Whoohoo! Det er jo supert!De ringte fra Hausken nå.
12 av 16 befruktet
Redusert kvalitet på svømmerne så de gjorde ICSI.
Lovet å ringe meg igjen på torsdag med status
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whoohoo! Det er jo supert!De ringte fra Hausken nå.
12 av 16 befruktet
Jeg er også satt opp på avsluttende samtale med Porsgrunn i juli, men lurer på å bare avlyse den. Vi er jo allerede i gang med veien videre, og jeg føler ikke det er så mye å få ut av en avsluttende samtale egentlig.Her ringte jeg inn det negative resultatet til St. Olavs i dag, de tilbydde en avsluttende samtale med lege, men jeg takket nei. Vet ikke om det var dumt, men, hva mer er det å si en at det ikke gikk på tre forsøk? Vi vet jo alt som har skjedd.. Orker ikke mer «åååh, det var leit» eller
Jeg takket også nei til den samtalen. Det var ikke noe poengJeg er også satt opp på avsluttende samtale med Porsgrunn i juli, men lurer på å bare avlyse den. Vi er jo allerede i gang med veien videre, og jeg føler ikke det er så mye å få ut av en avsluttende samtale egentlig.
Sniker litt, hva skal man liksom på en sånn samtale?Her ringte jeg inn det negative resultatet til St. Olavs i dag, de tilbydde en avsluttende samtale med lege, men jeg takket nei. Vet ikke om det var dumt, men, hva mer er det å si en at det ikke gikk på tre forsøk? Vi vet jo alt som har skjedd.. Orker ikke mer «åååh, det var leit» eller
Nei, jeg spurte egentlig ikke da. Den er over telefon tror jeg, men om det for å gå gjennom forsøk eller om vi skal fortelle om vi er fornøyde med behandlingen, så ser jeg ikke noe vits med det. Det gikk som det gikk, livet må gå videre og vi kommer oss videre uten en slik samtaleSniker litt, hva skal man liksom på en sånn samtale?
Hurra, så bra! Håper du får gode nyheter på torsdag!De ringte fra Hausken nå.
12 av 16 befruktet
Jeg satte en på hver side av navlen. Var ingen problemSkal sette gonapeptyl (og Ovitrelle) ikveld, men har aldri satt gonapeptyl før. Hvordan er den? Ser det er mye større mengde enn feks Fyremadel, tror det er dobbelt så mye, og jeg skal sette to. Kan jeg sette begge på samme emla område? Eller kommer det til å sprenge?
Skal sette gonapeptyl (og Ovitrelle) ikveld, men har aldri satt gonapeptyl før. Hvordan er den? Ser det er mye større mengde enn feks Fyremadel, tror det er dobbelt så mye, og jeg skal sette to. Kan jeg sette begge på samme emla område? Eller kommer det til å sprenge?
Tusen takk! Jeg endte og opp med å sette i samme emla område så jeg slapp to plaster Gikk overraskende greit! Syns faktisk Fyremadel er verre, blir så kvalm av den og så svir den som regel etterpå.Sniker.
Jeg satte begge ganske nær hverandre uten problemer. Bare å sprøyte rolig inn så huden rekker å trekke det inn. Den er egentlig ganske så lik Fyremadel.
Det går nok helt fint. Gjorde akkurat det samme. Ovitrelle først og så fikk det bare ta den tiden det ville å få tatt Gonapeptyl'ene. Det ble egg av det.Tusen takk! Jeg endte og opp med å sette i samme emla område så jeg slapp to plaster Gikk overraskende greit! Syns faktisk Fyremadel er verre, blir så kvalm av den og så svir den som regel etterpå.
Og alt er supersaaaakte her og, både stikkingen og selve injiseringen
Satte Ovitrelle først, og var ferdig med siste gonapeptyl 15 min etter. Håper ikke det gjør noe..?
Jeg er også såååå sakte med stikkingen. Lirker inn nåla Men bruker ikke plaster, så tenkte ikke over at det var greit å få satt de på samme område, selv om jeg ser nå du skrev detTusen takk! Jeg endte og opp med å sette i samme emla område så jeg slapp to plaster Gikk overraskende greit! Syns faktisk Fyremadel er verre, blir så kvalm av den og så svir den som regel etterpå.
Og alt er supersaaaakte her og, både stikkingen og selve injiseringen
Satte Ovitrelle først, og var ferdig med siste gonapeptyl 15 min etter. Håper ikke det gjør noe..?
Vi har tre igjen og nå når skuffelsen har blitt fordøyt litt så ser jeg jo at det godt kan ligge en baby i en av de tre. Så vi får bare grønne på i august, tror vi rekker et innsett da. Får mens noen dager før klinikken åpner, men kan ikke forstå at det skal være et stort problemÅh, så vondt jeg får av deg Akkurat samme med vårt forrige innsett. Men utrolig nok er det godt å være bare en liiiiten tur innom håpet
Hvor mange eskimoer har dere på frys? Og når kan dere evt prøve igjen?
Vi tok den samtalen. Vi dro faktisk til st Olavs for den. Gråt som et barn etterpå. Det var 90% for å forklare med særs enkle ord hva de hadde gjort og hvorfor det var riktig behandling, men at de kan ikke utføre mirakler. De siste 10% bestod av å få bekreftet at de har foreslått adopsjon. Ble rett og slett krenket.Her ringte jeg inn det negative resultatet til St. Olavs i dag, de tilbydde en avsluttende samtale med lege, men jeg takket nei. Vet ikke om det var dumt, men, hva mer er det å si en at det ikke gikk på tre forsøk? Vi vet jo alt som har skjedd.. Orker ikke mer «åååh, det var leit» eller
de er faen meg ikke sanne! Siste jeg fikk høre av legen som hadde uttaket før jeg gikk siste gangen sa at dette var helt tullete og at å kaste bort mere tid på egne egg var bare tull.. eggdonasjon var jeg forøvrig for stor til å få dekket ... Asså.. jeg blir helt mattVi tok den samtalen. Vi dro faktisk til st Olavs for den. Gråt som et barn etterpå. Det var 90% for å forklare med særs enkle ord hva de hadde gjort og hvorfor det var riktig behandling, men at de kan ikke utføre mirakler. De siste 10% bestod av å få bekreftet at de har foreslått adopsjon. Ble rett og slett krenket.
Jaa, lirker inn! Det er akkurat det jeg føler jeg og gjørJeg er også såååå sakte med stikkingen. Lirker inn nåla Men bruker ikke plaster, så tenkte ikke over at det var greit å få satt de på samme område, selv om jeg ser nå du skrev det
Når i morgen har du uttak?
Huff, ikke bra! Nei, jeg er fornøyd med valget om å droppe den ja.Vi tok den samtalen. Vi dro faktisk til st Olavs for den. Gråt som et barn etterpå. Det var 90% for å forklare med særs enkle ord hva de hadde gjort og hvorfor det var riktig behandling, men at de kan ikke utføre mirakler. De siste 10% bestod av å få bekreftet at de har foreslått adopsjon. Ble rett og slett krenket.
Fy faen for en gjeng det kunne de altså spart seg for!Vi tok den samtalen. Vi dro faktisk til st Olavs for den. Gråt som et barn etterpå. Det var 90% for å forklare med særs enkle ord hva de hadde gjort og hvorfor det var riktig behandling, men at de kan ikke utføre mirakler. De siste 10% bestod av å få bekreftet at de har foreslått adopsjon. Ble rett og slett krenket.