ut* skulle det så klart stå.Masse lykke til, håper det er god kvalitet på de som blir tatt du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ut* skulle det så klart stå.Masse lykke til, håper det er god kvalitet på de som blir tatt du
Heie eggene! Jeg skjønner at det føles sårbart, det er en stor innsats per egg. Krysser fingrene for at det er en gullblasto blant de 3! Godt å ha en plan for neste stegDa blir det uttak på fredag på meg. De 3 folliklene fra sist hang fortsatt med, resten er fortsatt for smått til å regne med. Det føles sårbart å gå gjennom alt dette (og bruke opp nok et forsøk) med så små marginer - sist fikk jeg såvidt en blasto av 5 egg ut, resten falt fra. Men samtidig kan jeg kanskje ikke håpe på så mange flere egg heller, så da gjelder det vel å prøve med de labre oddsene man har. Nå håper jeg alt på god modenhet, befruktning og ikke minst kvalitet!
Takk for svar Da er det tydeligvis standard på Riksen (du har også gått der, sant?). Godt å vite at legen ikke tellet feil hehe.Jeg startet på Lutinus 12. mai og hadde innsett 18. mai. I november i fjor begynte jeg på Crinone 16. november og hadde innsett 22. november. Så det høres helt fint ut.
Spennende Håper på 3 egg med fantastisk kvalitetDa blir det uttak på fredag på meg. De 3 folliklene fra sist hang fortsatt med, resten er fortsatt for smått til å regne med. Det føles sårbart å gå gjennom alt dette (og bruke opp nok et forsøk) med så små marginer - sist fikk jeg såvidt en blasto av 5 egg ut, resten falt fra. Men samtidig kan jeg kanskje ikke håpe på så mange flere egg heller, så da gjelder det vel å prøve med de labre oddsene man har. Nå håper jeg alt på god modenhet, befruktning og ikke minst kvalitet!
Jeg begynte med progesteron lørdag kveld, og satte inn fryst blasto torsdag kl 13 Så det ble vel på min sjette dag med progesteronEt spørsmål til dere som har hatt/skal ha innsett av blasto i styrt syklus - hvor mange dager gikk dere på progresteron før innsett? Jeg skal ha innsett på 7:e dagen med crinone og stusset litt på det siden den er 5-dagers blasto. Men det har kanskje ikke noe å si at man går lenger.
Det er Riksen her også Jeg spurte sist jeg var der om det var riktig antall dager mtp 5 dagers blasto. Var jo siste egget mitt på frys så jeg var redd for at de skulle tulle det tilTakk for svar Da er det tydeligvis standard på Riksen (du har også gått der, sant?). Godt å vite at legen ikke tellet feil hehe.
Jeg leste nettopp en forskningsartikkel som viste at det var like stor sjanse å bli gravid med insett på 6. Eller 7. dagen med progesteron, så det gir mening at det er litt forskjellig praksis. Jeg MÅ slutte å Google alt altså.. Kanskje... Imorgen..Jeg begynte med progesteron lørdag kveld, og satte inn fryst blasto torsdag kl 13 Så det ble vel på min sjette dag med progesteron
Lurt å dobbeltsjekke! Hadde de noen forklaring på hvorfor de bruker 7 dager?Det er Riksen her også Jeg spurte sist jeg var der om det var riktig antall dager mtp 5 dagers blasto. Var jo siste egget mitt på frys så jeg var redd for at de skulle tulle det til
Kjenner meg sååå igjen! Jeg googler ALT. Prøver å Google for å se om noen har fått blødning 8dpo på styrt syklus Kan ikke helt fatte at der er mulig.Jeg leste nettopp en forskningsartikkel som viste at det var like stor sjanse å bli gravid med insett på 6. Eller 7. dagen med progesteron, så det gir mening at det er litt forskjellig praksis. Jeg MÅ slutte å Google alt altså.. Kanskje... Imorgen..
Åh, håper lille spiren klamrer seg fast!@Engelpia Jo, hadde innsett samtidig som deg jeg venter bare på blodtrykksfallene skal begynne og jeans gjør meg kvalm igjen
@Lasorah Gikk på en ny en idag, Vis vedlegget 382960
Så den der skal få lov til å bli mye sterkere
Ååååå men kanskje?Kjenner meg sååå igjen! Jeg googler ALT. Prøver å Google for å se om noen har fått blødning 8dpo på styrt syklus Kan ikke helt fatte at der er mulig.
Enda mer rosa utflod og slim, voldsomme menssmerter (måtte nettopp dytte i meg en Palexia, og det er heftige saker), og veldig vond korsrygg.
Troa synker og synkerÅåååå men kanskje?
Herlig Gratulerer sååå mye! Håper spiren holder seg derFekk 2-3 i dag!!!! blodprøve i morgon, då er eg 14 dpo.. Er fortsatt livredd for nok en kjemisk/Sa….
Ja vi føler oss super heldig! Tusen takkSå deilig at dere fikk starte litt tidligere. Er nok venting ellers
Tvitvi med sprøytene og forsøket
Gratulerer! Om du allerde har 2-3 på digital er det nok uansett ikke kjemisk Da kommer hCG sjeldent over 100Fekk 2-3 i dag!!!! blodprøve i morgon, då er eg 14 dpo.. Er fortsatt livredd for nok en kjemisk/Sa….
Herlig Gratulerer sååå mye! Håper spiren holder seg d
Ååå, det viste jeg ikke.. Men kan stemme med mine to siste da jeg aldri fikk mer enn gravid 1-2 på di… Takk for du sier det Jeg tar alle små seiere jeg kan få!Gratulerer! Om du allerde har 2-3 på digital er det nok uansett ikke kjemisk Da kommer hCG sjeldent over 100
Ja, men jeg husker ikke hva hun sa. Jeg var nok bare fornøyd med at det ikke var feil.Lurt å dobbeltsjekke! Hadde de noen forklaring på hvorfor de bruker 7 dager?