Juni 2022

Hadde uttak der i forrige uke og var alene inne. Men de nevnte ikke noe om korona, bare at det var litt trangt om plassen :dontknow gikk igrunn helt fint å være alene, veldig trivelige folk, stemninga var god og latteren satt løst. Tror sambo egentlig bare hadde blitt en partypooper for å være helt ærlig:laughing002 MEN, så grudde jeg meg ikke nevneverdig heller:happy:
Samboer var med på ultralyd underveis for å sjekke hvordan eggposen og slimhinna hadde vokst da. Og når jeg spurte på kontrollen om jeg kunne komme på innsett om jeg skulle bli syk så sa hun at det var helt uproblematisk. På selve innsettet virka de litt mer opptatt av å hindre smitte.

Jaa! :smiley-bounce012 Har du hørt noe i dag hvordan det går?

Her er det uttak i morgen! Er så spent! Har litt reisevei, så må opp kl 5 I natt for å kjøre inn til Porsgrunn, er nok det som plager meg aller mest :hilarious: OG at ikke samboer kan være med inn :oops:

Så håper virkelig uttaket går fint, at de får ut gode egg og at det blir så smertefritt som overhode mulig! Hehe.
Jeg får høre i morgen

Oi, det var tidlig. Samboeren ventet på venterommet rett utenfor. De gjorde klar en sånn sprøytespiss i hånda, som jeg kunne få morfin i hvis jeg trengte det. Jeg klarte meg uten. De tar veldig godt vare på deg der

Lykke til!

Spørsmål; er det noen av dere som har opplevd å ha kraftige magesmerter helt øverst i magen mens dere går på Cyclogest? Jeg hadde uttak fredag 10.juni, så har gått på det siden da. Har hatt smerter de siste...tja...4 dagene kanskje.
Har ikke testet enda, prøver å holde meg til testdato fra klinikken, som ikke er før på mandag :inpain:

Spørsmål; er det noen av dere som har opplevd å ha kraftige magesmerter helt øverst i magen mens dere går på Cyclogest? Jeg hadde uttak fredag 10.juni, så har gått på det siden da. Har hatt smerter de siste...tja...4 dagene kanskje.
Har ikke testet enda, prøver å holde meg til testdato fra klinikken, som ikke er før på mandag :inpain:
Jeg har ikke merka noe til cyclogest. Jeg begynte å kjenne litt tegn til graviditet ca 9-10dpo, så ca det du var for 4 dager siden? Det kjente jeg helt nederst i magen da, ikke øverst. Men vi er alle forskjellig. Imponerende om du klarer å vente til mandag med test, håper du får gode nyheter når du tester :)

Jeg har ikke merka noe til cyclogest. Jeg begynte å kjenne litt tegn til graviditet ca 9-10dpo, så ca det du var for 4 dager siden? Det kjente jeg helt nederst i magen da, ikke øverst. Men vi er alle forskjellig. Imponerende om du klarer å vente til mandag med test, håper du får gode nyheter når du tester :)
Det gjenstår å se om jeg klarer å holde ut gjennom helga da :wacky:

Skal du ta blodprøve for å bekrefte? Det er faktisk litt tidlig fortsatt, det har ikke gått 2 uker ennå...
Tar blodprøve på mandag. Har egentlig testdag nå på lørdag. Men en negativ tidligtest 12 dpo vil jeg si er en god pekepinn på at det ikke gikk. Om det plutselig skulle vise seg å være en spire alikevel når jeg får svar på blodprøven så får jeg i så fall en positiv overraskelse. Fortsetter på medisiner frem til blodprøvesvar :happy:

I dag er jeg 9 dpo. Disse dagene har gått fryktelig fort, for en gangs skyld. Jeg er ikke lenge super trøtt/søvnig av lutinus (hurra!) men til gjengjeld har jeg i dag våknet med ekstremt ømme bryster. Jeg skulle ønske det var mulig å skille lutinus- fra gravidsymptomer. :) Venter spent på offisiell testdag om én uke.

I dag er jeg 9 dpo. Disse dagene har gått fryktelig fort, for en gangs skyld. Jeg er ikke lenge super trøtt/søvnig av lutinus (hurra!) men til gjengjeld har jeg i dag våknet med ekstremt ømme bryster. Jeg skulle ønske det var mulig å skille lutinus- fra gravidsymptomer. :) Venter spent på offisiell testdag om én uke.
Tror nok kanskje som bivirkning at det ville kommet før 9 dpo? Ved fryseforsøk hadde jeg null ømhet i brystene mens jeg gikk på lutinus. Men vi er jo alle forskjellige ^^

Så spennende! Det er jo dessverre umulig å vite ennå, men det er ihvertfall ikke et dårlig tegn! :happy:

Da var jeg endelig ferdig med uttak!

Selve uttaket gikk fint syns jeg. Fryktelig vondt rett etterpå, men så gikk det fort over. Det værste var nok at av 7 eggposer, så fikk vi kun 2 egg. Resten var tomme :sad015 Jeg knakk totalt sammen!!

Pga litt høy amh var jeg mer innstilt og redd for overstimulering, så at det gikk denne veien hadde jeg ikke sett helt for meg faktisk. Så nå har jeg ekstremt lite tro at dette blir noe :confused: Men vi får høre i morgen.

Selve uttaket gikk fint syns jeg. Fryktelig vondt rett etterpå, men så gikk det fort over. Det værste var nok at av 7 eggposer, så fikk vi kun 2 egg. Resten var tomme :sad015 Jeg knakk totalt sammen!!

Pga litt høy amh var jeg mer innstilt og redd for overstimulering, så at det gikk denne veien hadde jeg ikke sett helt for meg faktisk. Så nå har jeg ekstremt lite tro at dette blir noe :confused: Men vi får høre i morgen.
Jeg forstår godt du ble skuffet, men telt at det bare trengs ett gullegg for at det skal klaffe. ;)

Huff, jeg skjønner skuffelsen din - men som SommerSolsikke sier: du trenger bare det ene gullegget! Stor klem sendes din vei. :Heartred

Uff skjønner så godt at du er skuffet :HeartredDa har de kanskje bommet litt på medisinen denne gangen. Første forsøk er gjerne et slags prøve for å se. Alle reagerer vi jo forskjellig på medisinen. Håper virkelig at gullegget er der uansett :Heartred

Skjønner du blei skuffa når det ble så stor forskjell mellom forventa antall, og faktisk antall :/ Sender deg en klem, og så krysser jeg fingrene for at du får gode nyheter fra klinikken i morgen mtp. befruktning :D :Heartred

Fortsatt positiv test her så tenker jeg kan flyttes til gravid. Så krysser jeg fingrene for at dette går bra!
Ææ, plutselig en bitteliten blødning nå etter at jeg hadde bært litt tungt. Håper det stopper opp og ikke eskalerer. Hadde masse småblødninger fra livmorhalsen sist, men da startet det litt tidligere. Hadde håpet å slippe unna nå når jeg ikke hadde sett spor av blod fram til 4+5..

Back
Topp