Juni 2023 ❤️

Hei! Jeg er helt ny i ivf-verden. Hadde uttak i des-2019, som resulterte i 2 eskimoer. Så kom covid og innsett ble utsatt. Plutselig hadde vi et knøtt på vei. Det ble et komplisert forløp og veldig prematur fødsel. Mini er nå 2 år, og vi er klare for sistemann. Hadde innsett 13. juni. Har testet et par dager, og testene er for så vidt positive. Men de blir ikke like raskt sterkere som jeg husker med forrigemann, så magefølelsen er ikke helt på topp. Hvor sterke tester kan man forvente 7 dager etter innsett av 5-dagers embryo? Var for øvrig et 4AA embryo og slimhinne på 10mm, så ble gitt 70% sjanse for pos test…
Igrunn eit uklart bilde, var ganske sjelven. Men slik såg testen vår ut, sju dagar etter innsett av 5dagers :) Ikkje veldig sterk, men strek er det!

Vedlegg

• Snapchat-799740419.jpg
    Snapchat-799740419.jpg
    540,7 KB · Visninger: 70
Vi var hos klinikken i dag for prat og planlegging. Helt klart behov for å gå ned i vekt, men det visste jeg. Man bikker ikke over i fedme uten å vite at man er blitt feit på ordentlig. Bør ikke være en showstopper da.

Jeg skal også utredes for refluks og det er greit å gjøre før innsett. Jeg har rett på gastrotime før utgangen av juli, så det passer fint i planleggingen.

Også har jeg etter planen eggløsning i dag, og på UL var det mange eggblærer og en sprekkferdig dominant blære. Veldig fint å vite at egne hormoner fungerer optimalt, selv om eggkvaliteten antageligvis er veldig dårlig. Vi skal bruke embryo frosset ned i 2019, så trenger bare hormonene, ikke egg. Har en muskelknute i livmora som har vokst noe, men som ikke bør være et problem, det heller.

Så da fortsettes slankekuren og vi satser på 1. innsett i august eller september

Var på kontroll i dag, var ikke så mye å skryte av. Har gått på Progynova for å få jevnere vekst av follikler, men alt var egentlig bare ganske smått (4-7 mm) bortsett fra en på 11 og en på 13. Jaja, får håpe det blir litt mer ut enn bare to :bored: Har alltid stimulert i 8-9 dager, så dette blir mye lengre stimulering enn vanlig. Skal fortsette til fredag, ny kontroll da og uttak over helgen.

Var på kontroll i dag, var ikke så mye å skryte av. Har gått på Progynova for å få jevnere vekst av follikler, men alt var egentlig bare ganske smått (4-7 mm) bortsett fra en på 11 og en på 13. Jaja, får håpe det blir litt mer ut enn bare to :bored: Har alltid stimulert i 8-9 dager, så dette blir mye lengre stimulering enn vanlig. Skal fortsette til fredag, ny kontroll da og uttak over helgen.
Hvilken syklusdag er du på og hvilken stimdag er du på? :Heartpink

Håper de litt mindre skyter fart og blir med på moroa:hello2 Jeg stimulerer også lengre denne runden, og er sååå glad for det (eller ikke pengeboka da:knegg:)

Kontroll på fredag for meg også, spennende :smiley-angelic001

Hvilken syklusdag er du på og hvilken stimdag er du på? :Heartpink

Håper de litt mindre skyter fart og blir med på moroa:hello2 Jeg stimulerer også lengre denne runden, og er sååå glad for det (eller ikke pengeboka da:knegg:)

Kontroll på fredag for meg også, spennende :smiley-angelic001
Vi er både nesten likt i løypa og i samme båt siden vi ikke skal ha innsett denne runden! :Heartpink
Er på syklusdag og stimdag 7, og fikk forespeilet uttak på tirsdag. Haha, blir litt dyrere med medisiner denne runden :woot:

Vi er både nesten likt i løypa og i samme båt siden vi ikke skal ha innsett denne runden! :Heartpink
Er på syklusdag og stimdag 7, og fikk forespeilet uttak på tirsdag. Haha, blir litt dyrere med medisiner denne runden :woot:
Jeg er på syklusdag 10 og stimdag 10. Skal minimum fortsette med Meriofert til dag 12. Tipper egentlig det blir uttak på mandag på oss. Håååper det, er så himla vanskelig å få tak i medisinene jeg skal ha, har akkurat til og med fredag :smiley-angelic001

Spennende å følge med på hvordan det går med deg :Heartpink

Da ruger jeg :love7håper håper håper så inderlig!
Håper med deg!
Hvor mange dager tok du progesteron før innsett? Jeg har 5 dagers blasto, men de på riks per telefon sa at jeg skulle ta progesteron i «en uke»/ 7 dager? Jeg syns det hørtes litt rart ut, men det er første gang for meg.

Håper med deg!
Hvor mange dager tok du progesteron før innsett? Jeg har 5 dagers blasto, men de på riks per telefon sa at jeg skulle ta progesteron i «en uke»/ 7 dager? Jeg syns det hørtes litt rart ut, men det er første gang for meg.
Har hatt 10 innsett av blastoer. Alltid startet progesteron 5 dager før...synes det høres rart ut. Kan du be om hvorfor?

Back
Topp