Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei For en berg- og dalbane dette er. Du er sterk, Sofia!Blenda test i dag
11dpo. Blæææ, nå som jeg hadde fått litt håp igjen
Da bør jeg være forberedt på at dette bare blir bedre frem til testdato. Jeg er likevel så glad for at det ikke blir flere sprøyter (i hvert fall i en stund)!!Jeg også fikk kjempeømme brystvorter etter uttak, men tror det er dels hcg i ovitrellen og lutinusen som gjør det (?) Til dagen etter innsett... da ble hele brystene ømme
Lettere sagt enn gjort, men ikke gi opp!! Spesielt når det er fortsatt ti dager til at du får et endelig svar! Noen embryo trenger bare litt ekstra tid til å feste seg.Offisiell testdato er 16 dager etter innsett, så det blir 25. juni. Men det er jo latterlig seint. Er 11dpo nå, og dessverre helt blenda test i dag igjen
Nå har jeg altså blitt HELT gal her
Måtte jo såklart ta enda en test. Nyeste til høyre. Er jeg helt dust som ser noe? (Det er veldig lov å si nei om dere er uenig!)
Jeg lånte bildet ditt litt, og jeg mener at jeg ser noe der altså. Husk at mange har mer konsentrert urin på ettermiddag/kveld enn morgen.Blenda test i dag
11dpo. Blæææ, nå som jeg hadde fått litt håp igjen
Jeg lånte bildet ditt litt, og jeg mener at jeg ser noe der altså. Husk at mange har mer konsentrert urin på ettermiddag/kveld enn morgen.
Jeg tviholder litt på trua for deg enda
Altså dere er bare så skjønneLettere sagt enn gjort, men ikke gi opp!! Spesielt når det er fortsatt ti dager til at du får et endelig svar! Noen embryo trenger bare litt ekstra tid til å feste seg.
Herlig! Lykke tilDa kan jeg flyttes til"ruger"
I går fikk jeg melding om at kun 5 av 10 egg var befrukta. Det er den laveste befruktningsraten jeg har hatt, så det siste døgnet har jeg vært livredd, grått, hatt panikk og angst for avbrutt forsøk så å si konstant. Og jeg har vært våken siden kl 05 i frykt for telefon om avbrutt forsøk
Vel, det ble ikke avbrutt, jeg er ruger av en flott 2-dagers, og i tillegg er det fortsatt 3 stykker til som henger med! De var ikke like fine som det som ble satt inn, så om noen av de blir blasto er ikke sikkert. Men det som teller for meg er at jeg fikk innsett. Nå puster jeg litt lettere..... Frem til "jakten på symptomer" starter om en ukes tid
30?! Hahaha, gurimalla for en nyyydelig fangst! Godt jobbaPuh. Da er jeg ferdig. Fikk hele 30 egg ut, så jeg er overlykkelig. Få vite i neste uke hvor mange som ble befruta/overlever, men med så mange egg ut lar jeg meg selv håpe på at det hvertfall blir noen på frys
Jeg må si at jeg fortsatt har trua på embryoet ditt, da jeg også mener jeg ser strek! Sender en klem, er så utrolig psykisk tøft det derAltså dere er bare så skjønne
Fikk et redigert bilde på melding her også, hvor det også kom frem en strek.
For en fin og støttende heiagjeng
Fantastisk Og 50 % befruktningrate er mer enn mange kan drømme om. Tvitvi lille spireDa kan jeg flyttes til"ruger"
I går fikk jeg melding om at kun 5 av 10 egg var befrukta. Det er den laveste befruktningsraten jeg har hatt, så det siste døgnet har jeg vært livredd, grått, hatt panikk og angst for avbrutt forsøk så å si konstant. Og jeg har vært våken siden kl 05 i frykt for telefon om avbrutt forsøk
Vel, det ble ikke avbrutt, jeg er ruger av en flott 2-dagers, og i tillegg er det fortsatt 3 stykker til som henger med! De var ikke like fine som det som ble satt inn, så om noen av de blir blasto er ikke sikkert. Men det som teller for meg er at jeg fikk innsett. Nå puster jeg litt lettere..... Frem til "jakten på symptomer" starter om en ukes tid
Oi 30 ut er jo helt utrolig. Håper på mange fine blastoer Hold oss oppdatert!Puh. Da er jeg ferdig. Fikk hele 30 egg ut, så jeg er overlykkelig. Få vite i neste uke hvor mange som ble befruta/overlever, men med så mange egg ut lar jeg meg selv håpe på at det hvertfall blir noen på frys
Åååå! Sååå herlig å høre! Gratulerer som ruger Krysser fingre og tær for at den holder seg der i nesten 9 mndDa kan jeg flyttes til"ruger"
Da kan jeg flyttes til"ruger"
Puh. Da er jeg ferdig. Fikk hele 30 egg ut, så jeg er overlykkelig. Få vite i neste uke hvor mange som ble befruta/overlever, men med så mange egg ut lar jeg meg selv håpe på at det hvertfall blir noen på frys
Takk! Ja, var et angstfyllt døgnFor et styr - sender deg en stor klem! Så bra du slapp avbrutt! Gratulerer som ruger Glem ikke at det blir mange fine barn av 2-dagers embryo også
Ja, fikk helt bakoversveis. Fikk inntrykk på siste kontroll at 10-15 var realistisk, men at det kanskje var noen til som greide å komme med30?! Hahaha, gurimalla for en nyyydelig fangst! Godt jobba
Krysser fingrene for noen fine små på frys!
Jaa, håper det! Du kan forøvring flytte meg til totalfrysOi 30 ut er jo helt utrolig. Håper på mange fine blastoer Hold oss oppdatert!
Ja, hadde vært deilig å slippe flere uttak. Også må jeg innrømme at jeg har et liiite håp om at hvis alt går som det skal og jeg blir gravid, at det kaanskje befinner seg noen ekstra på frys så vi har sjanse på nr 3.. hvis vi skulle ønske detOioioi! Vel overstått! Håper du får mange fine embryo i bakhånd