Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok ikke så farlig med enkeltdose naproxenHjelp. Jeg tok blodprøve i går, men begynte å blø kraftig i går ettermiddag. Nå har den blødningen stoppet opp, og klinikken ringer og forteller at hcg er på 420. De sier jeg skal fortsette med utrogestan, og ta ny blodprøve på tirsdag hvis hjemmetest ikke blir negativ.
Jeg er helt i sjokk. Jeg tok to naproxen da jeg begynte å få kramper, siden jeg har endometriose og pleier å få helt sinnsyke smerter. Men jeg fikk aldri noe smerter. Jeg er på jobb, og er helt skjelven av beskjeden. Tenk om jeg ikke har mistet, men har ødelagt alt fordi jeg tok naproxen
Hurra!! Gratulerer med et supert resultat! 4 egg gir jo en god sjanse!Da har jeg fått oppdatering fra laben: av syv modne egg ble fire befruktet riktig Helt OK resultat, det var det jeg hadde håpet på. Da satser vi på at de ringer med gode nyheter på tirsdag.
@Feyra, hvordan gikk det med deg?
Forstår godt du ble skjelven, men tror som Tigerbaby sier at en enkeltdose ikke har noe å siHjelp. Jeg tok blodprøve i går, men begynte å blø kraftig i går ettermiddag. Nå har den blødningen stoppet opp, og klinikken ringer og forteller at hcg er på 420. De sier jeg skal fortsette med utrogestan, og ta ny blodprøve på tirsdag hvis hjemmetest ikke blir negativ.
Jeg er helt i sjokk. Jeg tok to naproxen da jeg begynte å få kramper, siden jeg har endometriose og pleier å få helt sinnsyke smerter. Men jeg fikk aldri noe smerter. Jeg er på jobb, og er helt skjelven av beskjeden. Tenk om jeg ikke har mistet, men har ødelagt alt fordi jeg tok naproxen
Ååå! Så dumt det bare var ett som ble befruktet Har dere slitt med befruktningen før? Er det ICSI eller IVF?Hurra!! Gratulerer med et supert resultat! 4 egg gir jo en god sjanse!
Her var det ikke så gode nyheter. Hadde 4 modne egg, men kun 1 ble befruktet. Fikk tilbud om å sette det inn idag siden det kun er ett egg å følge med på, og det ikke blir noen utvelgelse, men jeg takket nei og vil heller vente til søndag/mandag. Da her vi mer info om egget. Det må være helt forferdelig å vente 14 dager uten å i det hele tatt vite om det deler seg.
Har aldri hatt problemer med befruktning tidligere, så jeg var ganske sjokka når det bare 1 av 4 (modne!!) egg! Er IVF, har aldri vært snakk om ICSI. Tidligere har vi fått typ 5 av 6 befruktet. Men vet ikke om de kunne gjort vurderingen der og da på ICSI istedet?Ååå! Så dumt det bare var ett som ble befruktet Har dere slitt med befruktningen før? Er det ICSI eller IVF?
Heier såååå på dette ene egget nå altså
De vurderte våre til ICSI utifra resultat på spermprøven, så om den hadde vært dårlig hadde de nok gått for ICSI. Så kjipt at det skulle bli så dårlig befruktning denne gangen altså! Dette gamet her er noe skikkelig drittHar aldri hatt problemer med befruktning tidligere, så jeg var ganske sjokka når det bare 1 av 4 (modne!!) egg! Er IVF, har aldri vært snakk om ICSI. Tidligere har vi fått typ 5 av 6 befruktet. Men vet ikke om de kunne gjort vurderingen der og da på ICSI istedet?
Heier og på den ene egget, men planlegger og siste forsøk etter sommeren kjenner jeg
Såååå braaaaa! Whooohooooo! <3Da ringte de fra klinikken igjen og det ble 4 blastoer av veldig god kvalitet på frys
Åååå, skulle så gjerne ønske du også kunne fått gode nyheter kjære degRingte meg også nettopp, det ene embryoet vi har, har feil. Så de ser det an til imorgen og ringer igjen da.
Det kjenner jeg meg veldig igjen i, tusentakkSå leit, sender deg en stor klem
Synes selv det er utrolig kjipt, for man får liksom ikke prøvd engang når man ikke får satt inn egg.
TakkStor klem til deg avbrutt forsøk er så vondt
Veldig merkelig de ikke har satt inn!Idag var det delt til 10 celler, de holder det til imorgen, og hvis det har blitt til et blasto vurderer de å sette inn. Er poor quality. Har lest litt opp, og det er en del forskning som viser til at det ikke er økt fare for spontanabort eller svangerskapskomplikasjoner dersom det fester seg. Det har bare en mye mindre sjans for å feste seg. Snakket litt med embryologen idag, før jeg leste forskning, og hun sa jeg hadde gjennom tidligere forsøk også hatt flere blasto av poor quality. Når vi ikke har fått satt inn noen embryo, synes jeg det er rart de ikke har satt inn ett eller to av disse. Vi går jo privat så betaler full pris uansett så lenge uttak er gjennomført. Og det er ingen helsemessige årsaker til å ikke sette inn.
Ja, ble litt sjokkert. Tidligere har de bare sagt at det er ingen embryo som har klart seg, at de stoppet opp liksom. Ingen info om at vi har hatt (opptil flere) blastoer. Syns også vi kunne få tatt det valget selv. Spent imorgen. Sjansene er jo minimale for graviditet, men de er der jo til tross.Veldig merkelig de ikke har satt inn!
Når det er det eller ingenting så burde dere absolutt fått tilbudet om det synes jeg.
Håper håper håper at det kan bli til et innsett for dere, uansett kvalitet
Håper sånn for i morgen! Bare å ha en ørliten sjanse er bedre enn ingen sjanseJa, ble litt sjokkert. Tidligere har de bare sagt at det er ingen embryo som har klart seg, at de stoppet opp liksom. Ingen info om at vi har hatt (opptil flere) blastoer. Syns også vi kunne få tatt det valget selv. Spent imorgen. Sjansene er jo minimale for graviditet, men de er der jo til tross.