Juni 2022

Hei! Blir med her jeg

Morellakris - 35 - B1 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 - Menopur, fyremadel, lutinus - oppstart 6.6.

Vi har forsøkt i ca 4,5 år. Har blitt gravid én gang, sommeren 2020, men mistet i uke 6/7.

Vi er uforklarlig infertile, så det er en gåte hvorfor det ikke har fungert. Håper på at IVF er svaret!

Heei :)

Da ligger vi litt likt! Her har vi også prøvd en god stund og kun vært gravid en gang (sommeren 2020) men mistet også I uke 6-7. Startet også just på første forsøk I Porsgrunn og går på samme medisiner som deg, men er på dag 2 med stimulering.

Hvordan har det gått så langt? :)

Heei :)

Da ligger vi litt likt! Her har vi også prøvd en god stund og kun vært gravid en gang (sommeren 2020) men mistet også I uke 6-7. Startet også just på første forsøk I Porsgrunn og går på samme medisiner som deg, men er på dag 2 med stimulering.

Hvordan har det gått så langt? :)
Hei :) Ja, ganske lik historie også. Det har gått greit så langt. Ingen bivirkninger utenom at jeg er veldig trøtt og kjenner det skjer ting i eggstokkene. Var hos gynekologen for ul-sjekk i dag og han mente ting så bra ut. Porsgrunn økte menopur fra 140 til 150 IE og satt opp ny ul-kontroll på onsdag. Så får vi se.

Kjenner meg sååå igjen! Jeg googler ALT. Prøver å Google for å se om noen har fått blødning 8dpo på styrt syklus :banghead: Kan ikke helt fatte at der er mulig.
Enda mer rosa utflod og slim, voldsomme menssmerter (måtte nettopp dytte i meg en Palexia, og det er heftige saker), og veldig vond korsrygg.
Uff det høres ikke så gøy ut.. Om du har veldig vondt er det kanskje lurt å kontakte klinikken. Lov å håpe at det er noe positivt som skjer der inne da. Syns jeg husker at du har planer om å teste 9 dpo? Blir spennende dette!

Uff det høres ikke så gøy ut.. Om du har veldig vondt er det kanskje lurt å kontakte klinikken. Lov å håpe at det er noe positivt som skjer der inne da. Syns jeg husker at du har planer om å teste 9 dpo? Blir spennende dette!
Jeg begynte å teste 9dpo ja, blenda test både i går og i dag. Er jo bare 10dpo enda, så skal ikke gi heeeelt opp enda. Men mtp blødningen og menssmertene så har jeg ikke den største troa lengre :banghead:

Hei! Blir med her jeg

Morellakris - 35 - B1 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 - Menopur, fyremadel, lutinus - oppstart 6.6.

Vi har forsøkt i ca 4,5 år. Har blitt gravid én gang, sommeren 2020, men mistet i uke 6/7.

Vi er uforklarlig infertile, så det er en gåte hvorfor det ikke har fungert. Håper på at IVF er svaret!
Velkommen og masse lykke til :Heartred

@litapi hvordan går det med deg? Hadde du insett av frys i styrt syklus, eller hvordan var det? Nærmer deg seg innsett?

Woho, da er de siste sprøytene satt! 2 gonapeptyl innabords og jeg har gjort mitt for denne gang. Har tenkt minimaalt på uttak, men nå begynner nervene å komme. Men, tenker det ikke er vits å grue seg, det får gå som det går:nailbiting::joyful:
Det synes jeg er en veldig bra holdning (hvis man klarer det!)! Masse lykke til!

Hei folkens. Jeg hadde en date aften med mannen i går og var ikke så aktiv her inne. Ser at det er skrevet endel i gruppa, så om det er noe jeg ikke har fått med meg med oppdateringer på forsiden så gi meg et hint så skal jeg fikse :happy:
Sitter å venter på tlf fra Medicus angående status på eggene mine..... timene snegler seg avgårde

Hei folkens. Jeg hadde en date aften med mannen i går og var ikke så aktiv her inne. Ser at det er skrevet endel i gruppa, så om det er noe jeg ikke har fått med meg med oppdateringer på forsiden så gi meg et hint så skal jeg fikse :happy:
Sitter å venter på tlf fra Medicus angående status på eggene mine..... timene snegler seg avgårde
Den date-aftenen unner vi deg så veldig - så sunt! Håper sånn på gode nyheter på telefonen.

Back
Topp