Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent nå altså på morgendagens testDet har jeg trua på at skal gå bra
Ja jeg hadde jo store planer om å starte testingen i dag, men morgenkaos satt en stopper for det. Men uansett tidlig, så skal prøve å huske det i morgen
Kjempebra!Har i dag fått beskjed om at 3 av 5 egg er befruktet og fått tid for innsett på onsdag. Så nå er det bare å krysse alt for at et embryo klarer seg til da
Du er 4 uker og 3 dager på vei. Altså har du fullgått 4 uker og er nå gått inn i din 5 svangerskapsuke.Jeg blir ikke helt enig med tekstene, BV appen sier 4+3 idag, men er det inn i svangerskapsuke 4 eller 5? Her er det mange som ikke er enige og jeg blir dess forvirret. Er det å få denne uken overstått for å være "out of the woods" for kjemisk?
Krysser fingre og tær for embryoene dine! Heia heia heiaHar i dag fått beskjed om at 3 av 5 egg er befruktet og fått tid for innsett på onsdag. Så nå er det bare å krysse alt for at et embryo klarer seg til da
Kjempebra LasorahDa ble det 3 fine blastocyster på frys for meg ved dette forsøket Veldig gla for det
Så braDa ble det 3 fine blastocyster på frys for meg ved dette forsøket Veldig gla for det
Fantastisk!Da ble det 3 fine blastocyster på frys for meg ved dette forsøket Veldig gla for det
Ja, fortsatt tidlig. Satser på at det snur! Heia heia embryot!9 dpo. Blir vel ikke mer negativt enn dette Men fortsatt tidlig
Vis vedlegget 383232
Du maser ikke i det hele tatt og alle har vi vært der du er med alt for lite informasjonJeg vet jeg maser, men det er første gang for meg, og har ikke fått all verdens med info.
Da jeg satte fyremadel i dag, kom det litt væske ut fra stikkstedet i låret. Har dette noe å si? Jeg har massevis med el-slim nå, og det jobbes skikkelig godt i eggstokkene. Er redd for spontan eggløsning før ul på onsdag. Selv om jeg kun er på CD6.
Du maser ikke i det hele tatt og alle har vi vært der du er med alt for lite informasjon
Det er helt ok at litt kommer ut igjen. Det er bare en pitteliten mengde av dosen, så det går veldig fint. Du vil ikke få spontan eggløsning og masse el slim er et bra tegn
Fikk du snakket med Hausken?Var hos Hausken i går. Slimhinnen var på 8mm og ledene folikkel var på høyre side Sinnsyke eggløsningssmerter i dag, men CBFM viste lav på morgenen. Men tok en strips nå, og den var positiv. Skal jeg stole på CBFM at den viser maksimal i morgen, eller skal jeg gå for stripsen? Blir litt stressa med tanke på at jeg skal si i fra når jeg har positiv test. Redd for at jeg får innsett for tidlig eller for sent
Spennende Litapi Jeg har gått over på Utrogestan nå siden jeg har så ufattelig mye på lager. Har hatt Duphaston som tas oralt frem til nå, og ja pes med Utrogestan , men oooo så mye bedre enn LutinusPositiv EL-test i går, oppstart med Utrogestan i dag. Hadde glemt litt det peset med Utrogestan gitt.. Men, da nærmer det seg innsett. Tirsdag om jeg regner rett.
Jeg vet jeg maser, men det er første gang for meg, og har ikke fått all verdens med info.
Da jeg satte fyremadel i dag, kom det litt væske ut fra stikkstedet i låret. Har dette noe å si? Jeg har massevis med el-slim nå, og det jobbes skikkelig godt i eggstokkene. Er redd for spontan eggløsning før ul på onsdag. Selv om jeg kun er på CD6.
Har ikke snakket med dem. Har lagt inn melding til dem. CBFM viste fortsatt lav på morgenen i dag, men strips har vært veldig positive i hele dag. Så skjønner meg ikke på monitoren denne gangen selvfølgelig når det er «viktig» liksom….Fikk du snakket med Hausken?
Jeg har flere ganger fått utslag på strips og Clearblue på kvelden (men ikke på morgenen), men utslag neste morgen også, da regner alltid min klinikk neste morgen som EL-dag.
Tror det er bedre «å sette inn for sent», enn for tidlig..
MASSE LYKKE TIL