Juni 2022

Nå er jeg hjemme og hviler etter en god lunsj (samboeren stekte arme riddere til meg, han er bare sååå snill <3 ). 19 egg ut, og viktigst av alt: jeg er ikke overstimulert!!! Så da blir det innsett torsdag/fredag. De ringer i morgen for å bekrefte hvor mange egg ble befruktet. :)

Nå er jeg hjemme og hviler etter en god lunsj (samboeren stekte arme riddere til meg, han er bare sååå snill <3 ). 19 egg ut, og viktigst av alt: jeg er ikke overstimulert!!! Så da blir det innsett torsdag/fredag. De ringer i morgen for å bekrefte hvor mange egg ble befruktet. :)
Gratulerer - for en storfangst! Så bra at du slapp overstimulering :happy:

Så fantastisk, for en fangst :gen014 Krysser fingrene for at gullegget er blant dem :Heartred

Jeg begynte å teste 9dpo ja, blenda test både i går og i dag. Er jo bare 10dpo enda, så skal ikke gi heeeelt opp enda. Men mtp blødningen og menssmertene så har jeg ikke den største troa lengre :banghead:
Jeg håper det betyr noe annet enn mensen. Tvi tvi!!

Wow hvilken storfangst! Og herlig at det blir innsett! Håper på god utvikling videre :)

Fikk du virkelig det? Vi får se om @Statistikern sitter med trillinger i magen om noen dager :hilarious:
Oh yes, I did, jeg er så utrolig hormonell, redd og engstelomig i dag at jeg nesten begynte å grine, selv om jeg VET at det bare er tull:woot:

Det BØR være tull, for jeg vil jo ikke ha noen mann nå:hilarious:

Om @Statistikern sitter med trillinger i magen om ikke lenge så ler jeg meg fillete:laughing002

Nå har jeg begynt å se fantasistreker. Eller ikke streker, men føler jeg ser «noe». Men neste øyeblikk så ser jeg ingenting. Gurimalla, så koko i hodet :hilarious::wideyed: Når jeg ser på den nå igjen så ser den blenda ut:hilarious:

Vedlegg

• 3D06CE91-134F-4C45-9EDE-76519E875664.jpeg
    3D06CE91-134F-4C45-9EDE-76519E875664.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 117
Nå har jeg begynt å se fantasistreker. Eller ikke streker, men føler jeg ser «noe». Men neste øyeblikk så ser jeg ingenting. Gurimalla, så koko i hodet :hilarious::wideyed: Når jeg ser på den nå igjen så ser den blenda ut:hilarious:
Jeg har jo elendig streksyn og jeg har glemt brillene hjemme i nordnorge, men er det ikke noe der da?????

Last edited:
Oh yes, I did, jeg er så utrolig hormonell, redd og engstelomig i dag at jeg nesten begynte å grine, selv om jeg VET at det bare er tull:woot:

Om @Statistikern sitter med trillinger i magen om ikke lenge så ler jeg meg fillete:laughing002
IKKE SPØK OM DET :laughing001 Herregud tenk å gå fra 0 til 3 :dead: :schocked028

Og ja, det er helt klart tull! Vi er forsåvidt 2 st, men ingen man å finne her heller. Det skal gå helt fint uten :happy:

Back
Topp