Så bra at du fikk komme inn. Hvor mange dpo er du i dag? 14? Håper for degDet er jo kjempefin stigning jeg var selv og tok hcg ved klinikken i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at du fikk komme inn. Hvor mange dpo er du i dag? 14? Håper for degDet er jo kjempefin stigning jeg var selv og tok hcg ved klinikken i dag
Ja 14dpo jaSå bra at du fikk komme inn. Hvor mange dpo er du i dag? 14? Håper for deg
Takk gode du kjenner jeg har mistet litt troa igjen med negativ test senere i dag og litt blødning igjen. Samtidig har jeg veldig vondt i korsryggen og mensmurringer. Så ikke lett åholde motet oppe. Hvordan går det med deg?Krysser fortsatt alt for deg @Sofia87
Takk som spør gode du blødninger i går og i dag men klinikken mener det er for tidlig med mensen 14dpo da jeg har pcos, tok hcg hos klinikken i dag og får svar i morgenTakk gode du kjenner jeg har mistet litt troa igjen med negativ test senere i dag og litt blødning igjen. Samtidig har jeg veldig vondt i korsryggen og mensmurringer. Så ikke lett åholde motet oppe. Hvordan går det med deg?
Syns det ser veldig fint ut jeg! Når jeg var gravid med sønnen min var hcg 53 på 14dpo og 70 på 17dpo og det gikk faktisk bra!Hcg 14 dpo 193, hcg 16 dpo 379, så er ikke helt doblet. Veldig glad for postiv test igjen, men merker det er såå mye usikkerhet framover. Sitter langt inne å settes på gravid merker jeg, trur ikke helt på det.
Når får du svar, @Engelpia ?Det er jo kjempefin stigning jeg var selv og tok hcg ved klinikken i dag
Tusen takk gratulerer som rugerNår får du svar, @Engelpia ?
Edit: Jeg leser nå at du skrev svaret i et annet innlegg. Krysser fingrene!!
Gratulerer som ruger! Toppkvalitet er jo et fantastisk utgangspunkt
Mener du negativ digital eller har du fått en negativ av samme type som morgentesten? Håper ikke detTakk gode du kjenner jeg har mistet litt troa igjen med negativ test senere i dag og litt blødning igjen. Samtidig har jeg veldig vondt i korsryggen og mensmurringer. Så ikke lett åholde motet oppe. Hvordan går det med deg?
Fikk denne nå i ettermiddag. Skal sier at jeg har tisset fem ganger i dag etter testen jeg tok i dag tidlig, så hååååper den er sterkere igjen i morgenMener du negativ digital eller har du fått en negativ av samme type som morgentesten? Håper ikke det
Takk så spennende! Krysser alt jeg har for postivt svarDet er jo kjempefin stigning jeg var selv og tok hcg ved klinikken i dag
Stilte spissen i dag som du skrev her og det var jo noe helt annet de begge bare sklei rett inn og var ikke noe vondt i det hele tatt! Så tusen takk for tipsFyremadel er litt tykkere i nåla. Jeg finner det enklest å stille spissen med den langsiden mot huden. Den er litt skråstilt. Kan være litt seigere enn både bemfola og menopur. Har selv brukt de to.
Begge stimuleringene hadde jeg særlig hodepine første dagene. Bemfola bare ett par dager, så gikk det over. Men menopur.... oh the fumes VAr skikkelig hodepine med en gang jeg bare åpnet boksen jeg hadde glasset i
Jeg har hatt blødninger i går og i dag så redd det er mensen selv om klinikken mente det var for tidligTakk så spennende! Krysser alt jeg har for postivt svar
Fyremadel trenger ikke det. Bemfola må være i kjøleskapet.Ble med ett litt usikker - skal fyremadel oppbevares i kjøleskap eller ikke?
❤❤❤Jeg kan settes på avbrutt. Lykke til alle sammen