Gratulerer så mye!!!!!Fekk 2-3 i dag!!!! blodprøve i morgon, då er eg 14 dpo.. Er fortsatt livredd for nok en kjemisk/Sa….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!!!!Fekk 2-3 i dag!!!! blodprøve i morgon, då er eg 14 dpo.. Er fortsatt livredd for nok en kjemisk/Sa….
Tusen takkHerlig Gratulerer sååå mye! Håper spiren holder seg der
Tusen takkGratulerer så mye!!!!!
Klamre seg fastFekk 2-3 i dag!!!! blodprøve i morgon, då er eg 14 dpo.. Er fortsatt livredd for nok en kjemisk/Sa….
Bare lukk øynene og spre beinaWoho, da er de siste sprøytene satt! 2 gonapeptyl innabords og jeg har gjort mitt for denne gang. Har tenkt minimaalt på uttak, men nå begynner nervene å komme. Men, tenker det ikke er vits å grue seg, det får gå som det går
Hei! Blir med her jeg
Morellakris - 35 - B1 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 - Menopur, fyremadel, lutinus - oppstart 6.6.
Vi har forsøkt i ca 4,5 år. Har blitt gravid én gang, sommeren 2020, men mistet i uke 6/7.
Vi er uforklarlig infertile, så det er en gåte hvorfor det ikke har fungert. Håper på at IVF er svaret!
Hei Ja, ganske lik historie også. Det har gått greit så langt. Ingen bivirkninger utenom at jeg er veldig trøtt og kjenner det skjer ting i eggstokkene. Var hos gynekologen for ul-sjekk i dag og han mente ting så bra ut. Porsgrunn økte menopur fra 140 til 150 IE og satt opp ny ul-kontroll på onsdag. Så får vi se.Heei
Da ligger vi litt likt! Her har vi også prøvd en god stund og kun vært gravid en gang (sommeren 2020) men mistet også I uke 6-7. Startet også just på første forsøk I Porsgrunn og går på samme medisiner som deg, men er på dag 2 med stimulering.
Hvordan har det gått så langt?
Uff det høres ikke så gøy ut.. Om du har veldig vondt er det kanskje lurt å kontakte klinikken. Lov å håpe at det er noe positivt som skjer der inne da. Syns jeg husker at du har planer om å teste 9 dpo? Blir spennende dette!Kjenner meg sååå igjen! Jeg googler ALT. Prøver å Google for å se om noen har fått blødning 8dpo på styrt syklus Kan ikke helt fatte at der er mulig.
Enda mer rosa utflod og slim, voldsomme menssmerter (måtte nettopp dytte i meg en Palexia, og det er heftige saker), og veldig vond korsrygg.
Gratulerer, da har du høy og fin hcg! Krysser fingrene for at den sitter nåFekk 2-3 i dag!!!! blodprøve i morgon, då er eg 14 dpo.. Er fortsatt livredd for nok en kjemisk/Sa….
Det er det viktigste!Ja, men jeg husker ikke hva hun sa. Jeg var nok bare fornøyd med at det ikke var feil.
Jeg begynte å teste 9dpo ja, blenda test både i går og i dag. Er jo bare 10dpo enda, så skal ikke gi heeeelt opp enda. Men mtp blødningen og menssmertene så har jeg ikke den største troa lengreUff det høres ikke så gøy ut.. Om du har veldig vondt er det kanskje lurt å kontakte klinikken. Lov å håpe at det er noe positivt som skjer der inne da. Syns jeg husker at du har planer om å teste 9 dpo? Blir spennende dette!
Velkommen og masse lykke tilHei! Blir med her jeg
Morellakris - 35 - B1 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 - Menopur, fyremadel, lutinus - oppstart 6.6.
Vi har forsøkt i ca 4,5 år. Har blitt gravid én gang, sommeren 2020, men mistet i uke 6/7.
Vi er uforklarlig infertile, så det er en gåte hvorfor det ikke har fungert. Håper på at IVF er svaret!
Forstår deg godt, men håper fortsatt for deg!Jeg begynte å teste 9dpo ja, blenda test både i går og i dag. Er jo bare 10dpo enda, så skal ikke gi heeeelt opp enda. Men mtp blødningen og menssmertene så har jeg ikke den største troa lengre
Det synes jeg er en veldig bra holdning (hvis man klarer det!)! Masse lykke til!Woho, da er de siste sprøytene satt! 2 gonapeptyl innabords og jeg har gjort mitt for denne gang. Har tenkt minimaalt på uttak, men nå begynner nervene å komme. Men, tenker det ikke er vits å grue seg, det får gå som det går
Den date-aftenen unner vi deg så veldig - så sunt! Håper sånn på gode nyheter på telefonen.Hei folkens. Jeg hadde en date aften med mannen i går og var ikke så aktiv her inne. Ser at det er skrevet endel i gruppa, så om det er noe jeg ikke har fått med meg med oppdateringer på forsiden så gi meg et hint så skal jeg fikse
Sitter å venter på tlf fra Medicus angående status på eggene mine..... timene snegler seg avgårde