Juni 2022

Jeg har begynt å spotte skikkelig nå. Skal i utgangspunktet ta 2 cyclogest i dag, men er det noen vits når mensen kommer nå? Blir jo bare ekstra grisete…
Jeg har stoppet i slike situasjoner hver gang. Klinikken mener jeg skal fortsette hver gang, men når man selv vet at mensen har kommet så synes jeg det er noe tull å fortsette. Men da har mensen kommet helt i gang altså

Vel, det har vært utvikling, men ikke nok desverre. Utsatt reise igjen og ny scan på onsdag. Er det ikke bedre resultat da så avbrytes forsøket :sad010:confused005 venting og usikkerhet gjør meg sprø.
Uff altså, er det ikke det ene så er det jo det andre. Håper virkelig at det ser bedre ut på onsdag :Heartred

Fått svar fra blodprøven på fredag, den var bare på usle 29. Men krysser fingrene for dobbelt så høy verdi på blodprøva jeg tok i dag.
Testene fra i dag ser ihvertfall fine ut❤️
55A18182-4B9E-4747-923F-BC63F14F8E4C.jpeg

94E40A20-317E-45F3-B2B9-8537ED124DE5.jpeg

Jeg har begynt å spotte skikkelig nå. Skal i utgangspunktet ta 2 cyclogest i dag, men er det noen vits når mensen kommer nå? Blir jo bare ekstra grisete…
Huff! Enig med Litjmora, hvis du har negativ test så hadde jeg bare stoppet nå. Jeg gjorde det selv med Lutinus når jeg begynte å spotte. Mensen kom ikke ordentlig i gang før jeg stoppet.

God klem fra meg til deg!

Jeg tok en Clearblue tidlig deteksjon-test i dag tidlig. Den var blendahvit. Jeg er 11 dpo i dag. Det betyr vel at sannsynligheten for at dette har gått er ganske liten. Skal prøve å ikke gi opp håpet helt enda. Tar en digital i morgen tror jeg.

Last edited:
Jeg tok en Clearblue tidlig deteksjon-test i dag tidlig. Den var blendahvit. Jeg er 11 dpo i dag. Det betyr vel at sannsynligheten for at dette har gått er ganske liten. Skal prøve å ikke gi opp håpet helt enda. Tar en digital i morgen tror jeg.
Hvordan gikk det? ❤️

Har falt litt ut av tråden, tatt sommerferie ettersom det ble totalfrys på meg. Venter forøvrig på mens, og pga sommerstengt håper jeg for en gangs skyld at syklusen skal være laaang, ellers må jeg vente til septembersyklusen med innsett.

Gratulerer så masse til dere som er gravide, ser ut som en stor gjeng! Og til dere andre, bedre lykke til neste gang, jeg heier på dere:love017

Negativ tidligtest i går og negativ digital i dag. Testdato fra klinikken er på lørdag, så tar en siste test da, men er ganske sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Jeg er sliten og lei, men prøver å se fremover til neste innsett (som klinikken sa kan bli alt på neste syklus).
Så leit!! ❤️ Ta deg en god pause etpar dager, og se om det vil motivere deg med neste innsett i neste syklus. Sender deg gode styrkeklemmer!

Back
Topp