Jo har det men orker ikke flere innsett og koster 20.000 nå pr innsett etter det jeg satt innMen har ikke du en del blastoer på frys?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo har det men orker ikke flere innsett og koster 20.000 nå pr innsett etter det jeg satt innMen har ikke du en del blastoer på frys?
Sånn å forstå ja. Trist, men det må man jo kjenne på selv.Jo har det men orker ikke flere innsett og koster 20.000 nå pr innsett etter det jeg satt inn
Ja, vi har vært gjennom nok nå kjenner jeg og det er en tid for altSånn å forstå ja. Trist, men det må man jo kjenne på selv.
Ja, sånn er det bareJa, vi har vært gjennom nok nå kjenner jeg og det er en tid for alt
Er nok sikkert det I dag er jeg også litt kvalmere enn vanlig, så håper det er et godt tegnJeg følte det ofte etter innsettene mine. Også dette innsettet. Helt sånn som du beskriver det. Tipper det er medisiner som hjelper til
Så trist Dere må bare føle på dette selv, er en belasting både følelsesmessig og for lommeboka dessverre11dpo i dag, burde vært noe antydning selv om jeg bruker makesure med 25 i sensitivitet. Masse lykke til alle dere fine damer. Krysser alt for dere tror ikke det blir flere innsett på oss
Skal krysse alt jeg kan for deg nå kjære deg.. fyfader å mye du har vært igjennom!Jeg skal ha innsett onsdag om en uke! Veldig veldig spennende og det passer veldig bra med jobben så alt i alt er jeg veldig fornøyd. Og superspent. Fallhøyden er stor!
Som jeg håper for dere, kjære tøffe sterke degJeg skal ha innsett onsdag om en uke! Veldig veldig spennende og det passer veldig bra med jobben så alt i alt er jeg veldig fornøyd. Og superspent. Fallhøyden er stor!
Likeså, gode du! Det er ikke måte på hvordan noen må kjempeSom jeg håper for dere, kjære tøffe sterke deg
Tusen takk nærmer meg slutten nå kjenner jeg ikke blåbær for deg heller, så nå håper jeg veldig det holder helt inn!Skal krysse alt jeg kan for deg nå kjære deg.. fyfader å mye du har vært igjennom!
Haff ja . Nå er engstelsen det istede for uroen.. men en dag av gangenTusen takk nærmer meg slutten nå kjenner jeg ikke blåbær for deg heller, så nå håper jeg veldig det holder helt inn!
Klart jeg kan kjære deg. Forstår godt at du går i kjelleren med å teste tidlig. Utrolig vanskelig uansett med negative tester Vil du jeg skal oppdatere statusen din, eller ta deg bort?@Feyra kunne du fjernet meg fra lista