Juni 2023 ❤️

Jeg er så fryktelig glad Norge endelig er i gang med PGD! Mine embryo ble sendt til Danmark, jeg måtte bare reise til Riks. Fikk ut 7 egg, 5 var modne, 4 ble til blasto, 2 var av god nok kvalitet til å sendes. Og ett kom «hjem» til riksen med balanserte kromosom, 3 mnd etter selve uttaket. Så her er det mye på spill!
Masse, masse lykke til! Veldig spennende :-)

Her vart første egguttak fullført i dag! Fekk ut 11 egg, veldig fornøgd med det!
Mange følelser i lufta i dag då, kjenner ekstra på det!

Kryssar fingrane for at alt går sin rette gong, og på innsett på onsdag!

Her vart første egguttak fullført i dag! Fekk ut 11 egg, veldig fornøgd med det!
Mange følelser i lufta i dag då, kjenner ekstra på det!

Kryssar fingrane for at alt går sin rette gong, og på innsett på onsdag!
Så flott fangst :D krysser fingrene for god befruktning!

Hadde håpet på å få uttaksdag i dag, men det ble i stedet ny kontroll tirsdag. Mulig uttak torsdag/fredag, litt treig vekst denne gangen. Hadde troen på q10, men håper kvaliteten på de som kommer ut er bra da. Det var 3 i vekst + kanskje et par til. Men jeg har lav amh så forventer ikke så mange :bag:

Hadde håpet på å få uttaksdag i dag, men det ble i stedet ny kontroll tirsdag. Mulig uttak torsdag/fredag, litt treig vekst denne gangen. Hadde troen på q10, men håper kvaliteten på de som kommer ut er bra da. Det var 3 i vekst + kanskje et par til. Men jeg har lav amh så forventer ikke så mange :bag:
Krysser alt jeg kan for deg <3 :D

Vet noen hvordan medicus sin strategi er ved naturlig syklus? Har forstått jeg skal ta ovitrelle selv om det er såkalt naturlig syklus.
Skal ha ultralyd cd 11. Er det da slik at de gir dato for ovitrelle basert på målingene da? Eller tar jeg eggløsningstest og setter ovitrelle ved positiv test?

Da har testegalskapen tatt overhånd her.. jeg vil så gjerne men å det gjør at man ser litt det man vil. Har tatt bilde med kamera på tlf men det synes ikke på langt nær så godt som med det blotte øyet . Men i svart/hvitt kommer det frem på tlf au.. skyggestreker? eller er det noe på gang her? 10dpo5dpt idag.

Vedlegg

• IMG_20230605_064711.jpg
    IMG_20230605_064711.jpg
    4,9 MB · Visninger: 94
Da har testegalskapen tatt overhånd her.. jeg vil så gjerne men å det gjør at man ser litt det man vil. Har tatt bilde med kamera på tlf men det synes ikke på langt nær så godt som med det blotte øyet . Men i svart/hvitt kommer det frem på tlf au.. skyggestreker? eller er det noe på gang her? 10dpo5dpt idag.
Her er det iallfall stigning. Men 15 dpo burde det være litt tydeligere kanskje? Er ikke sikker men følte selv ved 14dpo at man ikke skal behøve å myse da hcg burde ligge høyt nok. Hvordan ser de ut i farge? Vanskelig å bedømme siden det er tweeket og pga at du sier de er tydelige i virkeligheten. Uansett er det jo stigning syntes jeg så det er jo lovende. Hvis de er synlige i virkeligheten ville jeg hatt håp at det er noe :) Så spennende! Krysser fingrene. Du fortjener dette som har jobbet så hardt!

Her er det iallfall stigning. Men 15 dpo burde det være litt tydeligere kanskje? Er ikke sikker men følte selv ved 14dpo at man ikke skal behøve å myse da hcg burde ligge høyt nok. Hvordan ser de ut i farge? Vanskelig å bedømme siden det er tweeket og pga at du sier de er tydelige i virkeligheten. Uansett er det jo stigning syntes jeg så det er jo lovende. Hvis de er synlige i virkeligheten ville jeg hatt håp at det er noe :) Så spennende! Krysser fingrene. Du fortjener dette som har jobbet så hardt!
Jeg er 10 dpo idag <3 hadde dette vært 15 dpo hadde det vært alt for sen stigning <3

Slenger meg inn her :D Kan settes på ruger, siden jeg hadde innsett idag:)

Rea25 -28 - b3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - rekovelle, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, duphaston - innsett 5 juni.

Back
Topp