Det var trist! Sender deg en god klem!I dag var testdato og testene er fortsatt negative, så da kan jeg settes på ikke gravid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var trist! Sender deg en god klem!I dag var testdato og testene er fortsatt negative, så da kan jeg settes på ikke gravid.
Hæ? Sikker på at du ikke er gravid? Var jo en veldig tydelig strekOffisiell testedag i dag. Tok en babyplan for gøy, enda jeg er cd6 i ny syklus. Fikk hjertet bittelitt i halsen da jeg så streken komme med en gang, har jo allerede stått på letrozol i 4 dager. Men er «heldigvis» bare drittestene fra babyplan som tuller.
Ja, dessverre. Makesure på onsdag (før oppstart på letrozol) var nesten helt blank (kun en liten skygge igjen), og tok selvsagt en makesure for å dobbeltsjekke i dag også, og den var også blankHæ? Sikker på at du ikke er gravid? Var jo en veldig tydelig strek
Ja den der streken ville ha ført til at jeg hadde tatt en blodprøve til legen for å sjekke hcg.Ja, dessverre. Makesure på onsdag (før oppstart på letrozol) var nesten helt blank (kun en liten skygge igjen), og tok selvsagt en makesure for å dobbeltsjekke i dag også, og den var også blank
Men er det ikke sykt at det kan komme en sånn strek når jeg ikke er gravid?
Oi, kanskje jeg skal bestille det da??Ja den der streken ville ha ført til at jeg hadde tatt en blodprøve til legen for å sjekke hcg.
Ja jeg ville så absolutt ha gjort det. Jeg synes den streken var litt for tydelig for skyggeOi, kanskje jeg skal bestille det da??
Takk!Skal krysse det som krysses kan for neste innsett
Takk!Det var trist! Sender deg en god klem!
Uff så synd. Bra at du blir tatt godt vare på, og lykke til neste rundeSer jeg har glemt å oppdatere her. Legen på Hausken hadde dessverre rett. Er oppi en exu nå. Gravid utenfor livmor. Ble lagt inn på sykehuset forrige uke med vanvittige smerter. Men kroppen forsøker å ordne opp selv, og jeg følges opp med blodprøver. Hcg er hvertfall på vei ned. Så ser frem til å få en normal syklus, før vi igjen setter i gang med IVF runde 2.
Håper dere alle har hatt en bra sommer hittil
Så leit å høre at det ikke gikk veien og du måtte gjennom dette! Håper kroppen klarer å ordne opp selv og at du slipper komplikasjoner. Sender en god klemSer jeg har glemt å oppdatere her. Legen på Hausken hadde dessverre rett. Er oppi en exu nå. Gravid utenfor livmor. Ble lagt inn på sykehuset forrige uke med vanvittige smerter. Men kroppen forsøker å ordne opp selv, og jeg følges opp med blodprøver. Hcg er hvertfall på vei ned. Så ser frem til å få en normal syklus, før vi igjen setter i gang med IVF runde 2.
Sender deg en god klem her også (i tillegg til i termingruppa)Ser jeg har glemt å oppdatere her. Legen på Hausken hadde dessverre rett. Er oppi en exu nå. Gravid utenfor livmor. Ble lagt inn på sykehuset forrige uke med vanvittige smerter. Men kroppen forsøker å ordne opp selv, og jeg følges opp med blodprøver. Hcg er hvertfall på vei ned. Så ser frem til å få en normal syklus, før vi igjen setter i gang med IVF runde 2.