Juni 2022

Nei nei nei, så tungt :sorry: Sjekket innom nå fordi jeg tenkte på deg og håpet på en endring fra i går. Sender deg en stor styrkeklem! ❤️Men hvordan gikk det med de andre to embryoene, ble det noe på frys?
Nei det er ennå uvisst. De skulle ringe meg dagen etter innsett (altså tordag) for oppdatering. Har ennå ikke hørt noe, har prøvd å ringe, sende mld, ringe mere, sende enda flere meldinger..... I dag og i morgen er de dagene på jobb da det virkelig ikke passer at de ringer mellom 10 og 15 så håper de får ut fingeren og ringer NÅÅÅÅÅÅ :banghead:

Nei det er ennå uvisst. De skulle ringe meg dagen etter innsett (altså tordag) for oppdatering. Har ennå ikke hørt noe, har prøvd å ringe, sende mld, ringe mere, sende enda flere meldinger..... I dag og i morgen er de dagene på jobb da det virkelig ikke passer at de ringer mellom 10 og 15 så håper de får ut fingeren og ringer NÅÅÅÅÅÅ :banghead:
Ånei, så superfrustrerende! Mye unødvendig stress når de ikke gjør som de lover.

Huff så frustrerende. Jeg trodde man fikk litt lettere tak i klinikken når man gikk privat jeg?

Tydeligvis ikke for meg :dead: Men det er veldig rart. Vanligvis får jeg tlf tilbake samme dag som jeg sender dem mld
Ja når man betaler så mye burde man få litt ekstra service for pengene! Jeg har vært ganske heldig med ventetid på telefoner fra St. Olav denne gangen, men har hørt mye om lange ventetider i det siste så spent på hvor lang tid det går før de ringer tilbake i morgen når jeg skal ringe inn testresultat.

Får se om det her er Ovitrellerester eller en faktisk spire etter hvert, er 9 dpo i dag, og det er 11 dager siden jeg satt Ovitrelle... Er tidligtest. Ganske sikker på at det er strek her, og tydeligst på den øverste? :happy:
IMG_20220622_110745__01.jpg

Back
Topp