Juni 2022

Puh. Da er jeg ferdig. Fikk hele 30 egg ut, så jeg er overlykkelig. Få vite i neste uke hvor mange som ble befruta/overlever, men med så mange egg ut lar jeg meg selv håpe på at det hvertfall blir noen på frys:joyful:
Woooow! For en fangst! :wav

Puh. Da er jeg ferdig. Fikk hele 30 egg ut, så jeg er overlykkelig. Få vite i neste uke hvor mange som ble befruta/overlever, men med så mange egg ut lar jeg meg selv håpe på at det hvertfall blir noen på frys:joyful:
30 egg!! Fantastisk, for en fangst! Krysser fingrene for at mange lar seg befrukte og du kan få både baby nr 2 og 3 uten flere uttak. :)

Da kan jeg flyttes til"ruger" :Heartpink

I går fikk jeg melding om at kun 5 av 10 egg var befrukta. Det er den laveste befruktningsraten jeg har hatt, så det siste døgnet har jeg vært livredd, grått, hatt panikk og angst for avbrutt forsøk så å si konstant. Og jeg har vært våken siden kl 05 i frykt for telefon om avbrutt forsøk:blackeye:

Vel, det ble ikke avbrutt, jeg er ruger av en flott 2-dagers, og i tillegg er det fortsatt 3 stykker til som henger med! De var ikke like fine som det som ble satt inn, så om noen av de blir blasto er ikke sikkert. Men det som teller for meg er at jeg fikk innsett. Nå puster jeg litt lettere..... Frem til "jakten på symptomer" starter om en ukes tid:dead:
Gratulerer! Halvparten befruktet er jo kjempe bra! :)

Nå begynner stimuleringsfasen å tære litt på, kjenner jeg. Jeg som ellers er så heldig å tåle medisinene bra, kjenner meg nå skikkelig oppblåst, stinn og litt kvalm. Og det med mine få follikler. Kan bare forestille meg hvordan det må være for dere med masse egg på vei! Kjenner det skal bli en sånn lettelse å bli ferdig med uttaket på fredag.

Nå begynner stimuleringsfasen å tære litt på, kjenner jeg. Jeg som ellers er så heldig å tåle medisinene bra, kjenner meg nå skikkelig oppblåst, stinn og litt kvalm. Og det med mine få follikler. Kan bare forestille meg hvordan det må være for dere med masse egg på vei! Kjenner det skal bli en sånn lettelse å bli ferdig med uttaket på fredag.
Skjønner jeg godt den gjør, de siste dagene av stimuleringa synes jeg også er ekstra tunge og slitsomme. Blir nok veeeeldig godt for deg å få overstått uttaket på fredag :Heartpink

Gratulerer! Halvparten befruktet er jo kjempe bra! :)
Ja det er jo egentlig det, er vel bare jeg som er bortskjemt med høyere befruktningsrate :laughing002 Jaja, er nok ikke alltid sammenheng med det, og det faktiske resultatet. Selv om jeg får fine embryo, har jo fortsatt ikke barn, så:Heartred

Skjønner godt det begynner å tære på, både psykisk og fysisk :Heartred Du er sterk, hold ut litt til:love7

Tusen takk ❤️❤️ var liksom så rødt, men i stad så var det liksom litt vannet ut
Blod ser ganske skummelt ut ja, skal ikke mye blod til før det ser veldig rødt ut. Hos meg ble det trigget av lange gåturer og når jeg var på do og trykka hardt. Veldig dårlig kombinasjon med forstoppelse :P

Blod ser ganske skummelt ut ja, skal ikke mye blod til før det ser veldig rødt ut. Hos meg ble det trigget av lange gåturer og når jeg var på do og trykka hardt. Veldig dårlig kombinasjon med forstoppelse :p
Var ute og gikk tur med hunden før jeg blødde

Da ringte de fra sykehuset. Det var mange modne egg, men bare 6 som ble befruktet og er fortsatt greie (ICSI), altså en tredjedel. Jeg hadde håpet på flere, meeeen mtp at det er mannlig faktor som gjelder (med en tilstand som nærmer seg azoospermi), så bør vi være fornøyde! :)
Krysser fingrene for at det blir noen igjen som kan fryses!!

Innsett i morgen. :smiley-bounce016

Back
Topp