Juni 2022

Dere som har stått på letrozol før IVF - hvor mye kjappere vokser folliklene med f.eks Bemfola? Med letrozol har jeg ofte en follikel på 14mm på CD11. Men dette er jo for lite hvis uttak allerede kan skje på dag 12 ved IVF. Må jeg da forvente at folliklene vokser litt sakte på Bemfola også, så jeg kanskje er på CD15 før uttak?
Jeg ville tro dette er veldig individuelt.
:) De kan justere dosen etter første UL, når de ser på eggposene dine.

Jeg må tilstå noe. Jeg løy. Lutinus og jeg er ikke venner. Eller ikke nå lenger. Lutinus stabba meg i ryggen allerede første dag tilbake på jobb forrige onsdag. Stod ikke på beina i mer enn en halvtime før det ble skikkelig klin :crybaby2

Med det sagt, sist skulle jeg gå på Lutinus til testdag, og det gjorde jeg. Da vi fikk konstatert MA hos gyn, så hevet han øyenbrynene da vi sa jeg hadde gått på det klinet til testdato og ikke lenger. Nå ved innsett fikk jeg samme beskjeden om å ta Lutinus til testdato, men føler for å fortsette med Lutinus til tul hvis ikke kjemisk.

Hva tenker dere? :Heartred
Kjør på! Hvis du trenger mer har jeg minst fire uåpnet esker jeg kan sende i posten :cool:

Nå har jeg altså blitt HELT gal her :wideyed:
Måtte jo såklart ta enda en test. Nyeste til høyre. Er jeg helt dust som ser noe? :hilarious: (Det er veldig lov å si nei om dere er uenig!)

Vedlegg

• 61EB0DA3-10B3-437C-8289-EF8728729577.jpeg
    61EB0DA3-10B3-437C-8289-EF8728729577.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 96
Jeg ble også suupertrøtt de første dagene, og kjente mye i eggstokkene. Så roa det seg litt og endte med tre uker stimulering. Kjent litt hele veien, men verst de første dagene igrunn. Høy amh her og, og fare for overstimulering, men tror jeg slipper det nå egentlig. Ingen tegn til det på kontroll i helga hvertfall! Nå de siste dagene har jeg vært stor i magen og øm i eggstokkene, men har uttak i morgen, så såppas må det vel være :shy:
Ahh okey! Da hørtes jo det vanlig ut, så da kan æ prøve å roe nervene litt :joyful:

Så tungt med stimulering I 3 uker!! Jeg syns sprøytene er vonde jeg. Jeg har skikkelig hard hud, så sliter skikkelig med å få nålen inn :sick009 haha. Så håper jeg slipper å ta de så lenge!

Men så godt at alt så bra ut på UL hos deg og uttak i morgen! Masse masse lykke til :Heartred

Nå har jeg begynt å se fantasistreker. Eller ikke streker, men føler jeg ser «noe». Men neste øyeblikk så ser jeg ingenting. Gurimalla, så koko i hodet :hilarious::wideyed: Når jeg ser på den nå igjen så ser den blenda ut:hilarious:
Jeg har sett og sett, men er usikker. Hadde vært så stas om det ble til noe mer i morgen:smiley-angelic001

Spurte hvorfor de hadde 16 dager etter innsett i Porsgrunn, og svaret da var for å være helt sikre på at det ikke er snakk om kjemiske svangerskap. De godtar ikke positive tester før dag 16. Sist prøvde jeg meg fredagen før testdag søndag, det var et no go. Da hadde jeg testet blenda i 10 dager

Men oi, jeg trooor jeg skimter noe på den siste! Spennende!
Spent på testene til @Sofia87 imorgen :joyful: :Heartred
Er nesten litt ille at jeg fikk litt håp igjen etter blødningene :nailbiting: skulle egenrlig bare ta en test for å bekrefteat jeg kunne ta med noe alkohol på sommerfest/personalmøte, for å slippe «drikker du ikke?? Er du gravid?» Men turte ikke røre noe alkohol likevel:dead:

Ahh okey! Da hørtes jo det vanlig ut, så da kan æ prøve å roe nervene litt :joyful:

Så tungt med stimulering I 3 uker!! Jeg syns sprøytene er vonde jeg. Jeg har skikkelig hard hud, så sliter skikkelig med å få nålen inn :sick009 haha. Så håper jeg slipper å ta de så lenge!

Men så godt at alt så bra ut på UL hos deg og uttak i morgen! Masse masse lykke til :Heartred
Ja, det er nok sikkert det!
Ja, det ble 49 sprøyter alt i alt, men sikkert 60-70 stikk i forsøket :laughing002 Trakk meg endel ganger. Virker nesten som man treffer en nerve noen ganger. Driitvondt, og da er det umulig å trykke den videre.. men andre ganger har nåla glidd inn som smør. Men har tatt en titt på de hundretusen sprøytene som fulgte med menopuren og det er kjempemange hvor spissen var litt bøyd eller butt eller litt «misforma». Ene gangen så jeg det ikke før dosen allerede var trukket opp. Gaanske kjipt å sette en sprøyte når du vet at tuppen har en ørliten knekk i seg:wacky:

Det hjelper hvis du stikker den spisse delen først (litt vanskelig å se pga nålen er så liten... Men det hjalp meg masse i hvert fall).

Æsj, nå får jeg ikke sove pga jeg småsov nesten hele dagen i går etter uttak. Jeg er i hvert fall i mye bedre form, men føler meg småkvalm og har sinnsykt vondt i brystvortene. Vanlige bivirkninger? (Jeg tok ca 1/2 ovitrelle i går, samt startet med lutinus).

Ja, det er nok sikkert det!
Ja, det ble 49 sprøyter alt i alt, men sikkert 60-70 stikk i forsøket :laughing002 Trakk meg endel ganger. Virker nesten som man treffer en nerve noen ganger. Driitvondt, og da er det umulig å trykke den videre.. men andre ganger har nåla glidd inn som smør. Men har tatt en titt på de hundretusen sprøytene som fulgte med menopuren og det er kjempemange hvor spissen var litt bøyd eller butt eller litt «misforma». Ene gangen så jeg det ikke før dosen allerede var trukket opp. Gaanske kjipt å sette en sprøyte når du vet at tuppen har en ørliten knekk i seg:wacky:
Hææ? Er det noen som har knekk på seg? :oops: Hadde en som var skikkelig seig å sette. Jeg pleier ikke begynne å gråte når jeg setter stimuleringssprøytene, men denne her, også var det på tampen av stimuleringen, den gjorde så vondt. Fikk ikke lenger enn en mm inn i huden før det nesten brant litt. Var så lei i tillegg. Men så aldri om de var bøyd :joyful:

Æsj, nå får jeg ikke sove pga jeg småsov nesten hele dagen i går etter uttak. Jeg er i hvert fall i mye bedre form, men føler meg småkvalm og har sinnsykt vondt i brystvortene. Vanlige bivirkninger? (Jeg tok ca 1/2 ovitrelle i går, samt startet med lutinus).
Jeg også fikk kjempeømme brystvorter etter uttak, men tror det er dels hcg i ovitrellen og lutinusen som gjør det (?) Til dagen etter innsett... da ble hele brystene ømme

Hææ? Er det noen som har knekk på seg? :oops: Hadde en som var skikkelig seig å sette. Jeg pleier ikke begynne å gråte når jeg setter stimuleringssprøytene, men denne her, også var det på tampen av stimuleringen, den gjorde så vondt. Fikk ikke lenger enn en mm inn i huden før det nesten brant litt. Var så lei i tillegg. Men så aldri om de var bøyd :joyful:
Jepp, hvertfall i pakken jeg fikk! :wideyed: Sånnsett kjekt at det en mange engangssprøyter med for da kan man være litt kresen på sprøytespissen:hilarious:

Back
Topp