Juni 2023 ❤️

Jeg er på dag 6 med Provera tabletter i forkant av stimulering, og jeg har fått så enorm murring i underlivet, vondt å sitte oppreist pga kramper. Jeg har kun gått på Primolut tidligere og har aldri opplevd dette mens jeg har gått på dem, kun etter ved blødning. Er dette vanlig med Provera? Noen som har erfaring?

Skulle egentlig gått på Progynova, men endret til Provera basert på UL og for liten vekst.

Merkbart bedre på kvelden iallefall :P men holder det hele veien aner jeg jo ikke. Tatt blodprøve idag rett å slett fordi jeg må bare få det bekreftet.. skal også ta en ny en på torsdag. Da er jeg 13dpo.. så siste blodprøve neste torsdag dersom ikke noe skjer. ❤️
IMG20230606161946.jpg

I morgen er det første ultralyd, og jeg er så spent at jeg nesten er kvalm. Sist gang ble det avbrutt, og er så redd for at det skjer igjen. Skjønner bare ikke hvorfor de kan se mange foliker før forsøk, men så få som rekrutteres. Må bare krysse fingrene og håpe på der beste

Da er jeg Ruger. Innsett gikk knirkefritt.
så bra, hold oss gjerne oppdatert underveis. Har du en strategi for å komme deg til test-dag? Hvordan responderte du på medisinene? Jeg er så spent på bivirkninger. Jeg skal sette inn i det jeg går ut i sommerferie. Men, tiden frem til testing er jeg hos svigerfamile som ikke vet noe om det vi holder på med.

Merkbart bedre på kvelden iallefall :p men holder det hele veien aner jeg jo ikke. Tatt blodprøve idag rett å slett fordi jeg må bare få det bekreftet.. skal også ta en ny en på torsdag. Da er jeg 13dpo.. så siste blodprøve neste torsdag dersom ikke noe skjer. ❤️
Vis vedlegget 407143
Åååh for noen vakre tester!! Gratulerer så mye igjen!! ❤️

Bestilte alkoholfri øl. Etter jeg hadde drukket øl innså jeg at Ringnes lite ikke var alkoholfri. Så feiret første innsett dag med øl. Jeg er positiv. Føler egentlig jeg har hellet med meg denne gangen.

så bra, hold oss gjerne oppdatert underveis. Har du en strategi for å komme deg til test-dag? Hvordan responderte du på medisinene? Jeg er så spent på bivirkninger. Jeg skal sette inn i det jeg går ut i sommerferie. Men, tiden frem til testing er jeg hos svigerfamile som ikke vet noe om det vi holder på med.
Jeg har blitt lei meg av å teste tidlig. Har tenkt å teste etter helgen så 7dp5dt som er 13dpo. Min strategi er ingen. Jeg klarer å vente. Vil heller være helt sikker på at noe er negativt enn å håpe på positiv. Her er vi forskjellige. Men får jeg positiv test retreater jeg pgs kjemisk og har hatt exu

I morgen er det første ultralyd, og jeg er så spent at jeg nesten er kvalm. Sist gang ble det avbrutt, og er så redd for at det skjer igjen. Skjønner bare ikke hvorfor de kan se mange foliker før forsøk, men så få som rekrutteres. Må bare krysse fingrene og håpe på der beste
Så utrolig leit. Ble det avbrutt etter uttak? Forstår godt du er spent!

Jeg sliter også med avbrutte forsøk. Har hatt 3 uttak nå, men ingen innsett. Har flere follikler, men får ikke så mange egg til å modne samtidig.

Så utrolig leit. Ble det avbrutt etter uttak? Forstår godt du er spent!

Jeg sliter også med avbrutte forsøk. Har hatt 3 uttak nå, men ingen innsett. Har flere follikler, men får ikke så mange egg til å modne samtidig.
Har hatt to avbrudd før uttak. Tre uttak med innsett, men ingen på frys, og åpenbart ingen graviditet.
Det er så frustrerende å ikke vite hva som er årsaken til at man aldri blir gravid.

Jeg er usikker på om jeg våger meg inn her, men jeg holder på å bli tullete av det hele og trenger et sted å få luftet meg med andre som også er med på denne berg og dal banen. Dog vi har aller forskjellige bakgrunner, erfaringer, årsaker, prosedyrer, så er noe á la det samme.

Jeg startet på denne reisen i høst etter å ha mistet et barn på 3 år sist sommer pga en virusinfeksjon i kroppen. Har bikket 42 og begynner å bli for gammel for dette gamet. Hadde slått oss til ro med de barna vi hadde til vi ble et barn for lite. Alle hormonnivåer var crappye, forsårsaket både alder og situasjonsbetinget stress/påkjenning pga dødsfall. Har kun hatt korte regimer. Første IVF ble avbrutt pga. for få egg som ble modnet. Andre gang ble det hentet ut 2 egg, disse ble ikke befruktet i skåla på lab´en. Tre gang ble også avbrutt pga. for få egg og fjerde forsøket, som ble icsi, ble det 4 egg ut som var sist tirsdag etter oppstart med Elonva, Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapeptyl. 3 befruktet, to ble helt perfekte og fredag ble begge de innsatt etter ønske fra oss. Står nå på Duphaston og skal ruge frem til neste onsdag.

Jeg har bare så sykt lite trua. Dvs jeg vil ha trua men med vår historikk, så er det tøft å holde motet oppe. Kjenner også de velkjente mensenmurringene uka før mensen, så jeg er egentlig litt i kjeller´n. Overbevist om at dette ikke gikk, til tross for at det ble satt inn to. Vet ikke om vi får flere forsøk heller. Ville kjøpe en 3pk på Medicus, måtte gå privat pga. alder, men vi fikk ikke en 3pk pga mine verdier og alder. Alt står forresten og faller på meg, fordi mannen hadde supersperm og kunne ha vært donor.

Så i mellomtiden henger jeg litt her, ettersom jeg er forholdsvis ny på dette gamet og leser både gode og mindre gode historier. Prøverør er virkelig ikke for amatører!

Blomsterglede - 42 år - Medicus - Forsøk nr 4 - Elonva, Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl og Duphaston - Innsett 2/6 2 egg 3 dagers - Testdato 14/6

Jeg er usikker på om jeg våger meg inn her, men jeg holder på å bli tullete av det hele og trenger et sted å få luftet meg med andre som også er med på denne berg og dal banen. Dog vi har aller forskjellige bakgrunner, erfaringer, årsaker, prosedyrer, så er noe á la det samme.

Jeg startet på denne reisen i høst etter å ha mistet et barn på 3 år sist sommer pga en virusinfeksjon i kroppen. Har bikket 42 og begynner å bli for gammel for dette gamet. Hadde slått oss til ro med de barna vi hadde til vi ble et barn for lite. Alle hormonnivåer var crappye, forsårsaket både alder og situasjonsbetinget stress/påkjenning pga dødsfall. Har kun hatt korte regimer. Første IVF ble avbrutt pga. for få egg som ble modnet. Andre gang ble det hentet ut 2 egg, disse ble ikke befruktet i skåla på lab´en. Tre gang ble også avbrutt pga. for få egg og fjerde forsøket, som ble icsi, ble det 4 egg ut som var sist tirsdag etter oppstart med Elonva, Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapeptyl. 3 befruktet, to ble helt perfekte og fredag ble begge de innsatt etter ønske fra oss. Står nå på Duphaston og skal ruge frem til neste onsdag.

Jeg har bare så sykt lite trua. Dvs jeg vil ha trua men med vår historikk, så er det tøft å holde motet oppe. Kjenner også de velkjente mensenmurringene uka før mensen, så jeg er egentlig litt i kjeller´n. Overbevist om at dette ikke gikk, til tross for at det ble satt inn to. Vet ikke om vi får flere forsøk heller. Ville kjøpe en 3pk på Medicus, måtte gå privat pga. alder, men vi fikk ikke en 3pk pga mine verdier og alder. Alt står forresten og faller på meg, fordi mannen hadde supersperm og kunne ha vært donor.

Så i mellomtiden henger jeg litt her, ettersom jeg er forholdsvis ny på dette gamet og leser både gode og mindre gode historier. Prøverør er virkelig ikke for amatører!
Hei du,

Vil bare gi deg litt omsorg og minne deg på at heldigvis står ikke alt og faller på deg, fordi nesten ca alt er utenfor din kontroll. Gjelder og spise variert og ikke stresse så langt det går. Resten kan du ikke gjøre noe med.

så du skal ikke holde deg selv ansvarlig. Du gjør ditt beste.

mensmurringer kan være tegn på at det har funket så ville ikke stresset over det heller.

hold ut kjære du og ønsker deg alt godt!

velkommen inn i gjengen

Då rugast det her og!
Innsett i dag gjekk kjempefint, samt at vi fekk to på frys! Klagar ikkje på det.
Fekk testdato 21/6, synes det var himla lenge å vente, klarar nok ikkje det.

Melder meg inn her jeg også:

Maseguri - 40 - B2- Medicus - har startet på Progynova for «estrogen priming», og så blir det Menopur, Fyremadel og Duphaston. Oppstart stimulering uke 24. Blir en høstesyklus siden jeg venter på hysteroskopi.

Kjenner jeg har liten tro på dette innsettet, er vel etter alt vi har vært gjennom. Etter snart 3 år med ivf. Legen sa til samboeren da jeg var på toalettet etter innsettet at livmoren min var perfekt, men det har jeg hørt så mange ganger nå at jeg klarer liksom ikke tro på det lenger ❤️

Back
Topp