Sender deg en stor klem Er så vondtJeg kan settes på avbrutt. Lykke til alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg en stor klem Er så vondtJeg kan settes på avbrutt. Lykke til alle sammen
Takkhåper sååå den holder seg der Altså i går kveld tok jeg en test og den var HELT blenda. Så noe har skjedd over nattaÅååååh, Sofia!!! Herregud, så glad jeg ble nå! Dette SKAL gå veien, det unner jeg deg så sinnsykt!
Jeg synes ikke streken er så svak - tenk på stigningen fra den du la ut fra i forigårs! Og som sagt over, dette er vel ikke tidligtest heller? Og fryseembryo sies vel dessuten å kunne feste seg litt senere. Håper du slipper flere blødninger og ikke minst at du får fin stigning videre!
Takk håper så inderligÅåååh Sofia!!!! Det var en fin strek! Håper håper at den sitter
Håper inderlig det! Hadde vel og merke ingen strek da jeg gikk på trening, og vil kalle det for en rød foss den blødningen jeg hadde Så følte ikke det var sjans i havet for noe positiv test, da hadde jeg aldri gått på treningDet der MÅ være babystrek, @Sofia87 !! Ta vare på deg selv og unngå tunge løft selv om du føler deg pesimistisk... Det er en spire der som har lyst å klamre seg fast.
Takk gode duIkke tidligtest nei. Men fikk ikke gravid på digital, så liiitt stressa er jeg. Men hååååper så inderlig altså at denne lille spiren vil bliDet er jo ikke en tidligtest det der, men en vanlig en..! Med andre ord GRATULERER, heeeelt fantastisk!!! Har troa på at det der er en spire som er kommet for å bli
Jaaa, som jeg har ventet på den derNå må spirene vårebare klamre seg fast altså! Tenk så morsomt om det faktisk holder hele veien ut for begge! Traff hverandre først på uttak, så innsett samme dag i oktober. Og så innsett med bare to dagers mellomrom igjen nåDen har du ventet leeeenge på altså Skal den sitte der i 8 mndr til...
Ååååå Dette må være bebis!!Herreguuuud
Jeg ga opp i går, for jeg blødde SÅÅ mye. Gikk på trening og tok sånn typ 100 kg i knebøy bla, og ga blaffen i at de sa jeg ikke skulle trene tung styrke. Såvidt jeg orker ta cyclogest i går.
Men i dag tidlig var det ikke noe blod nesten, så tok en test igjen - med strek! Er 12dpo, håper det er liv laga selv med så svak strek
Kom igjen, lille frø! Ikke at man skal sammenligne, men dette ligner veldig på min 12dpo. Håper og krysser alt jeg har!!Herreguuuud
Jeg ga opp i går, for jeg blødde SÅÅ mye. Gikk på trening og tok sånn typ 100 kg i knebøy bla, og ga blaffen i at de sa jeg ikke skulle trene tung styrke. Såvidt jeg orker ta cyclogest i går.
Men i dag tidlig var det ikke noe blod nesten, så tok en test igjen - med strek! Er 12dpo, håper det er liv laga selv med så svak strek
Var dum og tok en til, og den var så og si negativ Må prøve å holde meg til i morgen tidlig med å teste igjenKom igjen, lille frø! Ikke at man skal sammenligne, men dette ligner veldig på min 12dpo. Håper og krysser alt jeg har!!
Håååper håper håperÅåååå Dette må være bebis!!
Ååååååå guri malla Sofia, dette er jo bare så fantastiskHerreguuuud
Sender over masse klemmerJeg kan settes på avbrutt. Lykke til alle sammen
Spennende dager! Du er god som klarer vente til over helga Jeg var jo så «dum» å ta ny test et par timer etter den første, og den var blenda. Nå mååå jeg klare å holde meg til i morgen6 dpo og kan så vidt skimte ovitrelle streken.
Da er det bare å vente (helst til over helga ) for å ta neste test
Ja det er ikke enkelt, skjønner godt at du svidde av en til Om du ikke klarer å vente til i morgen så prøv i alle fall å ha minst 4 timer siden sist runde på doSpennende dager! Du er god som klarer vente til over helga Jeg var jo så «dum» å ta ny test et par timer etter den første, og den var blenda. Nå mååå jeg klare å holde meg til i morgen
Stor klem herfra også, avbrutt er så vondt! Håper du slipper å vente lenge før nytt forsøk og at du tar godt vare på deg selv i mellomtidenJeg kan settes på avbrutt. Lykke til alle sammen
Du bør nok prøve å vente noen timer. Men jeg vet jo selv at det er helt umulig …. Håper den neste blir like fin som denne❤Takkhåper sååå den holder seg der Altså i går kveld tok jeg en test og den var HELT blenda. Så noe har skjedd over natta
Nei det er ikke tidligtest, så håper det holder. Fikk «Ikke Gravid» på digital, så likte ikke helt det det var riktignok på urin en time etterpå.Glad jeg har mange tester på lur, kommer til å teste helt villt
Det er jo så og si en dobling. Krysser fingrene for degHcg 14 dpo 193, hcg 16 dpo 379, så er ikke helt doblet. Veldig glad for postiv test igjen, men merker det er såå mye usikkerhet framover. Sitter langt inne å settes på gravid merker jeg, trur ikke helt på det.
Enig med Sofia! Og 193 14dpo er jo et kjempebra utgangspunkt! Krysser ogsåDet er jo så og si en dobling. Krysser fingrene for deg
Synes det var en kjempefin stigning. Det er jo dobling på ca 48 timer og ingen eksakt vitenskap da alle kvinner og svangerskap er forskjellige. Ta seieren for det den er. DU ER GRAVID Nå flytter jeg deg over enten du vil eller ikkeHcg 14 dpo 193, hcg 16 dpo 379, så er ikke helt doblet. Veldig glad for postiv test igjen, men merker det er såå mye usikkerhet framover. Sitter langt inne å settes på gravid merker jeg, trur ikke helt på det.
Det er jo kjempefin stigning jeg var selv og tok hcg ved klinikken i dagHcg 14 dpo 193, hcg 16 dpo 379, så er ikke helt doblet. Veldig glad for postiv test igjen, men merker det er såå mye usikkerhet framover. Sitter langt inne å settes på gravid merker jeg, trur ikke helt på det.