Juni 2023 ❤️

Jeg er i gang med stimulering!
Fikk beskjed om å starte opp selv om jeg ikke hadde fått mens i går, har ikke opplevd det tidligere. Klinikken sa at det gikk fint når man har gått på Progynova i ti dager i forkant.

Noen som har testet ut ovitrelle? Satt sprøyta tidlig forrige torsdag, vet den KAN sitte i i 10 dager men føler jeg har lest om fåtallet der den faktisk har vært igjen i kroppen så lenge:bored:

Noen som har testet ut ovitrelle? Satt sprøyta tidlig forrige torsdag, vet den KAN sitte i i 10 dager men føler jeg har lest om fåtallet der den faktisk har vært igjen i kroppen så lenge:bored:
Jeg har gjort det nesten hver gang, har sittet igjen hos meg alt fra 7 til 11 dager, så føler det er veldig forskjellig

8dpo klarte jeg ikke vente lenger:hilarious:

Øverste er fra onsdag og er ovitrellestrek, nederste nå er tidligtest, men sterkere.. håper:smiley-angelic001

A5A930AA-486A-448C-9567-4D78A12BBD62.jpeg

Hvordan går det med dere i varmen, jenter? Det er jo helt katastrofe å ikke kunne bade når det bikker 30 grader hver dag. Hvor strenge er dere på den regelen?

føler den nederste er litt sterkere? Nederste fra i dag, den andre fra i går. Blir spennende å se om de er på veg til å snu nå eller om det bare er innbilling :bored:

Vedlegg

• IMG_3800.jpeg
    IMG_3800.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 67
Cyclogest my friend, I have not missed you. Men det betyr også 5 dager til innsett!
Ikke lenge igjen nå ☺️ Apropos bading. Jeg har aldri brukt cyclogest før, kan man bade når man bruker dette? Eller liksom står man i fare for å «skylle noe bort»? Haha, uff for et spørsmål! Men lurer oppriktig…

Ikke lenge igjen nå ☺️ Apropos bading. Jeg har aldri brukt cyclogest før, kan man bade når man bruker dette? Eller liksom står man i fare for å «skylle noe bort»? Haha, uff for et spørsmål! Men lurer oppriktig…
Neida, kroppen tar opp det den trenger før alt "renner ut". Jeg tar den forøvrig opp bak, det er helt uten søl og personlig foretrekker jeg det. Du bør altså vente minst en halvtime fra du tar cyclogest til du bader :-)

Neida, kroppen tar opp det den trenger før alt "renner ut". Jeg tar den forøvrig opp bak, det er helt uten søl og personlig foretrekker jeg det. Du bør altså vente minst en halvtime fra du tar cyclogest til du bader :)
Kan man ta utrogestan rektalt mon tro?

Kan man ta utrogestan rektalt mon tro?
Aldri tatt den så jeg vet ikke. Slimhinnen i rumpa tar jo opp medisin likt som i vagina, så jeg tror det har mer med hvor lett det er å føre inn. Cyclogest er jo som en salve som er presset sammen til en stikkpille. Den er lett å sette inn. Så lett at jeg har de fakrisk i kjøleskapet for lettere å få inn uten å skvisje ut over alt :bag:Tror ikke lutinus ville vært like lett å sette rektalt fks

Back
Topp