Juni 2022

Offisiell testedag i dag. Tok en babyplan for gøy, enda jeg er cd6 i ny syklus. Fikk hjertet bittelitt i halsen da jeg så streken komme med en gang, har jo allerede stått på letrozol i 4 dager. Men er «heldigvis» bare drittestene fra babyplan som tuller.
 

Vedlegg

  • 8DF07068-6AFF-4729-A5A7-86FACDA7C237.jpeg
    8DF07068-6AFF-4729-A5A7-86FACDA7C237.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 89
Offisiell testedag i dag. Tok en babyplan for gøy, enda jeg er cd6 i ny syklus. Fikk hjertet bittelitt i halsen da jeg så streken komme med en gang, har jo allerede stått på letrozol i 4 dager. Men er «heldigvis» bare drittestene fra babyplan som tuller.
Hæ? Sikker på at du ikke er gravid? Var jo en veldig tydelig strek
 
Hæ? Sikker på at du ikke er gravid? Var jo en veldig tydelig strek
Ja, dessverre. Makesure på onsdag (før oppstart på letrozol) var nesten helt blank (kun en liten skygge igjen), og tok selvsagt en makesure for å dobbeltsjekke i dag også, og den var også blank :confused:
Men er det ikke sykt at det kan komme en sånn strek når jeg ikke er gravid?
 
Ja, dessverre. Makesure på onsdag (før oppstart på letrozol) var nesten helt blank (kun en liten skygge igjen), og tok selvsagt en makesure for å dobbeltsjekke i dag også, og den var også blank :confused:
Men er det ikke sykt at det kan komme en sånn strek når jeg ikke er gravid?
Ja den der streken ville ha ført til at jeg hadde tatt en blodprøve til legen for å sjekke hcg.
 
Ser jeg har glemt å oppdatere her. Legen på Hausken hadde dessverre rett. Er oppi en exu nå. Gravid utenfor livmor. Ble lagt inn på sykehuset forrige uke med vanvittige smerter. Men kroppen forsøker å ordne opp selv, og jeg følges opp med blodprøver. Hcg er hvertfall på vei ned. Så ser frem til å få en normal syklus, før vi igjen setter i gang med IVF runde 2.

Håper dere alle har hatt en bra sommer hittil❤️
 
Ser jeg har glemt å oppdatere her. Legen på Hausken hadde dessverre rett. Er oppi en exu nå. Gravid utenfor livmor. Ble lagt inn på sykehuset forrige uke med vanvittige smerter. Men kroppen forsøker å ordne opp selv, og jeg følges opp med blodprøver. Hcg er hvertfall på vei ned. Så ser frem til å få en normal syklus, før vi igjen setter i gang med IVF runde 2.

Håper dere alle har hatt en bra sommer hittil❤️
Uff så synd. Bra at du blir tatt godt vare på, og lykke til neste runde :Heartred
 
Ser jeg har glemt å oppdatere her. Legen på Hausken hadde dessverre rett. Er oppi en exu nå. Gravid utenfor livmor. Ble lagt inn på sykehuset forrige uke med vanvittige smerter. Men kroppen forsøker å ordne opp selv, og jeg følges opp med blodprøver. Hcg er hvertfall på vei ned. Så ser frem til å få en normal syklus, før vi igjen setter i gang med IVF runde 2.

Håper dere alle har hatt en bra sommer hittil❤️
Så leit å høre at det ikke gikk veien og du måtte gjennom dette! Håper kroppen klarer å ordne opp selv og at du slipper komplikasjoner. Sender en god klem❤️
 
Ser jeg har glemt å oppdatere her. Legen på Hausken hadde dessverre rett. Er oppi en exu nå. Gravid utenfor livmor. Ble lagt inn på sykehuset forrige uke med vanvittige smerter. Men kroppen forsøker å ordne opp selv, og jeg følges opp med blodprøver. Hcg er hvertfall på vei ned. Så ser frem til å få en normal syklus, før vi igjen setter i gang med IVF runde 2.

Håper dere alle har hatt en bra sommer hittil❤️
Sender deg en god klem her også (i tillegg til i termingruppa) :Heartred
 
Back
Topp