Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk å lese at noen med SÅÅÅ mange innsett bak seg er gravide Det gir håp til meg som nesten har gitt oppBkh - 32 - b1 - Hausken - Uttak 4/innsett 16 - fet i naturlig syklus, med klexane, prednisolon og prolutex fra innsett - hadde innsett 31.5, testdato 10.6 - Gravid
Wow vi har jo samme innsettsdato <3 Gratulerer så mye!Bkh - 32 - b1 - Hausken - Uttak 4/innsett 16 - fet i naturlig syklus, med klexane, prednisolon og prolutex fra innsett - hadde innsett 31.5, testdato 10.6 - Gravid
jeg har nesten gitt opp maaange ganger i løpet av de 4 årene vi har holdt på! Tok oss 3 år før vi så første positive testen i fjor sommer, har hatt to SA siste året så håper det sitter til februar nå Masse lykke til til deg, håper på 2024 baby for oss begge, og alle andre herSå fantastisk å lese at noen med SÅÅÅ mange innsett bak seg er gravide Det gir håp til meg som nesten har gitt opp
Håper den klamrer seg fast hele veien
Gratulerer til deg og Krysser alt for februarbaby på oss begge!Wow vi har jo samme innsettsdato <3 Gratulerer så mye!
Gratulerer! Skal jeg flytte deg til gravid?No er det vel ikkje tvil lengre?
Øvsrste er ifrå dag tidleg, to nederste er no i kveld.
Så kjedelig at mensen ikke dukker opp! Krysser fingrene for at du snart er i gangJeg venter og venter på mensen så jeg kan starte med pergoveris. Kjenner jeg blir smått gal. Tok siste Provera tablett fredag forrige uke, så burde hatt mensen for flere dager siden. Tidligere har jeg kun gått på primolut, og der tar det maks 2-3 dager fra siste pille.
Det kan du!Gratulerer! Skal jeg flytte deg til gravid?
Samme her med Porsgrunn vs Maigaard. Porsgrunn prøvde forskjellige varianter men uten effekt. Maigaard drøyde Fyremadel en ekstra dag med tanke på bedre modning av eggene hos meg .Noen som vet hva som avgjør når i syklus man begynner å stimulere?
I Porsgrunn begynte jeg på syklusdag 3 på kort protokoll, og med Fyremadel på syklusdag 7.
Hos Hausken begynner jeg stimulering på syklusdag 1 og Fyremadel på syklusdag 6.
Håper dette kan gjøre susen for meg og. Har også slitt med modning av eggene, samt at Porsgrunn har tatt uttak litt vel kjapt. Gynekologen jeg går til kontroller hos sier alltid «vi sees nok på en kontroll til», mens de har valgt å gå rett på uttakSamme her med Porsgrunn vs Maigaard. Porsgrunn prøvde forskjellige varianter men uten effekt. Maigaard drøyde Fyremadel en ekstra dag med tanke på bedre modning av eggene hos meg .
Ja å det er her Porsgrunn dreit seg ut med meg hver gang. De var alt for utålmodig. Maigaard lot meg gå 5 ekstra dager på lavere dose og satte dobbel ovitrelle pluss en gonapeptyl. Uttaket var 34 timer senere, ikke 36.. boom 12 modne egg ut. Så ja.. Porsgrunn er gode på samlebåndspasienter som funker med A4 behandling. Så fort det er snakk om noe annet enn det så går det galt ..Håper dette kan gjøre susen for meg og. Har også slitt med modning av eggene, samt at Porsgrunn har tatt uttak litt vel kjapt. Gynekologen jeg går til kontroller hos sier alltid «vi sees nok på en kontroll til», mens de har valgt å gå rett på uttak
Jeg hadde jo ett veldig bra uttak i Porsgrunn hvor jeg fikk ut 15 egg, 12 befruktet og 6 blasto. Da fikk jeg gå på medisiner 2 dager ekstra etter første ultralyd. Irriterende å kaste bort offentlige forsøk på for kort stimulering Skal ha Ovitrelle + 2 gonapeptyl denne gangen. Spennende å se om det gjør noe forskjell, aldri prøvd dobbel trigger før.Ja å det er her Porsgrunn dreit seg ut med meg hver gang. De var alt for utålmodig. Maigaard lot meg gå 5 ekstra dager på lavere dose og satte dobbel ovitrelle pluss en gonapeptyl. Uttaket var 34 timer senere, ikke 36.. boom 12 modne egg ut. Så ja.. Porsgrunn er gode på samlebåndspasienter som funker med A4 behandling. Så fort det er snakk om noe annet enn det så går det galt ..
Ja! jeg er bare sjeleglad for Alby e og prednisolon den runden her. Kan hende det var feilen hele veien.. mitt immunforsvar eller dårlig blodtilstrømming som gjorde det vanskeligere å feste seg krysser alt jeg har for deg nå asså!Jeg hadde jo ett veldig bra uttak i Porsgrunn hvor jeg fikk ut 15 egg, 12 befruktet og 6 blasto. Da fikk jeg gå på medisiner 2 dager ekstra etter første ultralyd. Irriterende å kaste bort offentlige forsøk på for kort stimulering Skal ha Ovitrelle + 2 gonapeptyl denne gangen. Spennende å se om det gjør noe forskjell, aldri prøvd dobbel trigger før.
Iallefall godt å høre at du fikk sååå mye bedre resultater ved å prøve noe nytt
GratulererNo er det vel ikkje tvil lengre?
Øvsrste er ifrå dag tidleg, to nederste er no i kveld.
Veldig motiverende! Gratulerer SÅ mye kan jeg spørre litt om klexane og prolutex? Hva er det? Prednisolone tar jeg selv også, de andre navnene kjenner jeg ikkeBkh - 32 - b1 - Hausken - Uttak 4/innsett 16 - fet i naturlig syklus, med klexane, prednisolon og prolutex fra innsett - hadde innsett 31.5, testdato 10.6 - Gravid