Juni 2022

Har ikke brukt Bemfola selv, men om du leser på felleskatalogen står det: Oppbevares i kjøleskap (2-8°C). Skal ikke fryses. Kan oppbevares utenfor kjøleskap (≤25°C) i opptil 3 måneder; ubrukt legemiddel må deretter kastes. Oppbevares i originalpakningen for å beskytte mot lys.

Om du er usikker- ring klinikken. :)
Jeg snakket med klinikken for sikkerhetsskyld :) Man blir jo så redd for å gjøre noe galt..

Er det vanlig å kjenne at man går på hormoner? Nå har jeg bare gått på hormoner en gang tidligere, og det ble ikke noe forsøk ut av det. Nå har jeg gått på hormoner i tre dager, og kjenner ikke noen ting. Jeg vil helst kjenne noe jeg, for da føler jeg at ting funker :smiley-ashamed005 Er trøtt og lett på tårene, men ikke noe rasling i eggstokkene eller noe :hilarious: Spurte sikkert om akkurat det samme sist gang jeg gikk på hormoner også :wacky:

Er det vanlig å kjenne at man går på hormoner? Nå har jeg bare gått på hormoner en gang tidligere, og det ble ikke noe forsøk ut av det. Nå har jeg gått på hormoner i tre dager, og kjenner ikke noen ting. Jeg vil helst kjenne noe jeg, for da føler jeg at ting funker :smiley-ashamed005 Er trøtt og lett på tårene, men ikke noe rasling i eggstokkene eller noe :hilarious: Spurte sikkert om akkurat det samme sist gang jeg gikk på hormoner også :wacky:
Hehe, husker jeg tenkte litt på det under sist forsøk:hilarious:

Kjente mye første gang, fikk ut 10 egg. Kjente så å si ingenting sist gang (ikke en gang etter 16 dager med sprøyter), fikk ut 16 egg. Så DENNE gangen skal ikke ev. fravær av symptomer bekymre meg :P

Lykke til :D

Jeg kjente ingenting de 7-8 første dagene, kun på slutten at jeg kjente litt "stikking" nederst i magen.. Fikk ut 11 egg, trenger med andre ord ikke være negativ at du ikke merker noe :)

Da var jeg på ultralyd i går på spiren siden jeg er i Trøndelag. Slimhinna var visst perfekt og en ledende folikkel på rundt 11-12,skulle visst være mellom 10 og 14 før jeg fikk eggløsning. Hu regnet med at jeg fikk eggløsning tirsdag eller onsdag til uka men jeg kom jo på etterpå at det er jo pinse da så blir kanskje avbrutt da

Da var jeg på ultralyd i går på spiren siden jeg er i Trøndelag. Slimhinna var visst perfekt og en ledende folikkel på rundt 11-12,skulle visst være mellom 10 og 14 før jeg fikk eggløsning. Hu regnet med at jeg fikk eggløsning tirsdag eller onsdag til uka men jeg kom jo på etterpå at det er jo pinse da så blir kanskje avbrutt da
Har de innsett på søndag da om du får el på tirsdag?

Åå, håper ikke det blir avbrutt pga det! Sa de noe om det? Jeg spurte st. Olavs om helligdagene ville kunne kludre med uttak og det sa hun at det ikke ville gjøre, men kanskje noe annet med innsett? Krysser fingrene hvertfall!

Ja :( liv Bente sa eggløsning kommer nok tirsdag eller onsdag til uka så veldig frustrerende om jeg da må vente til august :(
Håper ikke det! Vil bare si at det varierer endel hvor stort egget er før du får positiv test, alt fra 18 til 25 mm. Den vokser ca 1.5 mm i døgnet. Dvs 11 i går, 14 mm søndag, 17 mm tirsdag, 20 mm torsdag. Jeg vet personlig at jeg ikke ville fått positiv test før på torsdag absolutt tidligst, ofte ikke før fredag/lørdag heller. Bare sånn for å si at det er håp :)

Sist syklus var jeg på UL syklusdag 15, follikel på 25 mm og positiv test samme dag.

Åh, litt sånn motløs lørdag her.
Reagerer tydeligvis endel på estradot. Har vært konstant kvalm siden tirsdag og har voldsomme kramper i området ved livmoren. Andre som har hatt det sånn?
Vi er i vår 34. prøveperiode nå, og klarer ikke la være å tenke hvorfor det skal gå nå, når det aldri har gått før. :banghead:
Er det noen her som har gode erfaringer med styrt syklus? :Heartred

Åh, litt sånn motløs lørdag her.
Reagerer tydeligvis endel på estradot. Har vært konstant kvalm siden tirsdag og har voldsomme kramper i området ved livmoren. Andre som har hatt det sånn?
Vi er i vår 34. prøveperiode nå, og klarer ikke la være å tenke hvorfor det skal gå nå, når det aldri har gått før. :banghead:
Er det noen her som har gode erfaringer med styrt syklus? :Heartred
Ville bare si at det tok hele 3 år og 1 mnd før jeg i det hele tatt ble gravid etter oppstart IVF. Før det hadde vi prøvd på egen hånd 1 år. På tirsdag fyller den spiren 3 år, så plutselig skjer det. Åsså sender jeg over masse gode klemmer til deg. Det er så tungt når det er tungt om du skjønner hva jeg mener. Men det blir bedre og jeg har trua for deg :Heartred

Back
Topp