Juni 2022

Ultralyd i dag og fikk se et lite hjerte som slo :)
ÅÅÅH! Herremin! Nå ble jeg helt rørt. Var det ikke bare helt magisk?! :Heartred Gratulerer igjen!!
Hvor langt er du på vei?

ÅÅÅH! Herremin! Nå ble jeg helt rørt. Var det ikke bare helt magisk?! :Heartred Gratulerer igjen!!
Hvor langt er du på vei?
Takk! Jo det er så fint med sånne ørsmå hjerter som slår. Er bare 6+4 så kunne ikke se så mye mer enn at hjertet slo. Var 5mm, så like lite som det var sist når vi var gravid. Syns det er litt lite, men gikk jo fint sist så får tenke positivt denne gangen :)

Oppdatering!!

14 dpo, og testdagen fra klinikken. Har jo blødd som vanlig mens i 5 dager og trodde jeg hadde startet en ny syklus. Har vært borte på ferie, så fikk ikke testet på morgenen i dag. Men tok to nå nettopp!!! Hva???? :nailbiting:
5684EF64-BB75-45DF-8729-B4246A6E258A.jpeg

Legen på Hausken trodde mest sansynlig at dette ikke kom til å gå bra dessverre. At kroppen har startet en graviditetsprosess, men at hormonet henger igjen. Så må til fastlegen å ta blodprøve på fredag og mandag for å se om det er stigning. De var ikke veldig optimistiske.

Legen på Hausken trodde mest sansynlig at dette ikke kom til å gå bra dessverre. At kroppen har startet en graviditetsprosess, men at hormonet henger igjen. Så må til fastlegen å ta blodprøve på fredag og mandag for å se om det er stigning. De var ikke veldig optimistiske.
Nei, huff. Hva er bakgrunn for at han tror det? Sender deg masse gode klemmer! Alt håp er ikke ute før du har fått tatt hCG-prøver! Ta di prøvene før du graver deg helt ned. :Heartred

Nei, huff. Hva er bakgrunn for at han tror det? Sender deg masse gode klemmer! Alt håp er ikke ute før du har fått tatt hCG-prøver! Ta di prøvene før du graver deg helt ned. :Heartred
Pga av den store blødningen med koagler jeg hadde i fra 9 dpo som varte i 4-5 dager. Da jeg mistet i sa i mai, så ble jo testen nesten helt blenda dagen etter jeg begynte å blø. Så føler liksom at de skulle vært blenda nå liksom om det er en kjemisk….

Men nå skal det sies at jeg og samboer hadde samleie dagen etter jeg tok el sprøyta. Kan det være en mulighet for at dette egget ble befruktet i tillegg til at vi satte inn en blastocyst. Sånn at det ene egget ble frastøtt?? At det var det som var den store blødningen med koagler og hinne? Jeg aner virkelig ikke hva som skjer…

Pga av den store blødningen med koagler jeg hadde i fra 9 dpo som varte i 4-5 dager. Da jeg mistet i sa i mai, så ble jo testen nesten helt blenda dagen etter jeg begynte å blø. Så føler liksom at de skulle vært blenda nå liksom om det er en kjemisk….

Men nå skal det sies at jeg og samboer hadde samleie dagen etter jeg tok el sprøyta. Kan det være en mulighet for at dette egget ble befruktet i tillegg til at vi satte inn en blastocyst. Sånn at det ene egget ble frastøtt?? At det var det som var den store blødningen med koagler og hinne? Jeg aner virkelig ikke hva som skjer…
Fullt mulig at det er en tvilling som har gått bort ja. Jeg håper for deg og er spent på hcg prøvene :Heartred

Hei.

Et spørsmål til dere damer som kanskje er litt mer erfarne enn meg. Jeg skal inn til fastlege for å ta blodprøve på mandag. Skal sjekke hcg og progesteron, så kommer det "dumme" spørsmålet mitt. Skal jeg ikke ta progesteron før etter blodprøven? Har fått beskjed fra klinikken om å fortsette i 7 dager etter positiv blodprøve. Men er som flere av dere redd for å stoppe med tilskuddet...

Back
Topp