Hs34
Andre møte med forumet
Her er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ
Så trist Men noen ganger blir vel hcg-produksjonen litt treigere, ville ikke gitt opp håpet helt enda!Her er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ
Nei det er ennå uvisst. De skulle ringe meg dagen etter innsett (altså tordag) for oppdatering. Har ennå ikke hørt noe, har prøvd å ringe, sende mld, ringe mere, sende enda flere meldinger..... I dag og i morgen er de dagene på jobb da det virkelig ikke passer at de ringer mellom 10 og 15 så håper de får ut fingeren og ringer NÅÅÅÅÅÅNei nei nei, så tungt Sjekket innom nå fordi jeg tenkte på deg og håpet på en endring fra i går. Sender deg en stor styrkeklem! Men hvordan gikk det med de andre to embryoene, ble det noe på frys?
Ånei, så superfrustrerende! Mye unødvendig stress når de ikke gjør som de lover.Nei det er ennå uvisst. De skulle ringe meg dagen etter innsett (altså tordag) for oppdatering. Har ennå ikke hørt noe, har prøvd å ringe, sende mld, ringe mere, sende enda flere meldinger..... I dag og i morgen er de dagene på jobb da det virkelig ikke passer at de ringer mellom 10 og 15 så håper de får ut fingeren og ringer NÅÅÅÅÅÅ
Så fantastisk Skal jeg sette deg på ruger?Da er den skumle morgentelefonen overstått og det blir innsett av en fin blasto i dag!
Det andre embryoet hadde falt fra, men jeg er superfornøyd med denne ene!
Huff så frustrerende. Jeg trodde man fikk litt lettere tak i klinikken når man gikk privat jeg?Nei det er ennå uvisst. De skulle ringe meg dagen etter innsett (altså tordag) for oppdatering. Har ennå ikke hørt noe, har prøvd å ringe, sende mld, ringe mere, sende enda flere meldinger..... I dag og i morgen er de dagene på jobb da det virkelig ikke passer at de ringer mellom 10 og 15 så håper de får ut fingeren og ringer NÅÅÅÅÅÅ
Tydeligvis ikke for meg Men det er veldig rart. Vanligvis får jeg tlf tilbake samme dag som jeg sender dem mldHuff så frustrerende. Jeg trodde man fikk litt lettere tak i klinikken når man gikk privat jeg?
Sender deg en stor klemHer er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ
Tusenvis av gode klemmer sendes din vei!Her er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ
Ja når man betaler så mye burde man få litt ekstra service for pengene! Jeg har vært ganske heldig med ventetid på telefoner fra St. Olav denne gangen, men har hørt mye om lange ventetider i det siste så spent på hvor lang tid det går før de ringer tilbake i morgen når jeg skal ringe inn testresultat.Tydeligvis ikke for meg Men det er veldig rart. Vanligvis får jeg tlf tilbake samme dag som jeg sender dem mld
Oioioi kjempespennendeFår se om det her er Ovitrellerester eller en faktisk spire etter hvert, er 9 dpo i dag, og det er 11 dager siden jeg satt Ovitrelle... Er tidligtest. Ganske sikker på at det er strek her, og tydeligst på den øverste? Vis vedlegget 383407
Stor klem til deg men kan jeg fortsatt håpe for deg en dag eller to til, kjære Litjmora?Her er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ
Absolutt strek! Så spennende!Får se om det her er Ovitrellerester eller en faktisk spire etter hvert, er 9 dpo i dag, og det er 11 dager siden jeg satt Ovitrelle... Er tidligtest. Ganske sikker på at det er strek her, og tydeligst på den øverste? Vis vedlegget 383407
Det kan du gjøre, for nå ruger jegSå fantastisk Skal jeg sette deg på ruger?
Jeg ser også strek på den øverste - kjempespennende!! Håper håper at det ikke er Ovitrelle!Får se om det her er Ovitrellerester eller en faktisk spire etter hvert, er 9 dpo i dag, og det er 11 dager siden jeg satt Ovitrelle... Er tidligtest. Ganske sikker på at det er strek her, og tydeligst på den øverste? Vis vedlegget 383407
Stort gratulerer!Jeg kan settes på gravid Fikk akkurat svar på blodprøven. Nå må den bare klore seg fast og bli til mars.