Juni 2022

Jeg har tatt 2 til, og de viser strek de og. De ser til og med rosa ut. Herregud, hvis det er en baby allikevel :smiley-angry017 ❤️❤️❤️
Åååh! Jeg håper for deg Kaffekoppen!! ❤️ Hvis du ikke finner CB sin early, dra til fastlegen for å måle hCG!

Jeg skal aldri bruke makesure igjen da, for får et stikk av håp hver gang jeg ser skyggen.
Dette ser ikke ut som skyggestrek!! :smiley-bounce012 syns det ligner veldig på den første jeg også fikk 11 dpo. Krysser fingrene :Heartred:smiley-bounce016

Vedlegg

• IMG_20220704_094124.jpg
    IMG_20220704_094124.jpg
    2,1 MB · Visninger: 99
Åååh! Jeg håper for deg Kaffekoppen!! ❤️ Hvis du ikke finner CB sin early, dra til fastlegen for å måle hCG!
Aner ikke. Sjekk på nettsidene så finner du det sikkert. Og enig med Litapi, dra til fastlege om du ikke får tak i

Jeg fant ikke den digitale tidligtesten, men den vanlige. Skal ta den når jeg har samla opp litt konsentrert urin :nailbiting:

Vi reiser på ferie i morgen, så får ikke dratt til fastlegen på mandag o_O I verste fall får jeg høre om jeg får time sørpå hos en eller annen. Vi er borte (på Norgesferie) i 1 uke.

Offisiell testdag! :oops:

Og jeg kan med stigning på hCG fra 972 på onsdag til 2287 i dag, flyttes til gravid.
Kan ikke fatte og begripe dette helt enda..! Helt uvirkelig. :love7

I samsvar med klinikken fortsetter jeg på støttemedisin (Utrogestan, prednisilon, albyl-e) framover, foreløpig ingen sluttdato.
Gratulererer så mye!! ❤️

Jeg fant ikke den digitale tidligtesten, men den vanlige. Skal ta den når jeg har samla opp litt konsentrert urin :nailbiting:

Vi reiser på ferie i morgen, så får ikke dratt til fastlegen på mandag o_O I verste fall får jeg høre om jeg får time sørpå hos en eller annen. Vi er borte (på Norgesferie) i 1 uke.
Jeg er så spent på dine vegne! ❤️

Til tross for at jeg fikk en strek jeg kunne se ganske så tydelig på 3 makesure i morges, så er streken så svak at jeg knapt ser den nå. Samme med CB early, ser ingenting :smiley-angry017

Til tross for at jeg fikk en strek jeg kunne se ganske så tydelig på 3 makesure i morges, så er streken så svak at jeg knapt ser den nå. Samme med CB early, ser ingenting :smiley-angry017
Nei, var jo ikke sånn den skulle være! Er sååå kjipt å få opp forventningene på den måten der. Vært der så utrolig mange ganger før! Sender deg en god klem❤️

Nei, var jo ikke sånn den skulle være! Er sååå kjipt å få opp forventningene på den måten der. Vært der så utrolig mange ganger før! Sender deg en god klem❤️
Ja, jeg er så utrolig skuffa, rakk å bygge opp noen forventninger der :( Tusen takk ❤️

Vi får ikke noe forsøk i august, så neste blir i september. Men vet jo også at sannsynligheten for å bli gravid reduseres med hvert forsøk, så når alt lå perfekt til rette denne gangen, så vet jeg ikke hvorfor det skal gå neste gang. Har 3 kjemiske bak meg, så det virker jo som om kroppen min ikke vil holde på embryoet?

Ja, jeg er så utrolig skuffa, rakk å bygge opp noen forventninger der :( Tusen takk ❤️

Vi får ikke noe forsøk i august, så neste blir i september. Men vet jo også at sannsynligheten for å bli gravid reduseres med hvert forsøk, så når alt lå perfekt til rette denne gangen, så vet jeg ikke hvorfor det skal gå neste gang. Har 3 kjemiske bak meg, så det virker jo som om kroppen min ikke vil holde på embryoet?
Jeg har hatt en kjemisk (som jeg vet om), en SA i uke 5 og er endelig gravid igjen, selv om jeg ikke helt vet hvordan dette går denne gangen heller… Ikke noe mer enn dette på fem år som prøvere, og vært uten prevensjon siden 2016 tror jeg. Så har også følt at det ikke kom til å skje meg noen gang. Men jeg ble jo spontan gravid sånn ut av det blå sist, så alt går! Ikke gi opp ihvertfall❤️

Har du fått sjekket litt med nye blodprøver osv, jeg skal det nå til uka, hatt 4 innsett, 3 negative, ble gravid i januar men kjemisk, eggene så bra ut og 4AA blasto og 4BB blasto

Jeg har begynt å spotte skikkelig nå. Skal i utgangspunktet ta 2 cyclogest i dag, men er det noen vits når mensen kommer nå? Blir jo bare ekstra grisete…

Jeg har begynt å spotte skikkelig nå. Skal i utgangspunktet ta 2 cyclogest i dag, men er det noen vits når mensen kommer nå? Blir jo bare ekstra grisete…
Har du fortsatt negativ test? Har det vært meg, med negativ test og spotting så hadde jeg stoppet.

Back
Topp