Juni 2022

Som mange her inne så klarte ikke jeg heller å vente med å teste Har testdag på onsdag. 14 dager etter uttak. Hadde kjemisk sist i Juni i fjor. Håper denne svake streken bare blir sterkere denne gangen!
6794D8E3-1B8F-4DA4-859B-C6839C8536BC.jpeg

Nå er jeg endelig i bedre form og kan ha en vanlig aktivitetsnivå (var utrolig trøtt og øm i magen flere dager etter uttak på tirsdag). Problemet er at nå har jeg også overskudd til å tenke på testdato om 9 dager. :nailbiting::hilarious:

Jeg vil ikke teste før det. Men det kan hende jeg tar en hjemmetest da før jeg drar til sykehuset og tar blodprøve samme dag. Jeg vil være "forberedt" før de ringer med resultatene.

Blir 1,5 mnd ihvertfall til neste forsøk, har q10 ubiquinol hjemme, dere som har tatt de, hvor mange tar dere pr dag?

I dag fikk jeg endelig telefonen jeg har venta på! Av 30 egg ut ble 16 befrukta. 3 stykk falt i fra og jeg endte med 13 fine embryo/blastocyster på frys! Lettrørt som jeg er har tårene sittet løst i dag. For en lettelse. Tenker at det måååå jo bare bli baby av dette:smiley-bounce022:joyful: så er det bare å smøøøre seg med tolmodighet da, og krysse fingrene for innsett i august:shy:
Helt vilt!!! :smiley-bounce016 Gratulerer!!!!

Back
Topp