Juni 2023 ❤️

Spent på om de kjører uttak på mandag eller vil ha med enda flere av de litt mindre. :hungry:
Vet ikke helt hva jeg håper egentlig :knegg:
Hva tenker dere? Hvor mange av disse er store nok om de går for uttak på mandag?
Vis vedlegget 408542
Så fine tall! Enig med Høsteple, tipper det blir mandag. De på 17 mm vil jo kunne bli godt over 21 hvis man antar at de vokser 2 mm i døgnet. Og du vil i alle fall få med de på 15 og 16, og kanskje til og med de på 13.

Så fine tall! Enig med Høsteple, tipper det blir mandag. De på 17 mm vil jo kunne bli godt over 21 hvis man antar at de vokser 2 mm i døgnet. Og du vil i alle fall få med de på 15 og 16, og kanskje til og med de på 13.
Hadde vært helt knall om de på 13mm også ble med :smiley-angelic001 Spennende blir det iallefall:happy:

Spent på hvordan det gikk med deg :Heartred

Jeg har vært på kontroll idag, og det var ikke så bra som vi hadde håpet på. Venstre side hadde en på 16, 2 x 10 og 2 x 7 + noen mindre, høyre var det bare masse små som han ikke målte en gang. Skal inn til ny kontroll på mandag. Nevnte at kanskje det største på 16 måtte gå for å satse på de litt mindre. Kalte dette en dårlig syklus. Jeg var så forberedt på å få flere egg rekruttert denne gangen pga tostranen.

Jeg har vært på kontroll idag, og det var ikke så bra som vi hadde håpet på. Venstre side hadde en på 16, 2 x 10 og 2 x 7 + noen mindre, høyre var det bare masse små som han ikke målte en gang. Skal inn til ny kontroll på mandag. Nevnte at kanskje det største på 16 måtte gå for å satse på de litt mindre. Kalte dette en dårlig syklus. Jeg var så forberedt på å få flere egg rekruttert denne gangen pga tostranen.
Åh! Så kjipt når ikke kroppen responderer slik man hadde håpet på medisinene :Heartred Høres jo ut som en bedre plan å satse på de litt mindre da, så kanskje det kan bli litt flere:smiley-angelic001

Spennende! Han har jeg aldri truffet. Jeg som ville ha Arne siden jeg har hørt så mye bra om han :knegg:
Har aldri hatt uttak med ham, kun kontroll og samtale. Men han har jo og masse erfaring! Og virker veldig dyktig. Jeg bare liker veldig godt at Arne er rolig og fokusert. Men forstod at det er Jon som skal være i Stavanger mandag-onsdag, så selv håper jeg på uttak på torsdag :hilarious: Men det er bare fordi kjemien fungerer så godt mellom oss og Arne

Har aldri hatt uttak med ham, kun kontroll og samtale. Men han har jo og masse erfaring! Og virker veldig dyktig. Jeg bare liker veldig godt at Arne er rolig og fokusert. Men forstod at det er Jon som skal være i Stavanger mandag-onsdag, så selv håper jeg på uttak på torsdag :hilarious: Men det er bare fordi kjemien fungerer så godt mellom oss og Arne
Søren, da blir det ikke Arne på oss, for kan ikke bli uttak senere enn onsdag, da blir vel disse foliklene altfor store :knegg:

Venter så på melding fra Stavanger! Pleier de være treige? :wacky:

Søren, da blir det ikke Arne på oss, for kan ikke bli uttak senere enn onsdag, da blir vel disse foliklene altfor store :knegg:

Venter så på melding fra Stavanger! Pleier de være treige? :wacky:
Nei, men hvis de har uttak idag, så pleier det å være ca nå, så svarer nok etter lunsj! Føler rytmen er litt sånn, kontroller tidlig på morgenen, uttak fra ca 10 og frem til lunsj, og så kontroller fra lunsj og utover. Så får som oftest svar etter 12/13. og oppfølgingssvar deretter pleier å være raske.

Har 7 igjen på frys men har mistet håp om at det skal klaffe ❤️
Det her er litt tullete av deg å si, å du må gjerne bli både sur å irritert på det jeg skal si til deg nå men.. Du vet like godt som alle de andre her at dette er et sjansespill. Du jobber med 70% sjangse for å bli gravid på første forsøk siden det har din lege sagt. Du var aldri garantert at det skulle klaffe på første forsøk. Nå har du allerede sitti en runde å sagt du ikke orker mer og at du ikke vil bruke noen av blastoene du har på frys.
. Dersom du har satset alt på ett innsett så har du selv laget for høye forventninger. Det er folk her inne som har vært igjennom så mye, og du sitter her ofte her inne og først ønsker støtte og trøst, før du begynner med det selvdestruktive.Tror du må finne noen å snakke med, for her inne sitter det x antall damer som har jobbet like så hardt om ikke hardere for å komme dit de er idag. Det her er et sted for støtte og hjelp men på et punkt må du selv faktisk innse at du må finne hjelp andre steder og ikke bare her inne..

Last edited:
Hadde vært helt knall om de på 13mm også ble med :smiley-angelic001 Spennende blir det iallefall:happy:

Spent på hvordan det gikk med deg :Heartred
Gikk sånn passe :hungover: Nesten ingen vekst, mulig at noen flere små hadde vokst litt. En på 13mm, en på 11, to på 10, en på 8, osv. Til sammen ti som ble notert ned. I følge gynekologen var det kun to folllikler som var rekruttert, siden de som er 10mm og under regnes som for små.
Jaja, ny kontroll på mandag og økt dose til 275 (går nå på 200). Det aner meg at jeg har hatt altfor lav dose denne gangen, skulle hatt mye høyere dose når jeg ble satt på Progynova. Har alltid respondert raskt på stimulering, så dette er helt nytt.

To be continued! :joyful:

Back
Topp