når klinikken har sagt jeg ikke skal :inpain:
Skulle jo i utgangspunktet ta Gonapeptyl i tillegg til Ovitrelle. Men får bare håpe det går bra uansett. Kommer til å bli sååå lei meg om det ikke er modne egg :sad010

Vet ikke om det er pga stimulering, men etter jeg tok siste dose Meriofert i kveld har jeg hatt voldsomme luftsmerter, og er kvalm. Mulig det bare er psykisk :knegg: Man kan vel uansett ikke bli overstimulert uten Ovitrelle?
Nei, jeg mener det er hcg i ovitrelle som om ikke den skaper overstimulering i seg selv (forstørret eggstokk og væske i buk) så forverrer den. Derfor de ikke setter inn ved fare, for dersom man blir gravid og får høyere hcg = jo være blir overstimuleringen. Jeg gjetter på at det er faren for overstimulering som gjør at de bare skrev ut Gonapeptyl :)

Nei, jeg mener det er hcg i ovitrelle som om ikke den skaper overstimulering i seg selv (forstørret eggstokk og væske i buk) så forverrer den. Derfor de ikke setter inn ved fare, for dersom man blir gravid og får høyere hcg = jo være blir overstimuleringen. Jeg gjetter på at det er faren for overstimulering som gjør at de bare skrev ut Gonapeptyl :)
Men jeg har allerede hentet ut Ovitrelle som ligger klar i kjøleskapet. For planen var hele tiden 2xGonapeptyl + 1 Ovitrelle.
Skulle ønske jeg var tøff nok til å bare sette alle sprøytene selv om de sier kun Gonapeptyl, men det tør jeg ikke.
Men synes samtidig det er sååå kjip.

Men jeg har allerede hentet ut Ovitrelle som ligger klar i kjøleskapet. For planen var hele tiden 2xGonapeptyl + 1 Ovitrelle.
Skulle ønske jeg var tøff nok til å bare sette alle sprøytene selv om de sier kun Gonapeptyl, men det tør jeg ikke.
Men synes samtidig det er sååå kjip.
Klart det føles kjipt! Ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. Men har ikke hausken et alarmnr du kan ringe dersom det er krise?

Back
Topp