Juni 2023 ❤️

11dpo i dag, burde vært noe antydning selv om jeg bruker makesure med 25 i sensitivitet. Masse lykke til alle dere fine damer. Krysser alt for dere ❤️ tror ikke det blir flere innsett på oss
Så trist :Heartred Dere må bare føle på dette selv, er en belasting både følelsesmessig og for lommeboka dessverre:Heartred

Nervepirrende dag.. håper eggene har klart seg og at vi får 1 til å sette inn i morgen.. Vi har fått 1 blasto per forsøk og da har det vært 3 og 5 egg.. Denne gangen 5 ut og fikk ut kjempebra med tesa. Hvis de ikke ringer så er det bra, så hver gang tlf ringer i dag så skvetter jeg jo:bag:

Fikk nydelig behandling og smertefri uttak i dag. 4 egg ut, og skal gjøre icsi, selv om sperm var av ypperlig kvalitet. De er fast bestemt på å sette inn blasto. Det har jeg aldri gjort før. Håper dette er gangen det skal klaffe :smiley-angelic001

Jeg skal ha innsett onsdag om en uke! Veldig veldig spennende og det passer veldig bra med jobben så alt i alt er jeg veldig fornøyd. Og superspent. Fallhøyden er stor!
Skal krysse alt jeg kan for deg nå kjære deg.. fyfader å mye du har vært igjennom! ❤️

Slenger meg på:salut

Fjellgeita92 - 30 - B2 - Hausken - første frys - letrozol, ovitrelle og cyclogest - innsett 12/6 så jeg ruger nå på en fin tredagers:Heartred

Back
Topp