11 dpo, så har ikke gitt opp enda. Sist testet jeg positivt først 12 dpoÅååå! Føler så med deg Men hvor mange dpo er du? Er vel fortsatt håp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo, så har ikke gitt opp enda. Sist testet jeg positivt først 12 dpoÅååå! Føler så med deg Men hvor mange dpo er du? Er vel fortsatt håp?
Krysser fingrene for deg11 dpo, så har ikke gitt opp enda. Sist testet jeg positivt først 12 dpo
Jeg ser!! Ååh!!! Klor deg fast nå lille spire!!Er det bare meg som ser noe? Tatt på svært utvannet urin i dag 10 dpo
Vis vedlegget 383320Vis vedlegget 383321Vis vedlegget 383322
Nei faen, sorry. Jeg leste meg ikke helt ned. Men heeii, det ER tidlig!!Var nok bare skygge. Blenda test i morrest
Jeg vet egentlig ikke. Selv lurer jeg på når jeg kan forvente mensen dersom det ikke går.Så mensen kom i går kveld, 5 dager etter uttak. Planen er å ta letrozol i syklusene fram til innsett, aller mest for at jeg ikke skal få de vanvittige 50-90-120 dagers syklusene mine. Noen av dere som vet om det blir riktig av meg å ta letrozol nå? Forventet ikke mens før i neste uke, så ble litt forvirra når den kom så tidlig etter uttak. ER det mens eller blør man av helt andre årsaker etter uttak? Grunnen til at jeg er usikker er at ømheten i spesielt venstre eggstokk aldri ble borte og dette med mulig overstimulering gjør meg litt usikker. Og selv om jeg nå sitter med en haug med eskimoer, så er jeg en utolmodig sjel og har litt lyst til å få inn en pp på egenhånd før innsett. Eller er dette dumt? Bør jeg bare ta sommerferie?
Altså, jeg har ringt på call-back, men får neppe svar før jeg egentlig skulle tatt første pille, derfor spør jeg her i tilfelle noen av dere vet
Hvor mye blør du? Som mensen eller bare litt? Tror man kan blø litt etter inngrepet, men det er nok litt sent for det nå.Så mensen kom i går kveld, 5 dager etter uttak. Planen er å ta letrozol i syklusene fram til innsett, aller mest for at jeg ikke skal få de vanvittige 50-90-120 dagers syklusene mine. Noen av dere som vet om det blir riktig av meg å ta letrozol nå? Forventet ikke mens før i neste uke, så ble litt forvirra når den kom så tidlig etter uttak. ER det mens eller blør man av helt andre årsaker etter uttak? Grunnen til at jeg er usikker er at ømheten i spesielt venstre eggstokk aldri ble borte og dette med mulig overstimulering gjør meg litt usikker. Og selv om jeg nå sitter med en haug med eskimoer, så er jeg en utolmodig sjel og har litt lyst til å få inn en pp på egenhånd før innsett. Eller er dette dumt? Bør jeg bare ta sommerferie?
Altså, jeg har ringt på call-back, men får neppe svar før jeg egentlig skulle tatt første pille, derfor spør jeg her i tilfelle noen av dere vet
Blør som mensen, så tror jo det er detBlødde litt etter uttak, typ samme dagen, så stoppet det helt.Hvor mye blør du? Som mensen eller bare litt? Tror man kan blø litt etter inngrepet, men det er nok litt sent for det nå.
Jeg gikk rett på letrozol på min «mensen» som jeg fikk 6-7 dager etter uttak i februarSå mensen kom i går kveld, 5 dager etter uttak. Planen er å ta letrozol i syklusene fram til innsett, aller mest for at jeg ikke skal få de vanvittige 50-90-120 dagers syklusene mine. Noen av dere som vet om det blir riktig av meg å ta letrozol nå? Forventet ikke mens før i neste uke, så ble litt forvirra når den kom så tidlig etter uttak. ER det mens eller blør man av helt andre årsaker etter uttak? Grunnen til at jeg er usikker er at ømheten i spesielt venstre eggstokk aldri ble borte og dette med mulig overstimulering gjør meg litt usikker. Og selv om jeg nå sitter med en haug med eskimoer, så er jeg en utolmodig sjel og har litt lyst til å få inn en pp på egenhånd før innsett. Eller er dette dumt? Bør jeg bare ta sommerferie?
Satte du Ovitrelle eller Gonapeptyl før uttak? Jeg fikk mens 5 dager etter uttak da jeg satte Gonapeptyl istedenfor OvitrelleSå mensen kom i går kveld, 5 dager etter uttak. Planen er å ta letrozol i syklusene fram til innsett, aller mest for at jeg ikke skal få de vanvittige 50-90-120 dagers syklusene mine. Noen av dere som vet om det blir riktig av meg å ta letrozol nå? Forventet ikke mens før i neste uke, så ble litt forvirra når den kom så tidlig etter uttak. ER det mens eller blør man av helt andre årsaker etter uttak? Grunnen til at jeg er usikker er at ømheten i spesielt venstre eggstokk aldri ble borte og dette med mulig overstimulering gjør meg litt usikker. Og selv om jeg nå sitter med en haug med eskimoer, så er jeg en utolmodig sjel og har litt lyst til å få inn en pp på egenhånd før innsett. Eller er dette dumt? Bør jeg bare ta sommerferie?
Ja da høres det ut som mensen. Håper du finner ut av letrozolen - jeg vet dessverre ikke noe om det.Blør som mensen, så tror jo det er detBlødde litt etter uttak, typ samme dagen, så stoppet det helt.
Gratulerer som ruger!!! Håper lille holder heeeelt til i mars nåJeg kan også flyttes til ruger Testdato 30/6.
Det var særdeles lite personlig idag på Riksen, jeg måtte selv minne legen om at de lovet meg ultralyd ved innsett (noe som sannsynligvis sto i journalen) Men men...
Det samme til deg!! Hadde vært helt topp detGratulerer som ruger!!! Håper lille holder heeeelt til i mars nå
Da kan jeg flyttes til ruger.
En liten eskimo har flyttet inn i livmora, og der skal den få bli helt til neste år!
Testdato 8/7-22.
Så fantastisk dere to Måtte de grave seg godt på plass og bli der til mars neste årJeg kan også flyttes til ruger Testdato 30/6.
Det var særdeles lite personlig idag på Riksen, jeg måtte selv minne legen om at de lovet meg ultralyd ved innsett (noe som sannsynligvis sto i journalen) Men men...
takk for svar! Ja, tror bare jeg også gjør detJeg gikk rett på letrozol på min «mensen» som jeg fikk 6-7 dager etter uttak i februar
Ahaaa! Jeg satte gonapeptyl jeg også. Da er det sikkert derfor den kom tidligSatte du Ovitrelle eller Gonapeptyl før uttak? Jeg fikk mens 5 dager etter uttak da jeg satte Gonapeptyl istedenfor Ovitrelle
Gratulerer så mye!!Jeg tør nesten ikke før jeg har tatt blodprøven men tok en digital i dag tidlig som sa Gravid 2-3! Vent til jeg har svaret i morgen du
Vi håper med deg, Litjmora! Heia heia11 dpo, så har ikke gitt opp enda. Sist testet jeg positivt først 12 dpo
Jaaa, det skal den! Lykke til med ruginga!Da kan jeg flyttes til ruger.
En liten eskimo har flyttet inn i livmora, og der skal den få bli helt til neste år!
Testdato 8/7-22.