Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var jo så tydelig å fin. Grattis sette deg på gravid?Som mange her inne så klarte ikke jeg heller å vente med å teste Har testdag på onsdag. 14 dager etter uttak. Hadde kjemisk sist i Juni i fjor. Håper denne svake streken bare blir sterkere denne gangen!Vis vedlegget 383335
Var nok bare skygge. Blenda test i morrestEr det bare meg som ser noe? Tatt på svært utvannet urin i dag 10 dpo
Vis vedlegget 383320Vis vedlegget 383321Vis vedlegget 383322
Å for noe dritt, Litjmora det er så kjipt når man får opp håpet i tillegg, skulle ikke vært lov, det er belastende nok med behandling god klem!Var nok bare skygge. Blenda test i morrest
Jeg tør nesten ikke før jeg har tatt blodprøven men tok en digital i dag tidlig som sa Gravid 2-3! Vent til jeg har svaret i morgen duDen var jo så tydelig å fin. Grattis sette deg på gravid?
Jeg tillater meg allerede å si GRATULERER!!!Jeg tør nesten ikke før jeg har tatt blodprøven men tok en digital i dag tidlig som sa Gravid 2-3! Vent til jeg har svaret i morgen du
Håper fortsatt og krysser alt for degVar nok bare skygge. Blenda test i morrest
Helt vilt!!! Gratulerer!!!!I dag fikk jeg endelig telefonen jeg har venta på! Av 30 egg ut ble 16 befrukta. 3 stykk falt i fra og jeg endte med 13 fine embryo/blastocyster på frys! Lettrørt som jeg er har tårene sittet løst i dag. For en lettelse. Tenker at det måååå jo bare bli baby av dette så er det bare å smøøøre seg med tolmodighet da, og krysse fingrene for innsett i august
Åh nei, det var jo en strek der! Så i hvert fall sånn ut. Håper det snur!Var nok bare skygge. Blenda test i morrest
GrattisSom mange her inne så klarte ikke jeg heller å vente med å teste Har testdag på onsdag. 14 dager etter uttak. Hadde kjemisk sist i Juni i fjor. Håper denne svake streken bare blir sterkere denne gangen!Vis vedlegget 383335
Lykke til! Fortell oss hvordan det gikkMed all usikkerheten rundt flystreik endte jeg opp med å ta toget grytidlig idag. Begynner å nærme meg Oslo nå. Eller, 2,5 timer igjen da, men det er mye mindre enn utgangspunktet Håper alt går bra med tining av lille blasto
Takk! Det skal jegLykke til! Fortell oss hvordan det gikk
TvitviMed all usikkerheten rundt flystreik endte jeg opp med å ta toget grytidlig idag. Begynner å nærme meg Oslo nå. Eller, 2,5 timer igjen da, men det er mye mindre enn utgangspunktet Håper alt går bra med tining av lille blasto
Tusen takk!Jeg tillater meg allerede å si GRATULERER!!!
Åååå! Føler så med deg Men hvor mange dpo er du? Er vel fortsatt håp?Var nok bare skygge. Blenda test i morrest
For en fin strek! GratulererBSom mange her inne så klarte ikke jeg heller å vente med å teste Har testdag på onsdag. 14 dager etter uttak. Hadde kjemisk sist i Juni i fjor. Håper denne svake streken bare blir sterkere denne gangen!Vis vedlegget 383335