Juni 2023 ❤️

Kontroll i går gikk greit. Har endo, og ble operert sist i januar. Da tømte de et endometriom på venstre eggstokk. Den har dessverre blitt dobbelt så stor som før de tømte, og det er nå ikke noe plass til folikler å vokse. Derimot hadde høyre side flere folikler enn jeg har sett tidligere( på en side). Det var bare 3-5 stk, men jeg som alltid har hatt 2-4 tilsammen er veldig fornøyd med det. Uttak blir på mandag:smiley-angelic001

Hei du,

Vil bare gi deg litt omsorg og minne deg på at heldigvis står ikke alt og faller på deg, fordi nesten ca alt er utenfor din kontroll. Gjelder og spise variert og ikke stresse så langt det går. Resten kan du ikke gjøre noe med.

så du skal ikke holde deg selv ansvarlig. Du gjør ditt beste.

mensmurringer kan være tegn på at det har funket så ville ikke stresset over det heller.

hold ut kjære du og ønsker deg alt godt!

velkommen inn i gjengen
Tusen takk for støttende ord og velkomst. Har heldigvis god livsstil som kosthold, aktivitet etc men stressnivået kunne nok ha vært lavere.

Gikk vel i kjelleren i dag da det kom litt spotting på papiret da jeg tørket meg etter å ha vært på do, men uvisst om det er fordi mensen er på vei eller fordi jeg hadde sex i morrest. Er veldig motløs nå, kjenner ingen symptomer på graviditet, kun at mensen er på vei.

Sofia87 - 37 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#5 - Progynova, Meriofert, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest, Metformin, Klexane - Oppstart Progynova 6/6

Så ble det jammen et forsøk her også før sommeren, hadde ikke trodd det og ble litt tatt på senga da jeg egenrlig bare var hos Hausken for å ta Endometrietesten på tirsdag.
Ny klinikk og ny plan (og deilig med leger som faktisk har tid til å høre etter på historikken din og prøver lage ny plan utifra det) :)

Det er allerede planlagt totalfrys, siden de vil ja svar på prøvene som ble tatt på tirsdag. I tillegg så har de satt meg på en dose på 375, spennende for meg som aldri har hatt mer enn 225.
De synes det er synd jeg har fått ut så få egg på 3 av uttakene mine, siden jeg har mange eggposer som ikke har fått vokse seg store nok. Så nå prøver vi dette, i tillegg til Progynova som jeg aldri før har brukt.
Føles godt å gjøre noe annerledes i det minste.

Heihei,
Jeg slenger meg inn her, rekker akkurat andre forsøk før sommerferie stengt på sykehuset
Håpefull24-38år-nr1 -Porsgrunn - ivf#2- menopur/fyramadel/letrozol -> ovitrelle - stimulering starter 8juni

Et spørsmål, dere som har hatt corona, hadde dere metallsmak i munnen da? Da jeg hadde corona i fjor så hadde jeg både smaks og luktesans, var bare veldig forkjøla og hoste. Men nå smaker verken brus, sjokolade eller litago :(

Et spørsmål, dere som har hatt corona, hadde dere metallsmak i munnen da? Da jeg hadde corona i fjor så hadde jeg både smaks og luktesans, var bare veldig forkjøla og hoste. Men nå smaker verken brus, sjokolade eller litago :(
Jeg hadde metallsmak i munnen første runde med corona ja.
Andre runde hadde jeg ikke

Jeg lovet meg selv å ikke teste tidlig og så tidlig har jeg aldri testet før, begynte teste i går ettermiddag, den var negativ så da er vel ovitrelle ute ihvertfall, negativ i dag også så forbereder meg på nytt innsett i august ❤️

Jeg lovet meg selv å ikke teste tidlig og så tidlig har jeg aldri testet før, begynte teste i går ettermiddag, den var negativ så da er vel ovitrelle ute ihvertfall, negativ i dag også så forbereder meg på nytt innsett i august ❤️
Hvor mange dpo?

Back
Topp