Åååh! Jeg håper for deg Kaffekoppen!!Jeg har tatt 2 til, og de viser strek de og. De ser til og med rosa ut. Herregud, hvis det er en baby allikevel![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! Jeg håper for deg Kaffekoppen!!Jeg har tatt 2 til, og de viser strek de og. De ser til og med rosa ut. Herregud, hvis det er en baby allikevel![]()
![]()
Aner ikke. Sjekk på nettsidene så finner du det sikkert. Og enig med Litapi, dra til fastlege om du ikke får tak iNei, skal bare teste med vanlig hjemmetest på St.Olavs
Kanskje jeg må ut for å finne det? Har alle apotek dem?
Dette ser ikke ut som skyggestrek!!Jeg skal aldri bruke makesure igjen da, for får et stikk av håp hver gang jeg ser skyggen.
syns det ligner veldig på den første jeg også fikk 11 dpo. Krysser fingrene 

Åååh! Jeg håper for deg Kaffekoppen!!Hvis du ikke finner CB sin early, dra til fastlegen for å måle hCG!
Aner ikke. Sjekk på nettsidene så finner du det sikkert. Og enig med Litapi, dra til fastlege om du ikke får tak i
Jeg håper sånn!!Dette ser ikke ut som skyggestrek!!syns det ligner veldig på den første jeg også fikk 11 dpo. Krysser fingrene
![]()
Gratulererer så mye!!Offisiell testdag!
Og jeg kan med stigning på hCG fra 972 på onsdag til 2287 i dag, flyttes til gravid.
Kan ikke fatte og begripe dette helt enda..! Helt uvirkelig.
I samsvar med klinikken fortsetter jeg på støttemedisin (Utrogestan, prednisilon, albyl-e) framover, foreløpig ingen sluttdato.
Dette ser virkelig ikke ut som skygge..! Krysser fingrene!Jeg skal aldri bruke makesure igjen da, for får et stikk av håp hver gang jeg ser skyggen.
Tuuuusen takk! Føles så uvirkelig at et «gratulerer» rører meg nesten til tårerGratulererer så mye!!![]()

Jeg er så spent på dine vegne!Jeg fant ikke den digitale tidligtesten, men den vanlige. Skal ta den når jeg har samla opp litt konsentrert urin
Vi reiser på ferie i morgen, så får ikke dratt til fastlegen på mandagI verste fall får jeg høre om jeg får time sørpå hos en eller annen. Vi er borte (på Norgesferie) i 1 uke.

Nei, var jo ikke sånn den skulle være! Er sååå kjipt å få opp forventningene på den måten der. Vært der så utrolig mange ganger før! Sender deg en god klemTil tross for at jeg fikk en strek jeg kunne se ganske så tydelig på 3 makesure i morges, så er streken så svak at jeg knapt ser den nå. Samme med CB early, ser ingenting![]()
Ja, jeg er så utrolig skuffa, rakk å bygge opp noen forventninger derNei, var jo ikke sånn den skulle være! Er sååå kjipt å få opp forventningene på den måten der. Vært der så utrolig mange ganger før! Sender deg en god klem![]()
Jeg har hatt en kjemisk (som jeg vet om), en SA i uke 5 og er endelig gravid igjen, selv om jeg ikke helt vet hvordan dette går denne gangen heller… Ikke noe mer enn dette på fem år som prøvere, og vært uten prevensjon siden 2016 tror jeg. Så har også følt at det ikke kom til å skje meg noen gang. Men jeg ble jo spontan gravid sånn ut av det blå sist, så alt går! Ikke gi opp ihvertfallJa, jeg er så utrolig skuffa, rakk å bygge opp noen forventninger derTusen takk
Vi får ikke noe forsøk i august, så neste blir i september. Men vet jo også at sannsynligheten for å bli gravid reduseres med hvert forsøk, så når alt lå perfekt til rette denne gangen, så vet jeg ikke hvorfor det skal gå neste gang. Har 3 kjemiske bak meg, så det virker jo som om kroppen min ikke vil holde på embryoet?
Har du fått sjekket litt med nye blodprøver osv, jeg skal det nå til uka, hatt 4 innsett, 3 negative, ble gravid i januar men kjemisk, eggene så bra ut og 4AA blasto og 4BB blastoJa, jeg er så utrolig skuffa, rakk å bygge opp noen forventninger derTusen takk
Vi får ikke noe forsøk i august, så neste blir i september. Men vet jo også at sannsynligheten for å bli gravid reduseres med hvert forsøk, så når alt lå perfekt til rette denne gangen, så vet jeg ikke hvorfor det skal gå neste gang. Har 3 kjemiske bak meg, så det virker jo som om kroppen min ikke vil holde på embryoet?
Hvilke blodprøver da? Legene har ikke nevnt noe om å ta ekstra blodprøverHar du fått sjekket litt med nye blodprøver osv, jeg skal det nå til uka, hatt 4 innsett, 3 negative, ble gravid i januar men kjemisk, eggene så bra ut og 4AA blasto og 4BB blasto
Heter trombofili, blant annet for å se hvordan blodet koagulerer, er slike prøver de som blir utredet for habituell abort tar fikk jeg beskjed omHvilke blodprøver da? Legene har ikke nevnt noe om å ta ekstra blodprøver![]()
Okei, takk for svar <3 Jeg skal spørre sykehuset om det er aktuelt for meg når jeg ringer inn på testedagHeter trombofili, blant annet for å se hvordan blodet koagulerer, er slike prøver de som blir utredet for habituell abort tar fikk jeg beskjed om![]()

Har du fortsatt negativ test? Har det vært meg, med negativ test og spotting så hadde jeg stoppet.Jeg har begynt å spotte skikkelig nå. Skal i utgangspunktet ta 2 cyclogest i dag, men er det noen vits når mensen kommer nå? Blir jo bare ekstra grisete…