Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gjort det nesten hver gang, har sittet igjen hos meg alt fra 7 til 11 dager, så føler det er veldig forskjelligNoen som har testet ut ovitrelle? Satt sprøyta tidlig forrige torsdag, vet den KAN sitte i i 10 dager men føler jeg har lest om fåtallet der den faktisk har vært igjen i kroppen så lenge
Da får jeg fortsette å teste håper den snart eventuelt blir sterkereJeg har gjort det nesten hver gang, har sittet igjen hos meg alt fra 7 til 11 dager, så føler det er veldig forskjellig
Hos meg sitter den i 7-8 dager ca.Noen som har testet ut ovitrelle? Satt sprøyta tidlig forrige torsdag, vet den KAN sitte i i 10 dager men føler jeg har lest om fåtallet der den faktisk har vært igjen i kroppen så lenge
Spennende8dpo klarte jeg ikke vente lenger
Øverste er fra onsdag og er ovitrellestrek, nederste nå er tidligtest, men sterkere.. håper
Vis vedlegget 407975
JaaSpennende
Jeg greide aldri vente de to ukene, men ga det noen dager så sårene fikk groHvordan går det med dere i varmen, jenter? Det er jo helt katastrofe å ikke kunne bade når det bikker 30 grader hver dag. Hvor strenge er dere på den regelen?
Godt å høre Jeg har med skrekk og gru sett at værmeldinga melder vaaarmt videre utover når jeg tror jeg har hatt uttakJeg greide aldri vente de to ukene, men ga det noen dager så sårene fikk gro
Herlighet ja, her må man gjøre det man kan for å avkjøle seg er min konklusjonGodt å høre Jeg har med skrekk og gru sett at værmeldinga melder vaaarmt videre utover når jeg tror jeg har hatt uttak
Bare jeg får med mannen på den tankegangen, så drar jeg og bader. Hadde jo uttak på mandagHerlighet ja, her må man gjøre det man kan for å avkjøle seg er min konklusjon
Ikke lenge igjen nå Apropos bading. Jeg har aldri brukt cyclogest før, kan man bade når man bruker dette? Eller liksom står man i fare for å «skylle noe bort»? Haha, uff for et spørsmål! Men lurer oppriktig…Cyclogest my friend, I have not missed you. Men det betyr også 5 dager til innsett!
Neida, kroppen tar opp det den trenger før alt "renner ut". Jeg tar den forøvrig opp bak, det er helt uten søl og personlig foretrekker jeg det. Du bør altså vente minst en halvtime fra du tar cyclogest til du baderIkke lenge igjen nå Apropos bading. Jeg har aldri brukt cyclogest før, kan man bade når man bruker dette? Eller liksom står man i fare for å «skylle noe bort»? Haha, uff for et spørsmål! Men lurer oppriktig…
Hurra!! Krysser alt som krysses kanCyclogest my friend, I have not missed you. Men det betyr også 5 dager til innsett!
Kan man ta utrogestan rektalt mon tro?Neida, kroppen tar opp det den trenger før alt "renner ut". Jeg tar den forøvrig opp bak, det er helt uten søl og personlig foretrekker jeg det. Du bør altså vente minst en halvtime fra du tar cyclogest til du bader
Aldri tatt den så jeg vet ikke. Slimhinnen i rumpa tar jo opp medisin likt som i vagina, så jeg tror det har mer med hvor lett det er å føre inn. Cyclogest er jo som en salve som er presset sammen til en stikkpille. Den er lett å sette inn. Så lett at jeg har de fakrisk i kjøleskapet for lettere å få inn uten å skvisje ut over alt Tror ikke lutinus ville vært like lett å sette rektalt fksKan man ta utrogestan rektalt mon tro?