Juni 2022

Da prøver jeg lykken igjen:

Persefone - 37 - B2 - Fertilitetssenteret - 2. søskenforsøk (etter 3 avbrutte) - kort protokoll - uttak ca uke 24

Håper å se mange gode nyheter i denne gruppa fremover:joyful:
Velkommen persefone :Heartred Vi krysser fingrene for at denne gangen blir suksess!

Hurra, i dag klarte jeg å sette sprøyta med gonal F helt selv! Frem til i dag har samboeren gjort det for meg:shy: Det var slettest ikke så ille det, men tror fortsatt jeg skal be om assistanse i morgen, for da skal jeg sette cetrotide, og deeet vet jeg ikke om jeg har så lyst til selv:hilarious:

Plutselig ble det planlagt fryseforsøk for oss. Husker ikke hvilken progesteron det var meninga vi skulle bruke. Bare at det ikke var Lutinus denne gangen.

Ypsilon - 36 - B2 - Forsøk 1 (frys) - naturlig syklus med progesteronstøtte - innsett i uke 23/24

Plutselig ble det planlagt fryseforsøk for oss. Husker ikke hvilken progesteron det var meninga vi skulle bruke. Bare at det ikke var Lutinus denne gangen.

Ypsilon - 36 - B2 - Forsøk 1 (frys) - naturlig syklus med progesteronstøtte - innsett i uke 23/24
Velkommen :Heartred Må si at alt annet enn Lutinus er best, så uansett hva det var så slipper du nok så mye gris.

Da prøver jeg lykken igjen:

Persefone - 37 - B2 - Fertilitetssenteret - 2. søskenforsøk (etter 3 avbrutte) - kort protokoll - uttak ca uke 24

Håper å se mange gode nyheter i denne gruppa fremover:joyful:
Åååå! Måtte det gå denne gangen for dere :love7 unner deg det så utrolig mye, kjære deg. Skal heie som bare det:wav

Hei! Jeg blir gjerne med i denne gruppen :)

Hs, 34, B1, Rikshospitalet, 4. fersk forsøk (1 privat, 2 offentlig + 2 frys), Procren/Synarela/Menopur, 3. mnd nedregulering med Procren, Synarela 22/5, Menopur 26/5, Uttak uke 23.
Endometriose og mest sannsynlig Adenomyose.
1.forsøk avbrutt, negative fersk forsøk og et kjemisk ved frys.
Krysser fingrene for at dette siste offentlige forsøket sitter
Lykke til alle sammen!

Hei! Jeg blir gjerne med i denne gruppen :)

Hs, 34, B1, Rikshospitalet, 4. fersk forsøk (1 privat, 2 offentlig + 2 frys), Procren/Synarela/Menopur, 3. mnd nedregulering med Procren, Synarela 22/5, Menopur 26/5, Uttak uke 23.
Endometriose og mest sannsynlig Adenomyose.
1.forsøk avbrutt, negative fersk forsøk og et kjemisk ved frys.
Krysser fingrene for at dette siste offentlige forsøket sitter
Lykke til alle sammen!
Velkommen :Heartredwow 3 mnd nedregulering :banghead: den må være tøff, men sikker absolutt nødvendig med endometriose og eventuelt adenomysoe. Lykke til!

Da er jeg i gang med cetrotide.. ikke riktig så ille som frykta, men det svir og klør endel på stikkstedet og huden er litt sånn blemmete. Forstått det slik at det er ganske vanlig, men glemte å desinfisere hetteglasset før nåla gikk inn, så håper ikke det er derfor:hilarious::wacky:

Da er jeg i gang med cetrotide.. ikke riktig så ille som frykta, men det svir og klør endel på stikkstedet og huden er litt sånn blemmete. Forstått det slik at det er ganske vanlig, men glemte å desinfisere hetteglasset før nåla gikk inn, så håper ikke det er derfor:hilarious::wacky:
Jeg har aldri gått på det, men får ofte kløe og rødhet rundt stikkstedet av ulike medisiner. Går nok sikkert helt fint :Heartred

Jeg kan flyttes over til "stimulerer" :happy:

Mensen kom i dag, så jeg starter opp med Bemfola i morgen. Første UL-kontroll blir 7.juni!

Klinikken tenker uttak ca. fredag 10/6, men hvis det går slik som de forrige rundene blir det først over helga.. Men håper så klart de tipper rett, og ikke jeg :P

Jeg kan flyttes over til "stimulerer" :happy:

Mensen kom i dag, så jeg starter opp med Bemfola i morgen. Første UL-kontroll blir 7.juni!

Klinikken tenker uttak ca. fredag 10/6, men hvis det går slik som de forrige rundene blir det først over helga.. Men håper så klart de tipper rett, og ikke jeg :p
Spennende. Jeg skal starte med sprøyter 1. Juni, ha første kontroll 8. Juni. Klinikken trur uttak blir 13. Juni.

Spennende. Jeg skal starte med sprøyter 1. Juni, ha første kontroll 8. Juni. Klinikken trur uttak blir 13. Juni.
Da er vi ganske likt i løypa! Antar du bruker å ha litt kortere stimuleringsrunder enn meg da? :) (Jeg hadde uttak cd 19 sist:confused2)

Håper det blir vår tur nå, og ikke minst din. Har fulgt litt med her inne, selv om jeg ikke alltid er like aktiv, og syns du hadde fortjent at det går veien nå, for å si det forsiktig:Heartpink

Da er vi ganske likt i løypa! Antar du bruker å ha litt kortere stimuleringsrunder enn meg da? :) (Jeg hadde uttak cd 19 sist:confused2)

Håper det blir vår tur nå, og ikke minst din. Har fulgt litt med her inne, selv om jeg ikke alltid er like aktiv, og syns du hadde fortjent at det går veien nå, for å si det forsiktig:Heartpink
Ja jeg stimulerer som regel 12-14 dager. Har hatt 1 runde der jeg måtte stimulere i 16 dager (om jeg husker rett). Ja nå synes jeg det skal bli baby på oss begge :Heartred

Back
Topp