Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du kan vente litt skal ikke teste før rundt 23 juniKlart jeg kan kjære deg. Forstår godt at du går i kjelleren med å teste tidlig. Utrolig vanskelig uansett med negative tester Vil du jeg skal oppdatere statusen din, eller ta deg bort?
Krysser fingrene for at det er gullegget som er satt inn Hadde bare et egg til innsett, og jaggu fikk jeg positiv test i dag, så håpet er derDa ruger jeg! Av 5 egg var det kun 2 som ble befruktet og bare dette ene som ble til blasto. Nå har vi gjort alt vi kan og brukt opp forsøkene, så vil tiden vise om dette egget var gullegget
Krysser alt for dereDa ruger jeg! Av 5 egg var det kun 2 som ble befruktet og bare dette ene som ble til blasto. Nå har vi gjort alt vi kan og brukt opp forsøkene, så vil tiden vise om dette egget var gullegget
Ohyes! Veldig gjenkjennelig!Altså Gud hjelpe meg for en kraftig blødning jeg har! Er det Progynova som gjør det??
Har alltid kraftige blødninger, men nå holder ikke den grønne OBen i 2 timer engang før det renner ut! Denne mensen minner mer om en spontanabort
Noen med erfaringer med Progynova?
Håper vi er like heldige, gratulerer så myeKrysser fingrene for at det er gullegget som er satt inn Hadde bare et egg til innsett, og jaggu fikk jeg positiv test i dag, så håpet er der
Ok, godt å høreOhyes! Veldig gjenkjennelig!
Ååh så kjedelig! Men som sagt ikke ukjent..Ok, godt å høre
Vi skulle liksom å bade men måtte pakke oss hjem fra stranda etter en time fordi det hadde blødd igjennom
Jeg har aldri blitt gravid på blasto (har vel hatt 10-12 innsett) før de satte inn en 3 dagers som jeg ble gravid på på første forsøkBle ikke blasto på meg likevel. Innsett av 3 dagers i morgen, da kun den deler seg riktig
Takk for litt positiv info. Trengte det i dagJeg har aldri blitt gravid på blasto (har vel hatt 10-12 innsett) før de satte inn en 3 dagers som jeg ble gravid på på første forsøk
Jeg var aleneMå mannen være med på innsett? Eller kan jeg reise alene?
Det er bare du som trenger å være der til innsettMå mannen være med på innsett? Eller kan jeg reise alene?
Håper jeg å Tusen takkHåper vi er like heldige, gratulerer så mye