Ja sant det, tenkte bare det burde skimtes noe men da er ihvertfall ovitrelle uteEr fortsatt tidlig da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sant det, tenkte bare det burde skimtes noe men da er ihvertfall ovitrelle uteEr fortsatt tidlig da..
Når så du det sist da?Ja sant det, tenkte bare det burde skimtes noe men da er ihvertfall ovitrelle ute
Sist testet jeg ikke før 4-5 dager etter testdag pga julen. Aldri begynt å teste så tidlig som nå førNår så du det sist da?
Nettop. Vent til 12dpo. Da bør du se noe hvis det har festet seg.Sist testet jeg ikke før 4-5 dager etter testdag pga julen. Aldri begynt å teste så tidlig som nå før
Hvis det ikke er noe der 12dpo så er håpet ute?Nettop. Vent til 12dpo. Da bør du se noe hvis det har festet seg.
Hvis man skal klare ha noe særlig hcg til dag 14 så bør det skimtes noe der dag 12. Det er alltid noen unntak . Men dag 12 bør det være noe der.Hvis det ikke er noe der 12dpo så er håpet ute?
Takk for svarHvis man skal klare ha noe særlig hcg til dag 14 så bør det skimtes noe der dag 12. Det er alltid noen unntak . Men dag 12 bør det være noe der.
Oj seee da! Jeg ser noe! Jeg hadde en følelse da jeg leste at du har fått sånn rar smak i munnen.Oj veldig spennende å se på utviklingen jeg har liksom aldri testet veldig tidlig men tok ny test i kveld og så
Virkelig? Den oj på utviklingen var ment til Dina hehe for var så spennende å se utviklingen på testene hennes tok ny test i dag men klarer ikke se noeOj seee da! Jeg ser noe! Jeg hadde en følelse da jeg leste at du har fått sånn rar smak i munnen.
Åh.. den så ut som en svak svak strek da testen var våt. Nå på det siste bildet du la ut så ser det ut som en svak en på nr 2 fra toppen og at det blir svakere igjen.Virkelig? Den oj på utviklingen var ment til Dina hehe for var så spennende å se utviklingen på testene hennes tok ny test i dag men klarer ikke se noe
Enig med deg.. nr 2 var det litt farge på. Ser det på siden der..Åh.. den så ut som en svak svak strek da testen var våt. Nå på det siste bildet du la ut så ser det ut som en svak en på nr 2 fra toppen og at det blir svakere igjen.
Det er fortsatt tidlig endaVirkelig? Den oj på utviklingen var ment til Dina hehe for var så spennende å se utviklingen på testene hennes tok ny test i dag men klarer ikke se noe
Jeg tester mye sterkere på kvelden.. så fortsett å teste så ser du om det er sterkere på dagen eller kveldenVirkelig? Den oj på utviklingen var ment til Dina hehe for var så spennende å se utviklingen på testene hennes tok ny test i dag men klarer ikke se noe
Det er en liten huskeregel at man bør ha noe hcg dpo 12 fordi det skal være stigning til dpo 14 som er naturlig IKM dag. Men det finnes så klart unntak. Men 12dpo må det ha festet seg og man begynner så smått å produsere hcg.Ser at mange av dere får positiv ganske tidlig Selv har jeg ikke turt å teste enda, selv om jeg er 11 DPO Testdag er torsdag, men kanskje jeg tørr å teste et par dager før for det
Skal ta en stav test på tirsdag tenkte jeg, også vente igjen til testdagJeg tester mye sterkere på kvelden.. så fortsett å teste så ser du om det er sterkere på dagen eller kvelden
Skal ta en stav test tirsdag også vente til dagen etter testdag tenker jegÅh.. den så ut som en svak svak strek da testen var våt. Nå på det siste bildet du la ut så ser det ut som en svak en på nr 2 fra toppen og at det blir svakere igjen.