Jippi så herlig!!!Endelig ringte de. Fortsatt 3 embryo med i kampen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi så herlig!!!Endelig ringte de. Fortsatt 3 embryo med i kampen
Jeg ser også *noe* her, av og til liksom. Blir spennende imorgen!Nå har jeg begynt å se fantasistreker. Eller ikke streker, men føler jeg ser «noe». Men neste øyeblikk så ser jeg ingenting. Gurimalla, så koko i hodet Når jeg ser på den nå igjen så ser den blenda ut
Nei det er neste tirsdag. Starter med crinone imorgen. Du kan forresten endre mine medisiner igjen, var jo en stund sen sist De hadde fått inn crinone igjen så jeg skal ta den istedenfor lutinus.Hadde du innsett i dag?
Åja neste tirsdag ja. Jeg som er helt surrete i hode nåNei det er neste tirsdag. Starter med crinone imorgen. Du kan forresten endre mine medisiner igjen, var jo en stund sen sist De hadde fått inn crinone igjen så jeg skal ta den istedenfor lutinus.
Jeg blir gravid med tvillinger neste ukeAlt rart man kommer over når man er i Google modus. For de som har Instagram. Jeg skal visst bli gravid med en gutt i morgen
Haha, samme her. Av og tilJeg ser også *noe* her, av og til liksom. Blir spennende imorgen!
Så gode nyheter! Når har du innsett, i morgen?Endelig ringte de. Fortsatt 3 embryo med i kampen
Ikke så lett å henge med på alt - det er nok å henge med på seg selvÅja neste tirsdag ja. Jeg som er helt surrete i hode nå
Ja det blir insett i morgenSå gode nyheter! Når har du innsett, i morgen?
Åh så glad på dine vegneEndelig ringte de. Fortsatt 3 embryo med i kampen
Jeg har alltid fått beskjed om å fortsette med Lutinus til uke 10, utenom det forsøket jeg faktisk ble gravid..og mistet. Jeg ville fortsatt med det.Jeg må tilstå noe. Jeg løy. Lutinus og jeg er ikke venner. Eller ikke nå lenger. Lutinus stabba meg i ryggen allerede første dag tilbake på jobb forrige onsdag. Stod ikke på beina i mer enn en halvtime før det ble skikkelig klin
Med det sagt, sist skulle jeg gå på Lutinus til testdag, og det gjorde jeg. Da vi fikk konstatert MA hos gyn, så hevet han øyenbrynene da vi sa jeg hadde gått på det klinet til testdato og ikke lenger. Nå ved innsett fikk jeg samme beskjeden om å ta Lutinus til testdato, men føler for å fortsette med Lutinus til tul hvis ikke kjemisk.
Hva tenker dere?
Jeg har alltid fått beskjed om å bruke det til uke 12, så kjør på med Lutinis er min tankeJeg må tilstå noe. Jeg løy. Lutinus og jeg er ikke venner. Eller ikke nå lenger. Lutinus stabba meg i ryggen allerede første dag tilbake på jobb forrige onsdag. Stod ikke på beina i mer enn en halvtime før det ble skikkelig klin
Med det sagt, sist skulle jeg gå på Lutinus til testdag, og det gjorde jeg. Da vi fikk konstatert MA hos gyn, så hevet han øyenbrynene da vi sa jeg hadde gått på det klinet til testdato og ikke lenger. Nå ved innsett fikk jeg samme beskjeden om å ta Lutinus til testdato, men føler for å fortsette med Lutinus til tul hvis ikke kjemisk.
Hva tenker dere?
Jeg har alltid fått beskjed om å bruke det til uke 12, så kjør på med Lutinis er min tanke
Da henter jeg ut resten av lutinus imorgen (hvis de har på lager )Jeg har alltid fått beskjed om å fortsette med Lutinus til uke 10, utenom det forsøket jeg faktisk ble gravid..og mistet. Jeg ville fortsatt med det.
Ja var detHei Ja, ganske lik historie også. Det har gått greit så langt. Ingen bivirkninger utenom at jeg er veldig trøtt og kjenner det skjer ting i eggstokkene. Var hos gynekologen for ul-sjekk i dag og han mente ting så bra ut. Porsgrunn økte menopur fra 140 til 150 IE og satt opp ny ul-kontroll på onsdag. Så får vi se.
Det er vel forskjell på ferskforsøk og (styrt) fryseforsøk. Jeg slutta på Lutinus ei lita uke etter testdato når jeg var gravid med sønnen min, og syns ikke jeg merket noe forskjell på hvor mye jeg spotta før og etter jeg slutta. Men de som går på styrt fryseforsøk blir jo anbefalt å gå på det til uke 10-12, så skader nok ikke å gå på det lenger enn de to ukene frem til testdato. Det er jo sikkert noen som naturlig har for dårlig produksjon av progesteron, og for dem vil jo tilskudd av lutinus være bra uavhengig om det er ivf eller naturlig unnfangelse.Jeg må tilstå noe. Jeg løy. Lutinus og jeg er ikke venner. Eller ikke nå lenger. Lutinus stabba meg i ryggen allerede første dag tilbake på jobb forrige onsdag. Stod ikke på beina i mer enn en halvtime før det ble skikkelig klin
Hva tenker dere?
Jeg ble også suupertrøtt de første dagene, og kjente mye i eggstokkene. Så roa det seg litt og endte med tre uker stimulering. Kjent litt hele veien, men verst de første dagene igrunn. Høy amh her og, og fare for overstimulering, men tror jeg slipper det nå egentlig. Ingen tegn til det på kontroll i helga hvertfall! Nå de siste dagene har jeg vært stor i magen og øm i eggstokkene, men har uttak i morgen, så såppas må det vel væreJa var det
Okei! Så bra at ting så bra ut da og at det funker Jeg kjenner meg også veldig trøtt og kjenner allerede mye i eggstokkene. Jeg går på 150 IE og har litt høy amh så er litt redd for overstimulering, så at jeg allerede er veldig oppblåst og det kjennes godt ut som jeg har eggløsning I hele dag har stresset meg litt men er kanskje vanlig og kjenne det så tidlig for noen?? Har lissom bare tatt 3 sprøyter og har 5 igjen før første UL
Var du hos UL I dag da eller blir det neste onsdag?