Juni 2022

Jeg blir ikke helt enig med tekstene, BV appen sier 4+3 idag, men er det inn i svangerskapsuke 4 eller 5? Her er det mange som ikke er enige og jeg blir dess forvirret. Er det å få denne uken overstått for å være "out of the woods" for kjemisk?

Jeg blir ikke helt enig med tekstene, BV appen sier 4+3 idag, men er det inn i svangerskapsuke 4 eller 5? Her er det mange som ikke er enige og jeg blir dess forvirret. Er det å få denne uken overstått for å være "out of the woods" for kjemisk?
Du er 4 uker og 3 dager på vei. Altså har du fullgått 4 uker og er nå gått inn i din 5 svangerskapsuke.
Noen vil si at de er 4 uker på vei, mens andre sier de er i uke 5.
Yes, forvirrende :banghead:
Angående kjemisk grense vet jeg ikke.

Hater virkelig mensen, blødde da jeg tok testen i dag, sku egentlig vente til i morgen sa klinikken men tenkte det ikke var noe vits i å vente men tydeligvis noe grums som har kommet på så må nok ta en ny en alikevel i morgen :(

Vedlegg

• IMG_20220619_075416.jpg
    IMG_20220619_075416.jpg
    2,3 MB · Visninger: 80
Jeg vet jeg maser, men det er første gang for meg, og har ikke fått all verdens med info.

Da jeg satte fyremadel i dag, kom det litt væske ut fra stikkstedet i låret. Har dette noe å si? Jeg har massevis med el-slim nå, og det jobbes skikkelig godt i eggstokkene. Er redd for spontan eggløsning før ul på onsdag. Selv om jeg kun er på CD6.

Jeg vet jeg maser, men det er første gang for meg, og har ikke fått all verdens med info.

Da jeg satte fyremadel i dag, kom det litt væske ut fra stikkstedet i låret. Har dette noe å si? Jeg har massevis med el-slim nå, og det jobbes skikkelig godt i eggstokkene. Er redd for spontan eggløsning før ul på onsdag. Selv om jeg kun er på CD6.
Du maser ikke i det hele tatt og alle har vi vært der du er med alt for lite informasjon :Heartred
Det er helt ok at litt kommer ut igjen. Det er bare en pitteliten mengde av dosen, så det går veldig fint. Du vil ikke få spontan eggløsning og masse el slim er et bra tegn :happy:

Du maser ikke i det hele tatt og alle har vi vært der du er med alt for lite informasjon :Heartred
Det er helt ok at litt kommer ut igjen. Det er bare en pitteliten mengde av dosen, så det går veldig fint. Du vil ikke få spontan eggløsning og masse el slim er et bra tegn :happy:

Tusen takk for svar ❤️ Det er godt å ha fine damer her inne man kan spørre til råds :happy:

Var hos Hausken i går. Slimhinnen var på 8mm og ledene folikkel var på høyre side:joyful: Sinnsyke eggløsningssmerter i dag, men CBFM viste lav på morgenen. Men tok en strips nå, og den var positiv. Skal jeg stole på CBFM at den viser maksimal i morgen, eller skal jeg gå for stripsen? Blir litt stressa med tanke på at jeg skal si i fra når jeg har positiv test. Redd for at jeg får innsett for tidlig eller for sent:rolleyes:
Fikk du snakket med Hausken?
Jeg har flere ganger fått utslag på strips og Clearblue på kvelden (men ikke på morgenen), men utslag neste morgen også, da regner alltid min klinikk neste morgen som EL-dag.
Tror det er bedre «å sette inn for sent», enn for tidlig..

MASSE LYKKE TIL :Heartred

Positiv EL-test i går, oppstart med Utrogestan i dag. Hadde glemt litt det peset med Utrogestan gitt.. :smiley-ashamed004 Men, da nærmer det seg innsett. Tirsdag om jeg regner rett. :nailbiting:
Spennende Litapi :Heartred Jeg har gått over på Utrogestan nå siden jeg har så ufattelig mye på lager. Har hatt Duphaston som tas oralt frem til nå, og ja pes med Utrogestan :dead:, men oooo så mye bedre enn Lutinus

Første gang her også og satt med akkurat samme spørsmål selv for 4 dager siden :joyful:

Kommer alltid en dråpe ekstra ut når jeg setter fyremadel, og det gjør ikke noe.
Jeg begynte å kjenne eggløsningssmerter allerede på dag 2 på sprøyta og på dag 5 når jeg også skulle sette fyremadel var jeg helt sikker på meg også hadde hatt EL pga slimet og smertene. Men var vist normalt :joyful:

Er lissom ingen som fortalte meg at man faktisk vil få unormale mengder EL slim, så det stresset meg også veldig. Haha.

Første UL kontroll i morgen :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Fikk du snakket med Hausken?
Jeg har flere ganger fått utslag på strips og Clearblue på kvelden (men ikke på morgenen), men utslag neste morgen også, da regner alltid min klinikk neste morgen som EL-dag.
Tror det er bedre «å sette inn for sent», enn for tidlig..

MASSE LYKKE TIL :Heartred
Har ikke snakket med dem. Har lagt inn melding til dem. CBFM viste fortsatt lav på morgenen i dag, men strips har vært veldig positive i hele dag. Så skjønner meg ikke på monitoren denne gangen :rolleyes: selvfølgelig når det er «viktig» liksom….

Tusen takk:Heartred

Back
Topp