Juni 2022

Tihi! Så spennende! Det er jo en babystrek!! ♥️
Åh, gratulerer!! ❤️
Kan jo se ut som gullegget det der :HeartredGratulerer så masse!

Tusen takk dere! Og alle sammen :Heartred

Vi klarer ikke helt å tro det, og tør selvfølgelig ikke rope høyt hurra enda. Er jo fortsatt mange hinder igjen. MEN jeg håper dette kan gi litt håp til folk at det virkelig bare er ett egg som skal til :love017 Vi fikk kun et modent egg ut og hadde virkelig INGEN håp. Men det ble både befruktet, overlevde til blasto og innsett og har nå festet seg (forhåpentligvis godt). Det fortjener å feires uansett hvordan det går :Heartred

Er 2 år siden jeg sist så en positiv graviditetstest og da mistet jeg I uke 7. Så jeg prøver å ta en dag om gangen, men skal slutte med lutinus om 7 dager og kjenner jeg gruer meg litt til det, hva tenker dere? Hva er vanlig?

Jeg har hatt skikkelig «mensmurringer» siden fredag (dagen før innsett), det blir ikke bedre. Er så redd for at det betyr at alt går ad dundas nå. Er mensmurringer erfaringsmessig et dårlig tegn? :(
Jeg har også hatt de murringene så lenge og har de fortsatt. Sitter ihvertfall med positivtest :Heartred så håper og tror ikke det skal være negativt

Vi klarer ikke helt å tro det, og tør selvfølgelig ikke rope høyt hurra enda. Er jo fortsatt mange hinder igjen. MEN jeg håper dette kan gi litt håp til folk at det virkelig bare er ett egg som skal til :love017 Vi fikk kun et modent egg ut og hadde virkelig INGEN håp. Men det ble både befruktet, overlevde til blasto og innsett og har nå festet seg (forhåpentligvis godt). Det fortjener å feires uansett hvordan det går :Heartred

Er 2 år siden jeg sist så en positiv graviditetstest og da mistet jeg I uke 7. Så jeg prøver å ta en dag om gangen, men skal slutte med lutinus om 7 dager og kjenner jeg gruer meg litt til det, hva tenker dere? Hva er vanlig?
Hvis du mer lutinus liggende/på resept så ville jeg ha fortsatt med det. Det skader jo ikke å ta det. Ganske vanlig å gå til uke 10/11 på progreronstøtte.
Flytter deg over til gravid jeg nå :Heartred

Hvis du mer lutinus liggende/på resept så ville jeg ha fortsatt med det. Det skader jo ikke å ta det. Ganske vanlig å gå til uke 10/11 på progreronstøtte.
Flytter deg over til gravid jeg nå :Heartred

Har ikke mer liggende eller på resept nei utenom de 7 dagene jeg har igjen til her hjemme. Har sendt mail til gynekologen min og spurt om mer, men både han, Porsgrunn og fastlegen min har ferie :rolleyes:
:Heartred

Jeg har også hatt de murringene så lenge og har de fortsatt. Sitter ihvertfall med positivtest :Heartred så håper og tror ikke det skal være negativt
Jeg håper det betyr noe bra for min del også!
Men jeg stresser sånn at for 2-åringen min klatrer på meg og er helt vill. Er redd for at det kan påvirke noe når hun kommer borti magen min o_O

Testa du før 11dpo? :happy:

Har ikke mer liggende eller på resept nei utenom de 7 dagene jeg har igjen til her hjemme. Har sendt mail til gynekologen min og spurt om mer, men både han, Porsgrunn og fastlegen min har ferie :rolleyes:
Kanskje ringe legekontoret og be om fornyelse av resepten. Da kan de tildele den oppgaven en lege som er på jobb. Men ikke for det, mange som stopper med progesteronstøtte tidligere enn uke 10 altså. Så tenker også at klinikken ikke er helt på bærtur her, men vet for meg selv at jeg ville ha fortsatt på det om mulig.

Jeg håper det betyr noe bra for min del også!
Men jeg stresser sånn at for 2-åringen min klatrer på meg og er helt vill. Er redd for at det kan påvirke noe når hun kommer borti magen min o_O

Testa du før 11dpo? :happy:

Tror ikke det gjør noe at hun er borti magen din og klatrer litt på deg :love017

Njæ, både ja og nei. Testa sist gang på fredag (8dpo) fordi jeg testet ut Ovitrelle og da var testen så og si blenda. Så da ville jeg vente ihvertfall et par dager så hcg nivået kunne bygge seg opp litt hvis det faktisk var noe, og det var det jo:smiley-bounce012

Her er testen min 8dpo vs I dag, vanlig og ikke tidligtest :Heartred

Vedlegg

• IMG_20220705_194630.jpg
    IMG_20220705_194630.jpg
    4,1 MB · Visninger: 99
Kanskje ringe legekontoret og be om fornyelse av resepten. Da kan de tildele den oppgaven en lege som er på jobb. Men ikke for det, mange som stopper med progesteronstøtte tidligere enn uke 10 altså. Så tenker også at klinikken ikke er helt på bærtur her, men vet for meg selv at jeg ville ha fortsatt på det om mulig.

Ja jeg sendte legekontoret en melding og spurte om det. Står jo også på pakningsvedlegget at man skal gå på den videre i minst 30 dager når graviditet blir påvist og at man ikke skal slutte brått på medisinen. Så føler meg lissom ikke komfortabel med å bråslutte om 7 dager bare :confused: Tuusen takk for svar snille du :Heartred

Tror ikke det gjør noe at hun er borti magen din og klatrer litt på deg :love017

Njæ, både ja og nei. Testa sist gang på fredag (8dpo) fordi jeg testet ut Ovitrelle og da var testen så og si blenda. Så da ville jeg vente ihvertfall et par dager så hcg nivået kunne bygge seg opp litt hvis det faktisk var noe, og det var det jo:smiley-bounce012

Her er testen min 8dpo vs I dag, vanlig og ikke tidligtest :Heartred
Nei, det gjør sikkert ikke noe, men stresser over alle mulig ting. Har mentale sammenbrudd flere ganger daglig og gråter masse fordi jeg er så redd for at det ikke skal gå for oss :( Samtidig kjenner jeg på alt mulig rart; mensmurringer, er som sagt ekstremt emosjonell (det kan jo komme av så mangt, da…), hadde sure oppstøt i går kveld, og i natt hadde jeg en ekstremt livaktig drøm. Så tenker jo plutselig «hva hvis??», samtidig som at jeg er overbevist om at det ikke går. Syns det er ekstremt tøft det her.

Takk for bilde! ❤️ Jeg er 8dpo i dag, og tok en helt hvit test i dag, så da får jeg la vær med å teste mer de neste dagene jeg også :happy:

Så var det over her. :sad010 Etter en veldig lykkelig uke med pent stigende tester ante jeg uråd da 2-3 uker lot vente på seg, og på testdag i dag 17 dpo var hcg på usle 13. Har fått beskjed om å slutte på cyclogest og håper kroppen ordner opp selv uten komplikasjoner.
Åh Persefone, dette var utrolig trist! Det er så utrolig vondt når gleden plutselig blir knust. Tenker på deg ❤️

Hei, noen som opplever at progynova gjør dere skikkelig kvalme? Kan jo være graviditeten også men at det forsterkes igjennom støttemedikamentene..? Jeg skal ringe klinikken i morgen altså men kvalmen har meldt seg og jeg føler meg ekstra ille etter jeg har tatt disse.

Kjære persefone :Heartred
Ord blir fattige. Du er i mine tanker :HeartredMange får aldri vite, mange vil aldri forstå, men for deg skal lille spire aldri bli glemt og for alltid være i ditt hjerte.
Jeg ser deg og håper du blir tatt godt vare på nå i sorgen :Heartred
Litjmora❤️ Ble så rørt både av disse ordene og oppdateringen av oversikten din. Det er så utrolig godt å ha et rom som dette med dere som forstår. Det hjelper faktisk i tunge tider. Takk❤️

Åh Persefone, dette var utrolig trist! Det er så utrolig vondt når gleden plutselig blir knust. Tenker på deg ❤️
Ånei, det var trist å høre!
:sorry:
Men ikke gi opp håpet! Mange gode klemmer til deg
Neei, så innmari trist å lese. Sender deg en stor god klem! Nå er det lov til å være lei seg og skuffa. Men motiver deg med neste plan

Tusen takk, gode dere.❤️ Jeg vet jo hvor usikker en graviditet er i begynnelsen, men trodde faktisk på dette - i motsetning til med første barn, da jeg ikke klarte å stole på graviditeten før etter mange uker - så kjenner dette er fryktelig tungt. Men noe motivasjon for å fortsette gir det også å ha sett at dette gikk bra til et visst punkt, selv om bekymringene nok også vil være enda flere. Går nå i limbo og venter på å begynne å blø og håper å få dette overstått så fort som mulig.

Så fantastiske nyheter, her snakker vi virkelig gullegg! Krysser alt jeg har for dere❤️

Jeg sluttet på støtte (cyklogest) 10 dager etter innsett. De mente jeg ikke trengte det, da kroppen gjorde jobben selv. Har gått på det mye lenger to ganger og mistet begge gangene. Nå er jeg i uke 20. Så noen ganger gjør kroppen en bedre jobb selv ❤️

Tror forsåvidt ikke støttemedisin er grunnen til at jeg mistet eller at jeg nå ikke har mistet, men bare for å si at det noen ganger ikke betyr noe.

Jeg sluttet på støtte (cyklogest) 10 dager etter innsett. De mente jeg ikke trengte det, da kroppen gjorde jobben selv. Har gått på det mye lenger to ganger og mistet begge gangene. Nå er jeg i uke 20. Så noen ganger gjør kroppen en bedre jobb selv ❤️

Tror forsåvidt ikke støttemedisin er grunnen til at jeg mistet eller at jeg nå ikke har mistet, men bare for å si at det noen ganger ikke betyr noe.
Tusen takk for svar :smiley-bounce012 syns det var mest skummelt og skal slutte brått så fikk en ny respekt av legen så jeg heller kan trappe ned :Heartred

Back
Topp