Å så spennende. Krysser fingreneDa har jeg satt ovitrelle nå nettopp, håper en av egga mine på frys overlevere opptining og blir satt inn fredag (fryst på dag 3). Er så spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så spennende. Krysser fingreneDa har jeg satt ovitrelle nå nettopp, håper en av egga mine på frys overlevere opptining og blir satt inn fredag (fryst på dag 3). Er så spent!
Så braDa snakket jeg med klinikken og dem jobber 1 pinsedag og 2 pinsedag om jeg trenger innsett da så det var betryggende
Nå var dette spesielt: jeg fikk beskjed om at jeg skal følge planen uavhengig av når menstruasjonen kommer. Dvs sprøytestart på onsdag uansett.Du skal nok starte med sprøyter cd 2 uansett hvilken dato den kommer på. Derfor vi må ringe inn mens også, så de har kontroll på hvor vi er i løpet og når vi skal ha første ul kontroll
Ja for du nedregulerer først ikke sant? Tenkte ikke på det når jeg svarte deg. Jeg nedregulerer og starter med sprøyter uavhengig av mensen.Nå var dette spesielt: jeg fikk beskjed om at jeg skal følge planen uavhengig av når menstruasjonen kommer. Dvs sprøytestart på onsdag uansett.
Skjønner ingenting jeg.
Aldri brukt det, men ser det står i felleskatalogen at bivirkninger er blant annet hetetokterDen andre dagen var jeg rask med å skrive at jeg ikke kjente noe av progynova. Har fått sånne voldsomme hetetokter siden lørdag, blir glødende varm i ansiktet – men er dette en bivirkning i det hele tatt? Noen som har erfaring med progynova???
Ja, jeg nedregulerer nå. En dag igjen!Ja for du nedregulerer først ikke sant? Tenkte ikke på det når jeg svarte deg. Jeg nedregulerer og starter med sprøyter uavhengig av mensen.
Desinfisere hetteglasset før nåla gikk inn? :O Deeeet har ikke jeg klart å gjøre ^^, Har hatt med menopur og fyremadel på tur atpåtil. Men klødd litt etter stikk, kanskje det er derfor ? ^^,Da er jeg i gang med cetrotide.. ikke riktig så ille som frykta, men det svir og klør endel på stikkstedet og huden er litt sånn blemmete. Forstått det slik at det er ganske vanlig, men glemte å desinfisere hetteglasset før nåla gikk inn, så håper ikke det er derfor
Ja, de gjør det på alle videoene på nett Første gangen glemte jeg det, men har gjort det siden. Meen det har klødd hver gang, så vet ikke om det har så mye å si for den delenDesinfisere hetteglasset før nåla gikk inn? :O Deeeet har ikke jeg klart å gjøre ^^, Har hatt med menopur og fyremadel på tur atpåtil. Men klødd litt etter stikk, kanskje det er derfor ? ^^,
Finnes ikke teite spørsmål. Jeg har ikke svar på det du spør om fordi dette er noe jeg har valgt å ikke fokusere på. Uansett hvilken grad embryoet har så kan man aldri vite om det er akuratt det som fester seg. Det blir jo barn av de med lavest grad også. Og det er jo ikke bare opp til embryoet om det fester seg eller ikke. Det skal jo være tilrettelagt i livmoren for at et embryo skal klare å feste seg. Det er så mange ulike faktorer som vi ikke rår over, så akuratt dette tenker jeg at det ikke burde fokuseres for mye på. Husk et steg av gangen, ikke fokuser på det man ikke kan gjøre noe med, men tenk på noe positivt.Beklager teit spørsmål, jeg satte jo inn fryst 4BB blasto i januar, var ikke fragmentert, det slet jeg ofte med at de 2 og 3 dagers jeg satte inn der var fragmentert. Nå om ca en uke skal jeg sette inn 4AA fryst blasto, er det stor forskjell på BB og AA? Er det nå kanskje 50-50 sjanse for at det fester seg og at det kanskje ikke fester seg?
Skjønner den slimhinna var visst veldig bra og jeg har tatt vannscannning før så alt sku være bra med livmora i følge legen ihvertfallFinnes ikke teite spørsmål. Jeg har ikke svar på det du spør om fordi dette er noe jeg har valgt å ikke fokusere på. Uansett hvilken grad embryoet har så kan man aldri vite om det er akuratt det som fester seg. Det blir jo barn av de med lavest grad også. Og det er jo ikke bare opp til embryoet om det fester seg eller ikke. Det skal jo være tilrettelagt i livmoren for at et embryo skal klare å feste seg. Det er så mange ulike faktorer som vi ikke rår over, så akuratt dette tenker jeg at det ikke burde fokuseres for mye på. Husk et steg av gangen, ikke fokuser på det man ikke kan gjøre noe med, men tenk på noe positivt.
Ja men da er det jo bare lykken. Alt ser bra ut og blasto med full scoreSkjønner den slimhinna var visst veldig bra og jeg har tatt vannscannning før så alt sku være bra med livmora i følge legen ihvertfall