Haha, jeg har ikke Instagram men fikk lyst å lage med en konto bare for å se hva jeg får.Alt rart man kommer over når man er i Google modus. For de som har Instagram. Jeg skal visst bli gravid med en gutt i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg har ikke Instagram men fikk lyst å lage med en konto bare for å se hva jeg får.Alt rart man kommer over når man er i Google modus. For de som har Instagram. Jeg skal visst bli gravid med en gutt i morgen
Gratulerer - for en storfangst! Så bra at du slapp overstimuleringNå er jeg hjemme og hviler etter en god lunsj (samboeren stekte arme riddere til meg, han er bare sååå snill <3 ). 19 egg ut, og viktigst av alt: jeg er ikke overstimulert!!! Så da blir det innsett torsdag/fredag. De ringer i morgen for å bekrefte hvor mange egg ble befruktet.
Så fantastisk, for en fangst Krysser fingrene for at gullegget er blant demNå er jeg hjemme og hviler etter en god lunsj (samboeren stekte arme riddere til meg, han er bare sååå snill <3 ). 19 egg ut, og viktigst av alt: jeg er ikke overstimulert!!! Så da blir det innsett torsdag/fredag. De ringer i morgen for å bekrefte hvor mange egg ble befruktet.
Eeeh jeg fikk trillinger... I april...Alt rart man kommer over når man er i Google modus. For de som har Instagram. Jeg skal visst bli gravid med en gutt i morgen
Jeg håper det betyr noe annet enn mensen. Tvi tvi!!Jeg begynte å teste 9dpo ja, blenda test både i går og i dag. Er jo bare 10dpo enda, så skal ikke gi heeeelt opp enda. Men mtp blødningen og menssmertene så har jeg ikke den største troa lengre
Wow hvilken storfangst! Og herlig at det blir innsett! Håper på god utvikling videreNå er jeg hjemme og hviler etter en god lunsj (samboeren stekte arme riddere til meg, han er bare sååå snill <3 ). 19 egg ut, og viktigst av alt: jeg er ikke overstimulert!!! Så da blir det innsett torsdag/fredag. De ringer i morgen for å bekrefte hvor mange egg ble befruktet.
Jeg fikk beskjed om å først finne meg en mannAlt rart man kommer over når man er i Google modus. For de som har Instagram. Jeg skal visst bli gravid med en gutt i morgen
Fikk du virkelig det? Vi får se om @Statistikern sitter med trillinger i magen om noen dagerJeg fikk beskjed om å først finne meg en mann
Om noen ikke har fått det med seg, så er jeg altså enslig prøver
Oh yes, I did, jeg er så utrolig hormonell, redd og engstelomig i dag at jeg nesten begynte å grine, selv om jeg VET at det bare er tullFikk du virkelig det? Vi får se om @Statistikern sitter med trillinger i magen om noen dager
Jeg setter første sprøyte Bemfola i morgen tidlig@Kaffekoppen Har du kommet igang med stimulering?
HurraJeg setter første sprøyte Bemfola i morgen tidlig
FantastiskEndelig ringte de. Fortsatt 3 embryo med i kampen
Jeg har jo elendig streksyn og jeg har glemt brillene hjemme i nordnorge, men er det ikke noe der da?????Nå har jeg begynt å se fantasistreker. Eller ikke streker, men føler jeg ser «noe». Men neste øyeblikk så ser jeg ingenting. Gurimalla, så koko i hodet Når jeg ser på den nå igjen så ser den blenda ut
Søstera mi sier nei gubben sier også nei, og ei venninne ser også «noe». Sannsynligvis er det vel bare ønsketenkningJeg har jo elendig streksyn og jeg har glemt brillene hjemme i nordnorge, men er det ikke noe der da?????
IKKE SPØK OM DET Herregud tenk å gå fra 0 til 3Oh yes, I did, jeg er så utrolig hormonell, redd og engstelomig i dag at jeg nesten begynte å grine, selv om jeg VET at det bare er tull
Det BØR være tull, for jeg vil jo ikke ha noen mann nå
Om @Statistikern sitter med trillinger i magen om ikke lenge så ler jeg meg fillete
Hadde du innsett i dag?IKKE SPØK OM DET Herregud tenk å gå fra 0 til 3
Og ja, det er helt klart tull! Vi er forsåvidt 2 st, men ingen man å finne her heller. Det skal gå helt fint utenOh yes, I did, jeg er så utrolig hormonell, redd og engstelomig i dag at jeg nesten begynte å grine, selv om jeg VET at det bare er tull
Det BØR være tull, for jeg vil jo ikke ha noen mann nå
Om @Statistikern sitter med trillinger i magen om ikke lenge så ler jeg meg fillete