Juni 2023 ❤️

Jeg fikk blødning idag! Endelig!! Så starter opp med pergoveris ikveld. Aner ikke hvorfor det tok så lang tid med Provera før jeg fikk mens. Men uansett, nå er vi «endelig» igang. Føler det har vart så lenge dette forsøket siden jeg har gått på tostran fra 1 mars

Jeg fikk blødning idag! Endelig!! Så starter opp med pergoveris ikveld. Aner ikke hvorfor det tok så lang tid med Provera før jeg fikk mens. Men uansett, nå er vi «endelig» igang. Føler det har vart så lenge dette forsøket siden jeg har gått på tostran fra 1 mars
Nesten uttak samtidig på oss da :laughing002

Jeg kan settes på gravid også. Blåste av siste first response idag og den henter farge fra kontrollstren. De har sensitivitet på 10 så derfor så sterke streker. Jeg er letta etter at forrige graviditet endte i hasteoperasjon pga exu. Denne sitter rett!

Vedlegg

• IMG_20230615_122233.jpg
    IMG_20230615_122233.jpg
    1,7 MB · Visninger: 57
Jeg kan settes på gravid også. Blåste av siste first response idag og den henter farge fra kontrollstren. De har sensitivitet på 10 så derfor så sterke streker. Jeg er letta etter at forrige graviditet endte i hasteoperasjon pga exu. Denne sitter rett!
Gratulerer! ❤️

Gratulerer så mye :Heartred

Her ruges det på en fin 3 dagers. Det andre embryoet lever fortsatt, og skal forsøke å dyrkes til blasto :Heartred Jeg har aldri hatt 2 levende embryo på dag 3.
For en fin opplevelse å ha innsett privat kontra offentlig. God tid, ultralydveiledet, og hyggelige folk.

Her ruges det på en fin 3 dagers. Det andre embryoet lever fortsatt, og skal forsøke å dyrkes til blasto :Heartred Jeg har aldri hatt 2 levende embryo på dag 3.
For en fin opplevelse å ha innsett privat kontra offentlig. God tid, ultralydveiledet, og hyggelige folk.
Hurra!!! Gratulerer som ruger! Krysser fingrene for at det andre embryoet blir et perfekt blasto!

Så spennende å følge med på alle her!

Jeg fikk mensen i dag, og har startet opp med progynova. Nå venter jeg på kontakt med riksen for å sette opp time til første kontroll av slimhinne. Jeg har jo bare ett friskt embryo å sette tilbake, så hvis slimhinnen ikke er helt god nok vil jeg heller avbryte enn å prøve meg føler jeg. Noen med erfaring om man bør prøve å få tidlig kontroll for å justere doser osv?

Gratulerer så mye!

Ganske lykkelig når jeg fikk denne idag, 4+6 :Heartred Aldri hatt høy nok hcg til at den har kommet lenger enn 2-3 før den har gått bakover igjen, så nå føler jeg meg litt tryggere.. 2 uker til tul:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_2033.jpeg
    IMG_2033.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 29
Back
Topp