Fy så spennende!8 dpo/10 dager etter ovitrelle. Herregud som jeg håper
Vis vedlegget 408657
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy så spennende!8 dpo/10 dager etter ovitrelle. Herregud som jeg håper
Vis vedlegget 408657
Krysser alt!!!!!8 dpo/10 dager etter ovitrelle. Herregud som jeg håper
Vis vedlegget 408657
Herregud så spennende Krysser alle fingre og tær8 dpo/10 dager etter ovitrelle. Herregud som jeg håper
Vis vedlegget 408657
Krysser alt for deg9 dpo
Tydelig her IRL og ser også at den er rosa, men fremdeles så svak at den kna være vanskelig å få tydelig på kamera. I dag tidlig hadde jeg en liten melt down fordi jeg var sikker på det ikke gikk. Nå håper jeg bare intenst på at streken bare blir sterkere
Vis vedlegget 408718
Vis vedlegget 408719
Jeg ble gravid på begge nå. Vært gravid uten to ganger, en kjemisk og en som varte til 5+6 med blødninger fra før testdato men stigende hcg. Nå har jeg ikke hatt noe blødninger/spotting, og er 6+2. Fikk begge når jeg begynte på privat klinikk, etter 3 uttak og 14 innsett i det offentlige.Mange som har opplevd at egget har festet seg ved bruk av prednisolon og blodfortynnende? Jeg brukte prednisolon ved siste innsett med mine egg i des men det var pga elveblest pga cyclogest. Klinikken sa jeg denne gangen bare skulle bruke prednisolon hvis jeg fikk elveblest igjen men fikk ikke det denne gangen. Har spurt dem tidligere ang blodfortynnende men jeg hadde da tatt blodprøver som viste at jeg ikke hadde tykt blod så da mente de at det ikke var noe poeng i at jeg skulle ta det.
Takk for svar ble gravid i januar sist men mistet i uke 8, gikk da på prednisolon, men ikke denne gangen. Vet ikke om det har noen innvirkning mente klinikken.Jeg ble gravid på begge nå. Vært gravid uten to ganger, en kjemisk og en som varte til 5+6 med blødninger fra før testdato men stigende hcg. Nå har jeg ikke hatt noe blødninger/spotting, og er 6+2. Fikk begge når jeg begynte på privat klinikk, etter 3 uttak og 14 innsett i det offentlige.
For min del virker det ikke som at verken prednisolon eller blodfortynnende har noe å si. Aller minst (for at egget fester seg) har jeg troa på blodfortynnende. Det er nok viktigere etter implantasjon, men raten for å bli gravid har ikke endret seg for min del ved bruk av blodfortynnende.Mange som har opplevd at egget har festet seg ved bruk av prednisolon og blodfortynnende? Jeg brukte prednisolon ved siste innsett med mine egg i des men det var pga elveblest pga cyclogest. Klinikken sa jeg denne gangen bare skulle bruke prednisolon hvis jeg fikk elveblest igjen men fikk ikke det denne gangen. Har spurt dem tidligere ang blodfortynnende men jeg hadde da tatt blodprøver som viste at jeg ikke hadde tykt blod så da mente de at det ikke var noe poeng i at jeg skulle ta det.
Ingen av mine blastoer har festet seg før jeg nå fikk albyl e og prednisolon. Hvorvidt det er en tilfeldighet, eller hvem av de som gjorde utslaget er ikke godt å si.Mange som har opplevd at egget har festet seg ved bruk av prednisolon og blodfortynnende? Jeg brukte prednisolon ved siste innsett med mine egg i des men det var pga elveblest pga cyclogest. Klinikken sa jeg denne gangen bare skulle bruke prednisolon hvis jeg fikk elveblest igjen men fikk ikke det denne gangen. Har spurt dem tidligere ang blodfortynnende men jeg hadde da tatt blodprøver som viste at jeg ikke hadde tykt blod så da mente de at det ikke var noe poeng i at jeg skulle ta det.
Takk for svar jeg tok prednisolon sist da jeg mistet men ikke denne gangen pga jeg fikk ikke utslett av cyclogest nå, men da skal jeg høre om blodfortynnendeIngen av mine blastoer har festet seg før jeg nå fikk albyl e og prednisolon. Hvorvidt det er en tilfeldighet, eller hvem av de som gjorde utslaget er ikke godt å si.
Maigaard var på med en gang å sa at det kan ikke skade så hvorfor ikke prøve. Jeg har tatt 5mg prednisolon 5 dager før innsett og 75 mg albyl e. Skal gå på Albyl-e til 10+6Takk for svar jeg tok prednisolon sist da jeg mistet men ikke denne gangen pga jeg fikk ikke utslett av cyclogest nå, men da skal jeg høre om blodfortynnende
Så fantastiskI dag er jeg 4 uker og testdag for klinikken. Tenker jeg kan settes som gravid Vis vedlegget 408772
Så utrolig gøy gleder meg til oppdatering i dag9 dpo
Tydelig her IRL og ser også at den er rosa, men fremdeles så svak at den kna være vanskelig å få tydelig på kamera. I dag tidlig hadde jeg en liten melt down fordi jeg var sikker på det ikke gikk. Nå håper jeg bare intenst på at streken bare blir sterkere
Vis vedlegget 408718
Vis vedlegget 408719
Du, masse masse lykke til I dag! Jeg har troa på at Gonapeptyl gjør jobben!Så utrolig gøy gleder meg til oppdatering i dag
Åååh så spennende!9 dpo
Vis vedlegget 408718
Vis vedlegget 408719
Gratulerer!!!!I dag er jeg 4 uker og testdag for klinikken. Tenker jeg kan settes som gravid Vis vedlegget 408772
Så god du er som klarer å spare urinDu, masse masse lykke til I dag! Jeg har troa på at Gonapeptyl gjør jobben!
Jeg jobber hardt for å spare opp litt dugelig urin har så svak urin på morgenen, greide heldigvis å spare meg selv for hjertesorgen å ta en test som ville vært svak! Det erpersonlig fremgang ass
TakkGratulerer!!!!