Skjønner hva du mener og ha vet at folk har strevd mer enn meg, men folk reagerer og tenker forskjellig. Legen min sa ikke 70 % sjanse men 87, derfor jeg blir lei meg og frustrert.Det her er litt tullete av deg å si, å du må gjerne bli både sur å irritert på det jeg skal si til deg nå men.. Du vet like godt som alle de andre her at dette er et sjansespill. Du jobber med 70% sjangse for å bli gravid på første forsøk siden det har din lege sagt. Du var aldri garantert at det skulle klaffe på første forsøk. Nå har du allerede sitti en runde å sagt du ikke orker mer og at du ikke vil bruke noen av blastoene du har på frys.
. Dersom du har satset alt på ett innsett så har du selv laget for høye forventninger. Det er folk her inne som har vært igjennom så mye, og du sitter her ofte her inne og først ønsker støtte og trøst, før du begynner med det selvdestruktive.Tror du må finne noen å snakke med, for her inne sitter det x antall damer som har jobbet like så hardt om ikke hardere for å komme dit de er idag. Det her er et sted for støtte og hjelp men på et punkt må du selv faktisk innse at du må finne hjelp andre steder og ikke bare her inne..