For å kjøre det vanlige løpet deres ja. Og det er så frustrerende Alt er så A4. Vi skal egentlig gjøre inseminasjon privat i mnd vi må vente på innsett i Porsgrunn, men det er jo ikke mulig når syklusdag 1 er i dag, og de mener jeg skal gå på medisiner til 21dpo, som da blir CD8 for meg nå Men nå har Hausken stengt i juli, så det blir ikke noe likevel. Men hvis ikke hadde jeg stoppet på medisinene uansett hva de sier.Det finnes definitivt ingen rettferdighet i dette gamet dessverre. Men jeg håper dere nå har brukt opp kvotene for både negativt og avbrutt forsøk, og at det bare er positiv-kvoten igjen snart! Hvor mange har du igjen på frys?
Skjønner at det er kjipt å fortsette med medisinene når du har fått ordentlig mens, som om man ikke må putte i seg nok medisiner. Hvorfor insisterte klinikken på det? For å følge det vanlige løpet deres, eller mener de det fortsatt er en teoretisk sjanse?
Jeg har to igjen på frys. Og ett uttak igjen etter det. Nå har vi søren meg holdt på 2 år med 3 inseminasjoner, 3 uttak og 6 innsett