Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen persefone Vi krysser fingrene for at denne gangen blir suksess!Da prøver jeg lykken igjen:
Persefone - 37 - B2 - Fertilitetssenteret - 2. søskenforsøk (etter 3 avbrutte) - kort protokoll - uttak ca uke 24
Håper å se mange gode nyheter i denne gruppa fremover
Hei! Så fint å være i samme gruppe med deg igjen. Tusen takk, denne gangen skal det gå bedre for oss begge!Husker dette veldig godt Vi var i februar gruppa sammrn og ble så glad på dine vegne da du var gravid. Skjønner at dette var nedslående og lett å bli redd etter noe sånt Håper det går veien nå
Nå må det bare bli din tur å få gjennomført forsøk!Da prøver jeg lykken igjen:
Persefone - 37 - B2 - Fertilitetssenteret - 2. søskenforsøk (etter 3 avbrutte) - kort protokoll - uttak ca uke 24
Velkommen Må si at alt annet enn Lutinus er best, så uansett hva det var så slipper du nok så mye gris.Plutselig ble det planlagt fryseforsøk for oss. Husker ikke hvilken progesteron det var meninga vi skulle bruke. Bare at det ikke var Lutinus denne gangen.
Ypsilon - 36 - B2 - Forsøk 1 (frys) - naturlig syklus med progesteronstøtte - innsett i uke 23/24
TakkVelkommen Må si at alt annet enn Lutinus er best, så uansett hva det var så slipper du nok så mye gris.
Åååå! Måtte det gå denne gangen for dere unner deg det så utrolig mye, kjære deg. Skal heie som bare detDa prøver jeg lykken igjen:
Velkommen wow 3 mnd nedregulering den må være tøff, men sikker absolutt nødvendig med endometriose og eventuelt adenomysoe. Lykke til!Hei! Jeg blir gjerne med i denne gruppen
Hs, 34, B1, Rikshospitalet, 4. fersk forsøk (1 privat, 2 offentlig + 2 frys), Procren/Synarela/Menopur, 3. mnd nedregulering med Procren, Synarela 22/5, Menopur 26/5, Uttak uke 23.
Endometriose og mest sannsynlig Adenomyose.
1.forsøk avbrutt, negative fersk forsøk og et kjemisk ved frys.
Krysser fingrene for at dette siste offentlige forsøket sitter
Lykke til alle sammen!
Takk Har virkelig virkelig fått kjenne på overgangsalderen hvert fallVelkommen wow 3 mnd nedregulering den må være tøff, men sikker absolutt nødvendig med endometriose og eventuelt adenomysoe. Lykke til!
Jeg har aldri gått på det, men får ofte kløe og rødhet rundt stikkstedet av ulike medisiner. Går nok sikkert helt fintDa er jeg i gang med cetrotide.. ikke riktig så ille som frykta, men det svir og klør endel på stikkstedet og huden er litt sånn blemmete. Forstått det slik at det er ganske vanlig, men glemte å desinfisere hetteglasset før nåla gikk inn, så håper ikke det er derfor
Spennende. Jeg skal starte med sprøyter 1. Juni, ha første kontroll 8. Juni. Klinikken trur uttak blir 13. Juni.Jeg kan flyttes over til "stimulerer"
Mensen kom i dag, så jeg starter opp med Bemfola i morgen. Første UL-kontroll blir 7.juni!
Klinikken tenker uttak ca. fredag 10/6, men hvis det går slik som de forrige rundene blir det først over helga.. Men håper så klart de tipper rett, og ikke jeg
Da er vi ganske likt i løypa! Antar du bruker å ha litt kortere stimuleringsrunder enn meg da? (Jeg hadde uttak cd 19 sist)Spennende. Jeg skal starte med sprøyter 1. Juni, ha første kontroll 8. Juni. Klinikken trur uttak blir 13. Juni.
Ja jeg stimulerer som regel 12-14 dager. Har hatt 1 runde der jeg måtte stimulere i 16 dager (om jeg husker rett). Ja nå synes jeg det skal bli baby på oss beggeDa er vi ganske likt i løypa! Antar du bruker å ha litt kortere stimuleringsrunder enn meg da? (Jeg hadde uttak cd 19 sist)
Håper det blir vår tur nå, og ikke minst din. Har fulgt litt med her inne, selv om jeg ikke alltid er like aktiv, og syns du hadde fortjent at det går veien nå, for å si det forsiktig
Tusen takk, og i like måte!Velkommen persefone Vi krysser fingrene for at denne gangen blir suksess!
Tusen takk, kjære du! Og din tur til et forsøk med den beste premien!Nå må det bare bli din tur å få gjennomført forsøk!