Juni 2022

Jeg fikk komme og ta hcg i dag 14dpo, fortsatt blødninger men er liksom ikke slik mensen pleier være hos meg, pleier liksom å måtte skifte bind flere ganger om dagen og ligge rett ut med smerter, klinikken mente og at det var for tidlig med mensen. Kjenner meg litt roligere nå etter at jeg fikk tatt prøven ❤️

Takk gode du :Heartred kjenner jeg har mistet litt troa igjen med negativ test senere i dag og litt blødning igjen. Samtidig har jeg veldig vondt i korsryggen og mensmurringer. Så ikke lett åholde motet oppe. Hvordan går det med deg?
Takk som spør gode du ❤️❤️ blødninger i går og i dag men klinikken mener det er for tidlig med mensen 14dpo da jeg har pcos, tok hcg hos klinikken i dag og får svar i morgen ❤️

Hcg 14 dpo 193, hcg 16 dpo 379, så er ikke helt doblet. Veldig glad for postiv test igjen, men merker det er såå mye usikkerhet framover. Sitter langt inne å settes på gravid merker jeg, trur ikke helt på det. ❤️
Syns det ser veldig fint ut jeg! Når jeg var gravid med sønnen min var hcg 53 på 14dpo og 70 på 17dpo og det gikk faktisk bra!

Takk gode du :Heartred kjenner jeg har mistet litt troa igjen med negativ test senere i dag og litt blødning igjen. Samtidig har jeg veldig vondt i korsryggen og mensmurringer. Så ikke lett åholde motet oppe. Hvordan går det med deg?
Mener du negativ digital eller har du fått en negativ av samme type som morgentesten? Håper ikke det❤️

Mener du negativ digital eller har du fått en negativ av samme type som morgentesten? Håper ikke det❤️
Fikk denne nå i ettermiddag. Skal sier at jeg har tisset fem ganger i dag etter testen jeg tok i dag tidlig, så hååååper den er sterkere igjen i morgen :nailbiting:

Vedlegg

• 78CC77F2-6B37-43F1-8721-FDCE1CC0F685.jpeg
    78CC77F2-6B37-43F1-8721-FDCE1CC0F685.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 100
Fyremadel er litt tykkere i nåla. Jeg finner det enklest å stille spissen med den langsiden mot huden. Den er litt skråstilt. Kan være litt seigere enn både bemfola og menopur. Har selv brukt de to.

Begge stimuleringene hadde jeg særlig hodepine første dagene. Bemfola bare ett par dager, så gikk det over. Men menopur.... oh the fumes :arghh::arghh::arghh: VAr skikkelig hodepine med en gang jeg bare åpnet boksen jeg hadde glasset i :oops::crybaby2
Stilte spissen i dag som du skrev her og det var jo noe helt annet :hilarious: de begge bare sklei rett inn og var ikke noe vondt i det hele tatt! Så tusen takk for tips :smiley-bounce012:smiley-bounce012

Jeg er så utrolig trøtt siden uttaket, det må rett og slett være lutinus! I dag måtte jeg sove to timer på formiddagen, og nå har jeg begynt å gjespe allerede... Noen som også blir trøtt av lutinus? Er det forbigående, eller kommer det til å være sånn i to uker? :sleep011

Back
Topp