Juni 2022

Jeg er plutselig redd for om jeg har gått i eggeløsning, skal ha egguttak i morgen, satt Ovitrelle i går kveld.

Buken har blitt så spent og stor, og jeg puster ikke like dypt som ellers, redd for om foliklene har sprukket og væska lekket ut..

Eventuelt så er jeg bare veldig sprekkeferdig, ELLER på vei inn i begynnende overstimulering :nailbiting:

Jeg er plutselig redd for om jeg har gått i eggeløsning, skal ha egguttak i morgen, satt Ovitrelle i går kveld.

Buken har blitt så spent og stor, og jeg puster ikke like dypt som ellers, redd for om foliklene har sprukket og væska lekket ut..

Eventuelt så er jeg bare veldig sprekkeferdig, ELLER på vei inn i begynnende overstimulering :nailbiting:
Kan høres ut som overstimulering. Pass på og om det blir for ille så ring legevakta :Heartred

Hatt litt tunge dager etter avbrutt forsøk. Og forandring av plan som betyr innsett tidligst oktober… Det er lenge, men jeg vet jo også at tiden kan gå fort i dette kjøret :smiley-ashamed004 Men akkurat nå føles veien utrolig lang, og at jeg noen gang skal bli gravid er ikke-eksisterende. Aldri opplevd den følelsen av positiv test, og den kommer jeg nok ikke til å oppleve:Heartred
Ventingen er absolutt det verste. Det føles så forferdelig å få så få sjanser i løpet av et år. Når alt man vil er å bli gravid :Heartred
Tenker at om de ikke hadde troa på at du kunne blir gravid så hadde de ikke fortsatt behandling:Heartred
Kjenner meg så godt igjen, men hver gang jeg mister troa prøver jeg å tenke at de hadde ikke brukt ressurser på meg om de ikke hadde troa - og det samme gjelder deg :love7

Sender deg en stor klem, og håper at sommeren går fort sånn at du plutselig er i gang med ny runde igjen :happy:

Kan høres ut som overstimulering. Pass på og om det blir for ille så ring legevakta :Heartred
Ja, er egentlig sånn det føles og, altså sånn det var rett før egguttak i juni i fjor... :/ Skal ha egguttak i morgen, så får snakke med gynekolog og sykepleier da.. Er hos ei som er sykepleier, så hvis det blir for ille får det bli legevakt. Har heldigvis ikke veldig vondt! :) Mest redd for om eggene bare har løsna :P

Høres jo nesten litt ut som en overstimulering på gang. :nailbiting: Ring legevakta om nødvendig:Heartred
Håper det går fint :love7

Pass på deg selv, som andre sier. Og masse lykke til i morgen! ❤️

Hatt litt tunge dager etter avbrutt forsøk. Og forandring av plan som betyr innsett tidligst oktober… Det er lenge, men jeg vet jo også at tiden kan gå fort i dette kjøret :smiley-ashamed004 Men akkurat nå føles veien utrolig lang, og at jeg noen gang skal bli gravid er ikke-eksisterende. Aldri opplevd den følelsen av positiv test, og den kommer jeg nok ikke til å oppleve:Heartred
Skjønner deg så godt! Det er så tøft og vente, særlig når man ikke aner hvordan veien fremover vil se ut. Men, jeg ser du er ung, og det gir deg mye bedre odds for å lykkes. Og vi er mange her inne som har gått årevis uten en positiv test, inntil vi en dag ble gravide, selv om det føltes helt umulig for oss. Håper det snart er deg! ❤️

Prøv å hvile kroppen så mye som mulig, det er sikkert bare folliklene som gjør seg klare til i morgen. :)

Enig med Litjmora, kontakt legevakten hvis det blir verre.

For en time siden satt jeg to sprøyter gonapeptyl. Dette fikk jeg beskjed om å gjøre 36 timer før uttak. Så skal jeg sette en mindre dose ovitrelle etter selve uttaket på tirsdag Dette fordi det er fare for overstimulering, men det skal likevel være innsett torsdag/fredag. Jeg er veeeldig spent på hvordan dette vil gå!

Testekløe såå det holder. Altså, 10 dager til er jo bare helt umenneskelig. og hvis den er positiv, så er det TUL som blir neste milepæl. Har testet litt. Igår var den helt negativ, og i dag kunne jeg skimte litt mørkere nyanse enn hvit. Men er ganske sikker. Men så nervepirrende uansett. har lyst til å teste igjen imorgen, men vente om to dager. Vet man kaster bort mye penger ved å teste "unødvendig", men samtidig går jeg og innbiller meg at jeg innbiller meg kjempeømme bryster og murringer i magen. Hvordan holde ut? :O

@Lasorah , Masse masse lykke til imorgen <3
@SommerSolsikke , Spennende å se hvordan det går for deg og, men hva gjør ovitrellen for å forhindre overstimulering? Er det ikke gonapeptylen som skal gjøre det i tillegg til å trigge eggløsning?

Da kan jeg flyttes over til Stimulerer ☺️

Mammaønske2022 - 30 - B1 - Porsgrunn - forsøk 1 - Menopur og fyremadel - oppstart uke 23

Oppstart ble litt tidligere en forventet da TR dukket opp mye tidligere! Men den var vår første gang ever hjertelig velkommen

Er vårt første forsøk så er ganske spent! Satt første sprøyte med menopur I dag. Var såå nervøs og samboer sleit med å få den inn i huden først. Haha! Men det gikk fint

For en time siden satt jeg to sprøyter gonapeptyl. Dette fikk jeg beskjed om å gjøre 36 timer før uttak. Så skal jeg sette en mindre dose ovitrelle etter selve uttaket på tirsdag Dette fordi det er fare for overstimulering, men det skal likevel være innsett torsdag/fredag. Jeg er veeeldig spent på hvordan dette vil gå!
Den skjønte jeg ikke. Det er jo større fare for overstimulering ved hcg økning, og ovitrelle innholder jo hcg.

Testekløe såå det holder. Altså, 10 dager til er jo bare helt umenneskelig. og hvis den er positiv, så er det TUL som blir neste milepæl. Har testet litt. Igår var den helt negativ, og i dag kunne jeg skimte litt mørkere nyanse enn hvit. Men er ganske sikker. Men så nervepirrende uansett. har lyst til å teste igjen imorgen, men vente om to dager. Vet man kaster bort mye penger ved å teste "unødvendig", men samtidig går jeg og innbiller meg at jeg innbiller meg kjempeømme bryster og murringer i magen. Hvordan holde ut? :O

@Lasorah , Masse masse lykke til imorgen <3
@SommerSolsikke , Spennende å se hvordan det går for deg og, men hva gjør ovitrellen for å forhindre overstimulering? Er det ikke gonapeptylen som skal gjøre det i tillegg til å trigge eggløsning?
Haha kjenner igjen følelsen, men guri malla så spennende med en potensiell positiv test. Jeg hadde nok svidd av minst 2 hver dag om jeg hadde fått en test som var mørkere enn den dagen før :smiley-ashamed008

Da kan jeg flyttes over til Stimulerer ☺️

Mammaønske2022 - 30 - B1 - Porsgrunn - forsøk 1 - Menopur og fyremadel - oppstart uke 23

Oppstart ble litt tidligere en forventet da TR dukket opp mye tidligere! Men den var vår første gang ever hjertelig velkommen

Er vårt første forsøk så er ganske spent! Satt første sprøyte med menopur I dag. Var såå nervøs og samboer sleit med å få den inn i huden først. Haha! Men det gikk fint
Så deilig at dere fikk starte litt tidligere. Er nok venting ellers :meh:
Tvitvi med sprøytene og forsøket :Heartred

Er så nervøs for at de skal ringe før onsdag og si at ingen embryo har utviklet seg videre :nailbiting: Det har aldri hendt før, men denne gangen er frykten for det stor av en eller annen grunn :rolleyes:
Det er veldig forståelig, men håper inderlig du slipper det! ❤️ Ringer de med oppdatering uansett før onsdag?

Back
Topp