Juni 2022

Ææ, plutselig en bitteliten blødning nå etter at jeg hadde bært litt tungt. Håper det stopper opp og ikke eskalerer. Hadde masse småblødninger fra livmorhalsen sist, men da startet det litt tidligere. Hadde håpet å slippe unna nå når jeg ikke hadde sett spor av blod fram til 4+5..
Det er svært vanlig med små blødninger, bare pass på å ikke bære tungt eller overbelaste, så skjer det nok ikke igjen! Dette går sikkert fint :)

Ææ, plutselig en bitteliten blødning nå etter at jeg hadde bært litt tungt. Håper det stopper opp og ikke eskalerer. Hadde masse småblødninger fra livmorhalsen sist, men da startet det litt tidligere. Hadde håpet å slippe unna nå når jeg ikke hadde sett spor av blod fram til 4+5..
Uff håper det gir seg :Heartred Ta det med ro fremover :Heartred

Da var jeg endelig ferdig med uttak!

Selve uttaket gikk fint syns jeg. Fryktelig vondt rett etterpå, men så gikk det fort over. Det værste var nok at av 7 eggposer, så fikk vi kun 2 egg. Resten var tomme :sad015 Jeg knakk totalt sammen!!

Pga litt høy amh var jeg mer innstilt og redd for overstimulering, så at det gikk denne veien hadde jeg ikke sett helt for meg faktisk. Så nå har jeg ekstremt lite tro at dette blir noe :confused: Men vi får høre i morgen.
Så leit med en sånn negativ overraskelse. Føler veldig med deg! Håper du er heldig med de 2. ❤️ Nå har du uansett gjort alt du kan så godt du kan.

Aldri gøy med blødninger, selv om det er veldig vanlig. Håper det er helt uskyldig og at du slipper mer av det, og bekymringene som følger med❤️

Aldri gøy med blødninger, selv om det er veldig vanlig. Håper det er helt uskyldig og at du slipper mer av det, og bekymringene som følger med❤️
Hadde nettopp trappa ned på cyclogest, så nå tenker jeg å gå opp til vanlig dose i noen dager til før jeg prøver å trappe ned på nytt. St. Olav ringte akkurat tilbake for å få resultatet av graviditetstesten når jeg hadde oppdaga blod, og hun var enig i å øke dosen igjen. Klarte også å få satt av ultralydtime hos dem før de stenger for sommeren. De vil egentlig at man venter til uke 7, men fikk en time 6+4 nå. Forrige gang var jeg der 6+5, så blir ganske likt denne gangen da.

Jeg hører ikke til junitråden, men ivf er en livsstil og jeg greier ikke helt å holde meg borte. Vil, som flere andre, berømme trådstarter Litjmora, å orke å være så god og støttende mot andre etter at man kanskje ikke har lykkes selv, krever sin kvinne. Du er herlig og tilfører så mye empati i svarene dine! Masse lykke til, til alle ❤️

Du er så flott, Litjmora - som heier og er så fin med alle! Tusen takk for at du driver denne månedsgruppa som du gjør, og for at du er deg som du er :Heartred
Henger meg på denne; TUSEN TAKK, Litjmora! :happy::Heartpink Du er så motiverende og heier på alle, og jeg vil si at jeg virkelig heier på deg og, og ønsker av hele mitt hjerte at du skal skal få ditt mirakel snart!

Jeg fikk ny plan fra Spiren i dag for event forsøk i august. 300 bemfola denne gangen og +75 iu menopur og fyremadel. Virker som dem mener jeg ikke trenger å ta nye prøver selv om jeg spurte om det mandag på tlf. Så det er frustrerende og gjør at jeg er usikker på å gå gjennom siste forsøket ❤️

Da var jeg endelig ferdig med uttak!

Selve uttaket gikk fint syns jeg. Fryktelig vondt rett etterpå, men så gikk det fort over. Det værste var nok at av 7 eggposer, så fikk vi kun 2 egg. Resten var tomme :sad015 Jeg knakk totalt sammen!!

Pga litt høy amh var jeg mer innstilt og redd for overstimulering, så at det gikk denne veien hadde jeg ikke sett helt for meg faktisk. Så nå har jeg ekstremt lite tro at dette blir noe :confused: Men vi får høre i morgen.
Så fint at det gikk bra! Skjønner at du er skuffet, men tenk at da har sikkert kroppen brukt all energi for å lage de to eggene helt perfekte. Kvalitet over kvantitet!

Det skal bare ett gullegg til, så sitter du der med en liten baby på denne tiden neste år
Krysser fingre og tær for deg!

@Mammaønske2022 Første forsøket hadde jeg totalt 40 eggposer og fikk ut 5 egg, to klarte seg til blastocyste. Denne gangen fikk vi ut 13, av 30 eggposer. Kun to klarte seg til blastocyste. Jeg heier på eggene dine ❤ hold oss opdaterte ? :)

Trenger litt råd og hjelp. Sendte inn testresultat til Porsgrunn idag, og hun var ganske trygg på at jeg kunne bruke lutinus ut dagen og ikke noe mer. Men er så usikker. Føler meg nesten litt utrygg på det. Vil det ha noe å si om jeg fortsetter med lutinus? Vil egentlig bare vite at det utvikler seg bra. Fått time til tul hos aleris 14. Juli og hos min egen gyn 4. August. Er så redd for en ny MA.

Trenger litt råd og hjelp. Sendte inn testresultat til Porsgrunn idag, og hun var ganske trygg på at jeg kunne bruke lutinus ut dagen og ikke noe mer. Men er så usikker. Føler meg nesten litt utrygg på det. Vil det ha noe å si om jeg fortsetter med lutinus? Vil egentlig bare vite at det utvikler seg bra. Fått time til tul hos aleris 14. Juli og hos min egen gyn 4. August. Er så redd for en ny MA.
Ikke farlig å fortsette med Lutinus. Jeg har alltid fått beskjed om at progrestronstøtte skal jeg bruke til uke 10.

Jeg fikk ny plan fra Spiren i dag for event forsøk i august. 300 bemfola denne gangen og +75 iu menopur og fyremadel. Virker som dem mener jeg ikke trenger å ta nye prøver selv om jeg spurte om det mandag på tlf. Så det er frustrerende og gjør at jeg er usikker på å gå gjennom siste forsøket ❤️
Hvilke prøver er du vil ta på nytt og hvorfor? Var det lenge siden du tok dem sist? Mener du at det er så stor forskjell at det kan endre behandlingsplanen? De har jo stimulert deg to ganger og vet hvordan du responderer. Tenker at nye blodprøver ikke kommer til å endre på stimplan

Hvilke prøver er du vil ta på nytt og hvorfor? Var det lenge siden du tok dem sist? Mener du at det er så stor forskjell at det kan endre behandlingsplanen? De har jo stimulert deg to ganger og vet hvordan du responderer. Tenker at nye blodprøver ikke kommer til å endre på stimplan
Nei tenker ikke ny behandlingsplan, men jeg er redd det er noe annet feil med kroppen min. Tok amh i fjor etter jeg startet hos spiren, den var på 36, også tatt stoffskifte prøver og var normalt

Back
Topp