Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så glad på dine vegne sliter med lavt blodtrykk til vanlig så var nok ikke unormalt for meg å ha 105/60 på fredag@Engelpia Jo, hadde innsett samtidig som deg jeg venter bare på blodtrykksfallene skal begynne og jeans gjør meg kvalm igjen
@Lasorah Gikk på en ny en idag, Vis vedlegget 382960
Så den der skal få lov til å bli mye sterkere
Så nydelig å se første positive test i denne tråden! Krysser alt for at lille spire sitter denne gangen!@Engelpia Jo, hadde innsett samtidig som deg jeg venter bare på blodtrykksfallene skal begynne og jeans gjør meg kvalm igjen
Heia heia lille spire@Engelpia Jo, hadde innsett samtidig som deg jeg venter bare på blodtrykksfallene skal begynne og jeans gjør meg kvalm igjen
Kjempefin strek Heiaheia lille spire!@Engelpia Jo, hadde innsett samtidig som deg jeg venter bare på blodtrykksfallene skal begynne og jeans gjør meg kvalm igjen
Hei. Jeg skal fjerne deg, men jeg vil si at din deltakelse i gruppa er fin Alle har vi oppturer og nedturer og da er det jo ekstra fint å være med en plass der man kan lufte tankene sine og få litt støtte underveis.@Litjmora kan du fjerne meg fra lista, føler ikke jeg tilfører noe godt til gruppa, kjenner jeg har det veldig tungt så trenger å koble ut kjenner jeg lykke til alle fine dere
Leit å høre at du har det sånn@Litjmora kan du fjerne meg fra lista, føler ikke jeg tilfører noe godt til gruppa, kjenner jeg har det veldig tungt så trenger å koble ut kjenner jeg lykke til alle fine dere
Ja, vil se hjerteslag igjen på en som er i hvert fall 15mm -22mm stortSå nydelig å se første positive test i denne tråden! Krysser alt for at lille spire sitter denne gangen!
Tusen takk er bare fryktelig emosjonell for tiden, gråt meg i søvn i natt, skal ikke være lett denne prosessenHei. Jeg skal fjerne deg, men jeg vil si at din deltakelse i gruppa er fin Alle har vi oppturer og nedturer og da er det jo ekstra fint å være med en plass der man kan lufte tankene sine og få litt støtte underveis.
Masse lykke til med testdag og gratulerer med dagen som kommer
Sebdte noen meldinger med Mari men fikk ikke så godt inntrykk da Hu ikke svarte etter at hun spurte om jeg valgte medicus eller spiren, pga jeg valgte spirenLeit å høre at du har det sånn
Vil absolutt anbefale deg å kontakte Mari hos Medicus. Hun er helt fantastisk å prate med, og så god på å hjelpe til med å sortere tanker og følelser. For meg satt det veldig langt inne å skulle ha samtale, men ikke angret et sekund. Og når man har det så tøft så kan det jo iallefall ikke bli verre av å gi det et forsøk
Men hun selger jo en tjeneste via Medicus. Instagramkontoen hennes er jo privat. Om du bestiller en time time til henne og betaler så vil jo det være noe annetSebdte noen meldinger med Mari men fikk ikke så godt inntrykk da Hu ikke svarte etter at hun spurte om jeg valgte medicus eller spiren, pga jeg valgte spiren
Jo sant det men tror ikke helt det er noe for megMen hun selger jo en tjeneste via Medicus. Instagramkontoen hennes er jo privat. Om du bestiller en time time til henne og betaler så vil jo det være noe annet
Synes ikke du bør «dømme» henne av den grunn. Instagram er jo ikke jobben hennes, og noe hun gjøre på fritiden sin. Tør ikke tenke på hvor mange meldinger hun får, så ville ikke lagt så mye i at du ikke fikk svar. Hvis alternativet er å ha det så vondt så må det jo være bedre å prøve å prate med noen som har hjulpet mange par med dette. Meri Wiik er også herlig. Tone Bråthen har jeg ikke vært borti, men er jo flere å velge iSebdte noen meldinger med Mari men fikk ikke så godt inntrykk da Hu ikke svarte etter at hun spurte om jeg valgte medicus eller spiren, pga jeg valgte spiren
Masse lykke til i dag
Spiren anbefalte Tone Bråthen så tenkte vurdere henne hvis jeg bestemmer meg for å bruke suste forsøketSynes ikke du bør «dømme» henne av den grunn. Instagram er jo ikke jobben hennes, og noe hun gjøre på fritiden sin. Tør ikke tenke på hvor mange meldinger hun får, så ville ikke lagt så mye i at du ikke fikk svar. Hvis alternativet er å ha det så vondt så må det jo være bedre å prøve å prate med noen som har hjulpet mange par med dette. Meri Wiik er også herlig. Tone Bråthen har jeg ikke vært borti, men er jo flere å velge i
Høres lurt ut. Om ikke å ta en prat med henne allerede nå, siden du har det så tungtSpiren anbefalte Tone Bråthen så tenkte vurdere henne hvis jeg bestemmer meg for å bruke suste forsøket
Du er morsom 10 egg ut var da en bra fangstkrysser fingrene for at gullegget er blant dem!Er litt rusa på Midazolam her, på klarte bare quote noen av dere, og den ene 2 ganger til og med Føler jeg har en gylding unnskyldning tho! Takk for alle lykkeønskninger i dag alle sammen 10 egg ut, helt smertefritt utak (utenom lokalbedøvelsen). Antar kun 6-7 av de eggene er modne. Fryktelig spent på de neste dagen, håper virkelig der blir en fin lite en til innsett onsdag. Det er alt som betyr noe nå. Oppdaterer dere igjen da
Gøy med første positive test gruppa og