Juni 2022

Spennende Litapi :Heartred Jeg har gått over på Utrogestan nå siden jeg har så ufattelig mye på lager. Har hatt Duphaston som tas oralt frem til nå, og ja pes med Utrogestan :dead:, men oooo så mye bedre enn Lutinus
Helt sant; MYE bedre enn Lutinus. :joyful:Hvordan går det med deg? CD10? Eller..? Når har du offisiell testdag?

Har ikke snakket med dem. Har lagt inn melding til dem. CBFM viste fortsatt lav på morgenen i dag, men strips har vært veldig positive i hele dag. Så skjønner meg ikke på monitoren denne gangen :rolleyes: selvfølgelig når det er «viktig» liksom….

Tusen takk:Heartred
Æsj, så kjedelig! Jeg ga opp monitoren etterhvert, spurte klinikken hva de anbefalte - de sa Clearblue sin med smilefjes-indikator. Har du den liggende? Jeg har også fått tatt UL i noen tilfeller hvor jeg har vært usikker på testene. Er du i nærheten av klinikken og kan få tatt det i morgen? De vil da evt. se en flytende veske som indikerer eggløsning..

Jeg tror du har eggløsning og får innsett straks :Heartred

Vedlegg

• B451B1F9-537E-437A-A003-C4811DD358F5.jpeg
    B451B1F9-537E-437A-A003-C4811DD358F5.jpeg
    52,2 KB · Visninger: 65
Æsj, så kjedelig! Jeg ga opp monitoren etterhvert, spurte klinikken hva de anbefalte - de sa Clearblue sin med smilefjes-indikator. Har du den liggende? Jeg har også fått tatt UL i noen tilfeller hvor jeg har vært usikker på testene. Er du i nærheten av klinikken og kan få tatt det i morgen? De vil da evt. se en flytende veske som indikerer eggløsning..

Jeg tror du har eggløsning og får innsett straks :Heartred
Nei jeg bor et stykke unna. Men får vente på melding fra dem i morgen. Vet de tar utgangspunkt i første positive test, og legen sa at jeg kom til å få positiv test senest søndag, og hun hadde jo rett i det. Så går ut ifra at jeg får innsett på tirsdag, siden første positive test var på lørdag og jeg skal sette inn ett tredagers. Jeg er dessverre ikke hjemme nå, så får ikke tatt flere tester og jeg har kun strips og monitor:nailbiting: så jeg krysser alt jeg kan krysse for at dette blir riktig.

Endelig fått høy på monitor i dag. Snakket med en av de hyggelige sykepleierne som jobber hos Hausken. Om ikke den viser maksimal i morgen, må jeg sette Ovitrelle i morgen tidlig. De tar da opp tredagers embryoet vårt på lørdag, og dyrker det videre til blastocyst. Så innsett blir da på mandag uansett. Nå krysser jeg bare fingrene for at det overlever til mandag :nailbiting:

Så bra!! Blir det innsett av 2 embryo? :)
Det har det ikke vært noe snakk om, og jeg må si jeg i utgangspunktet er skeptisk mtp risikosvangerskap, ettersom vi kun har hatt ett søskeninnsett før og ett innsett på første barn førte til graviditet. Så ønsker nok å prøve litt videre før vi ev. vurderer det. Vil i første omgang være veldig fornøyd om vi får ett å sette inn :smiley-angelic001

Endelig fått høy på monitor i dag. Snakket med en av de hyggelige sykepleierne som jobber hos Hausken. Om ikke den viser maksimal i morgen, må jeg sette Ovitrelle i morgen tidlig. De tar da opp tredagers embryoet vårt på lørdag, og dyrker det videre til blastocyst. Så innsett blir da på mandag uansett. Nå krysser jeg bare fingrene for at det overlever til mandag :nailbiting:
Så bra! Da blir det innsett snart! :cool05

I dag fikk jeg endelig telefonen jeg har venta på! Av 30 egg ut ble 16 befrukta. 3 stykk falt i fra og jeg endte med 13 fine embryo/blastocyster på frys! Lettrørt som jeg er har tårene sittet løst i dag. For en lettelse. Tenker at det måååå jo bare bli baby av dette:smiley-bounce022:joyful: så er det bare å smøøøre seg med tolmodighet da, og krysse fingrene for innsett i august:shy:

I dag fikk jeg endelig telefonen jeg har venta på! Av 30 egg ut ble 16 befrukta. 3 stykk falt i fra og jeg endte med 13 fine embryo/blastocyster på frys! Lettrørt som jeg er har tårene sittet løst i dag. For en lettelse. Tenker at det måååå jo bare bli baby av dette:smiley-bounce022:joyful: så er det bare å smøøøre seg med tolmodighet da, og krysse fingrene for innsett i august:shy:
Å guuuurimalla, GRATULERER!!:wideyed::Heartred:joyful::joyful: Det er jo heeeeelt villt, det er sjelden vare at så mange blir blasto!! Det er blir det baby av, og sikkert fler enn det og:wacky::laughing002 Nå blir vel ventetida tross alt håndterbar og;)

Oi det er jo helt fantastisk :gen014 :Heartred

Å guuuurimalla, GRATULERER!!:wideyed::Heartred:joyful::joyful: Det er jo heeeeelt villt, det er sjelden vare at så mange blir blasto!! Det er blir det baby av, og sikkert fler enn det og:wacky::laughing002 Nå blir vel ventetida tross alt håndterbar og;)
Takk! Ja, hun som ringte sa det var veldig morsomt for dem også når det gikk så bra. Ja, nå er jo sjansen ganske stor for at det kan bli flere på sikt, og det er så deilig å vite. Jeg har stressa veldig på det faktisk(ja, jeg vet hvor egoistisk det høres ut), men det er noe med at jeg i utgangspunktet ønsker meg tre barn(tror jeg da, kan jo bli nok med to og :wacky: Også føler jeg litt på det at jeg skulle ønske jeg kunne gitt vekk resten av embryoene, hvis det blir noen til overs:shy: men er vel et godt stykke inn i framtida at sidrumpa norge tillater dét..

Takk! Ja, hun som ringte sa det var veldig morsomt for dem også når det gikk så bra. Ja, nå er jo sjansen ganske stor for at det kan bli flere på sikt, og det er så deilig å vite. Jeg har stressa veldig på det faktisk(ja, jeg vet hvor egoistisk det høres ut), men det er noe med at jeg i utgangspunktet ønsker meg tre barn(tror jeg da, kan jo bli nok med to og :wacky: Også føler jeg litt på det at jeg skulle ønske jeg kunne gitt vekk resten av embryoene, hvis det blir noen til overs:shy: men er vel et godt stykke inn i framtida at sidrumpa norge tillater dét..
Kan ikke være ofte det blir SÅ bra resultat nei, så det må ha vært skikkelig gøy, og ikke minst for dere :joyful:
Du, det er faktisk ikke egoistisk i det hele tatt. Det er lov å ønske seg så mange barn man vil, selv om man sliter med infertilitet. Du kan få ønske deg 6 barn om du vil! Det at det kan bli vanskeligere å få så mange er jo så, men man har da virkelig lov til å ønske seg så mange barn en vil:happy: Det mener jeg av hele mitt hjerte:Heartpink Og jeg håper dere får alle de barn dere ønsker dere!

Ja der er Norge virkelig sidrumpa ja, får se hvor raskt utviklinga går, har jo skjedd en del de siste årene..

Gratulerer, 13 på frys! Du får en hel søskenflokk av det <3

For et fantastisk resultat - gratulerer så mye!! Dette må jo tyde på veldig god kvalitet - har lest at snittet er at 30-50% av embryoer utvikler seg til blasto. Så dette er jo et prima utgangspunkt for veien videre :happy:

Back
Topp