Juni 2023 ❤️

Øverste 8dpo,nederste i dag

Vedlegg

• IMG_20230610_082333.jpg
    IMG_20230610_082333.jpg
    3,6 MB · Visninger: 77
  • IMG_20230610_082333.jpg
    IMG_20230610_082333.jpg
    3,6 MB · Visninger: 74
Oj veldig spennende å se på utviklingen ❤️ jeg har liksom aldri testet veldig tidlig men tok ny test i kveld og så

Vedlegg

• IMG_20230610_203958.jpg
    IMG_20230610_203958.jpg
    4 MB · Visninger: 94
Oj seee da! Jeg ser noe! Jeg hadde en følelse da jeg leste at du har fått sånn rar smak i munnen. :biggrin
Virkelig? Den oj på utviklingen var ment til Dina hehe for var så spennende å se utviklingen på testene hennes ❤️ tok ny test i dag men klarer ikke se noe :(

Vedlegg

• IMG_20230611_084316.jpg
    IMG_20230611_084316.jpg
    3 MB · Visninger: 84
Virkelig? Den oj på utviklingen var ment til Dina hehe for var så spennende å se utviklingen på testene hennes ❤️ tok ny test i dag men klarer ikke se noe :(
Åh.. den så ut som en svak svak strek da testen var våt. Nå på det siste bildet du la ut så ser det ut som en svak en på nr 2 fra toppen og at det blir svakere igjen.

Åh.. den så ut som en svak svak strek da testen var våt. Nå på det siste bildet du la ut så ser det ut som en svak en på nr 2 fra toppen og at det blir svakere igjen.
Enig med deg.. nr 2 var det litt farge på. Ser det på siden der..

Ser at mange av dere får positiv ganske tidlig :Heartred Selv har jeg ikke turt å teste enda, selv om jeg er 11 DPO:smiley-ashamed005 Testdag er torsdag, men kanskje jeg tørr å teste et par dager før for det:angelic:

Jeg tester mye sterkere på kvelden.. så fortsett å teste så ser du om det er sterkere på dagen eller kvelden

Ser at mange av dere får positiv ganske tidlig :Heartred Selv har jeg ikke turt å teste enda, selv om jeg er 11 DPO:smiley-ashamed005 Testdag er torsdag, men kanskje jeg tørr å teste et par dager før for det:angelic:
Det er en liten huskeregel at man bør ha noe hcg dpo 12 fordi det skal være stigning til dpo 14 som er naturlig IKM dag. Men det finnes så klart unntak. Men 12dpo må det ha festet seg og man begynner så smått å produsere hcg.

Skal ta en stav test tirsdag også vente til dagen etter testdag tenker jeg

Back
Topp