Uff, jeg er helt fjern. Såå mange ting jeg skulle spurt klinikken om, men som jeg ikke har visst at jeg lurte på, haha. Også har jeg vært så fornøyd med meg selv som har kommet meg gjennom uka uten for mye stress og tankekjør, litt sånn «ta ting som de kommer»-holdning(som egentlig er ganske ulikt meg). Og selvfølgelig, lørdagskveld DA skrus hodet på
Skal på ultralyd på mandag og skal kun sette cetrotide. Problemet er at vi har langt å kjøre og må starte en times tid før sprøyta skal settes. Hvor mye slingsringsmonn er det på sprøytetida? Evt tåler den en time utenfor kjøleskap så jeg kan sette den langs veien?
Også ble jeg brått stressa over hva som skjer etter ultralyd. Hva om eggene er klare og dustemeg ikke har henta ut ovitrelle enda? Og hva om eggene ikke er klare og apoteket ikke rekker å få inn medisinene jeg trenger framover? Har medisiner tom tirsdag.. henta ut det jeg fikk beskjed om av klinikken, så burde vel bare stole på prosessen, men.. jeg bor på en liten plass så apotek har garantert ikke det jeg trenger. Kan kanskje undersøke med apotek når jeg er på ultralyd, men da må medisinene være utenfor kjøleskap fram til kvelden igjen, og det er kanskje ikke så bra det heller. Kanskje jeg må ta en ringerunde på mandags morgen for sjekke om noen har inne.. evt bare bestille. Sorry, ble mye vas her nå, men frika litt ut når jeg begynte å tenke. (skulle bare spørre om slingringsmonn på cetrotide)
Typisk om jeg kødder til hele forsøket fordi jeg ikke greier å planlegge