Håpefull24
Flørter med forumet
Det endte med avbrutt forsøk for meg for 2.gang desverre ingen av eggene utviklet seg til blastcyst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit, sender deg en stor klemDet endte med avbrutt forsøk for meg for 2.gang desverre ingen av eggene utviklet seg til blastcyst.
Herregud så grusomt! At det skal være mulig å behandle folk som har vært igjennom så mye sånn Skal få avbestilt den samtalen vi er satt opp på fort som fy.Vi tok den samtalen. Vi dro faktisk til st Olavs for den. Gråt som et barn etterpå. Det var 90% for å forklare med særs enkle ord hva de hadde gjort og hvorfor det var riktig behandling, men at de kan ikke utføre mirakler. De siste 10% bestod av å få bekreftet at de har foreslått adopsjon. Ble rett og slett krenket.
Stor klem til deg avbrutt forsøk er så vondtDet endte med avbrutt forsøk for meg for 2.gang desverre ingen av eggene utviklet seg til blastcyst.
Masse lykke til med uttak i dag!Jaa, lirker inn! Det er akkurat det jeg føler jeg og gjør
Har uttak 8.30 imorgen, kjenner jeg er litt spent på om det er 5 som er klar eller bare de 3. Blir isåfall en økning på 40%!
Fikk ut 4 egg, er litt så som så. Hadde eggene på høyreside også respondert, ville det vært en økning. Tidligere har venstreside bare gitt 1-2 egg, så virker som tostran har virket. Bare veldig synd at høyre eggstokk ikke ble med.Masse lykke til med uttak i dag!
Krysser alt jeg har for at der blir fem fine egg
Hei, hvordan har det gått med deg idag?Så bra resultat!
Nettopp ferdig på kontroll selv, folliklene har endelig vokst og det blir uttak på torsdag Blir ikke sååå mange ut, har aldri hatt færre enn 10 ut, men blir sikkert lavere antall denne runden. Sånn er det når man er 40, er fornøyd om jeg får en fin blasto på frys
Krysser fingrene for de 4Fikk ut 4 egg, er litt så som så. Hadde eggene på høyreside også respondert, ville det vært en økning. Tidligere har venstreside bare gitt 1-2 egg, så virker som tostran har virket. Bare veldig synd at høyre eggstokk ikke ble med.
Venter spent på telefon imorgen! Blir eventuelt innsett lørdag eller mandag, så 2 dagers eller 4 dagers.
De har egentlig ikke oppe i helger, men tror det er et unntak pga ferie. Ingen av våre egg har noengang overlevd til blasto, men forrige gang var det to egg som på dag 2 så helt perfekte ut. Vet ikke om det har noe å si om de er inni eller utenfor kroppen, men delingen stoppet ihvertfall opp og de ble fragmenterte frem til dag 5.Krysser fingrene for de 4
Aah, så de jobber lørdag og mandag også? Jeg trodde de skulle ut i ferie, men det er jo veldig bra da
Har de åpent i helger også ja? Så da slipper jeg å være stressa for at fryseforsøk skal havne på helg?
Ååh så bra!! Når tenker dere innsett? August? Eller skal dere vente lengre? Tror aldri jeg fikk med meg hvorfor det bare er høstesyklus. Du trenger ikke dele hvis du ikke ønskerNå ringte de fra klinikken om status på dag 3.
De sa at 4 egg var på 1. plass, så var det 3 egg som var på 2. og 3. plass
Jeg er ikke vant med rangering av eggene så det var nytt for meg
De ringer igjen på lørdag for status før noe evt blir fryst ned
Bare å spørreÅåh så bra!! Når tenker dere innsett? August? Eller skal dere vente lengre? Tror aldri jeg fikk med meg hvorfor det bare er høstesyklus. Du trenger ikke dele hvis du ikke ønsker
Nei ikke godt å si hva som er det beste. Som du sier så vet man jo mer om egget på dag 4 ja. Håper uansett at det blir innsett på dere denne gangen. Må være tøft med så mange uttak uten noe å sette innDe har egentlig ikke oppe i helger, men tror det er et unntak pga ferie. Ingen av våre egg har noengang overlevd til blasto, men forrige gang var det to egg som på dag 2 så helt perfekte ut. Vet ikke om det har noe å si om de er inni eller utenfor kroppen, men delingen stoppet ihvertfall opp og de ble fragmenterte frem til dag 5.
Er så usikker på hva jeg håper på, 2 eller 4 dagers. Man har jo mer kunnskap om egget jo senere det blir satt inn.
Åtte egg ut! Fornøyd med det, håper bare at befruktningen blir sånn noenlunde -får alltid litt dårlig uttelling på befruktningen av ymse grunner, de siste uttakene har en god del av eggene vært tomme skall. Embryologen mente at det sannsynligvis skyldes alder, så det får jeg bare akseptere at er sånt som skjer.Hei, hvordan har det gått med deg idag?
Krysser fingrene for at innsett i naturlig syklus er det som skal til!!Bare å spørre
Vi har hatt 9 innsett (3 fersk og 6 frys) og 5 inseminasjoner som ikke har endt opp i noe annet enn 2 kjemiske, 1SA og 1MA.
Så da vi skulle videre med IVF privat ønsket Hausken å utrede for habituell abort. Så jeg har tatt biopsi av slimhinna og en hel haug med blodprøver som de vil ha svar på før vi setter inn. Tar ca 4 uker med svar, så de får svar midt i sommerstengt, så derfor blir det ikke noe innsett før etter det. Om de finner noe så må jeg evt ha antibiotikakur osv, så da må jeg jo isåfall det også før innsett.
Så vil de ha innsett i en naturlig syklus uten noen form for hormoner siden jeg hver gang jeg har gått på hormoner (både enkel stimulering med Letrozol eller stimulering før uttak) har veldig kort lutealfase, i motsetning til naturlig syklus som alltid er 28 dager. Så da skal vi prøve det siden det ikke har vært prøvd før
Håper det klaffer med syklus så vi får innsett i løpet av august
Wow! Det er jo kjempe bra!! Håper du får gode nyheter imorgen!!Åtte egg ut! Fornøyd med det, håper bare at befruktningen blir sånn noenlunde -får alltid litt dårlig uttelling på befruktningen av ymse grunner, de siste uttakene har en god del av eggene vært tomme skall. Embryologen mente at det sannsynligvis skyldes alder, så det får jeg bare akseptere at er sånt som skjer.
Så fint resultat du fikk, håper på maks befruktning i morgen!
Jeg kjente det knapt, så det var ikke noe problem av selve slimhinnen, er det hysteroskopi? Jeg kan ikke helt de forskjellige undersøkelseneKrysser fingrene for at innsett i naturlig syklus er det som skal til!!
Hvordan var det å ta biopsi av slimhinnen? Jeg har tatt av selve livmoren, og det suns jeg var vondere enn et egguttak, både under og etter..
Ånei! Sender deg en stor klem Dette føles urettferdigDa var jeg tilbake her. Kortvarig lykke