Juni 2022

Da ble det kjøp av en rfsu stav da apoteket stengte tidligere i dag, kjenner en klump i magen, skal skal ikke ❤️
Siden du har kjøpt den så er lysten til å teste der, tenker jeg. Så da har jeg kommet til å teste, men ikke før i morgen tidlig

Siden du har kjøpt den så er lysten til å teste der, tenker jeg. Så da har jeg kommet til å teste, men ikke før i morgen tidlig
Vil helst ikke teste mens foreldra mine er hjemme, derfor tenkte jeg teste i kvekd ❤️ men ovitrelle er nok fortsatt i kroppen enda ❤️

Test negativ, da var nok løpet kjørt denne gang og ❤️❤️ Bare å sette meg på ikke gravid
Hvor mange dpo er du? Hvis du var usikker om Ovitrelle er ute av kroppen kan du jo ikke være mer enn 10dpo?
Synes det er tidlig å gi opp håpet så raskt.
Prøv å puste med magen :Heartred

Hvor mange dpo er du? Hvis du var usikker om Ovitrelle er ute av kroppen kan du jo ikke være mer enn 10dpo?
Synes det er tidlig å gi opp håpet så raskt.
Prøv å puste med magen :Heartred
Jeg hadde eggløsning tirsdagskveld 31 mai, så negativ onsdag 1 juni, derfor ville de jeg sku ta ovitrelle 1 juni for å booste eggløsning, hadde så eggløsning igjen da torsdag 2 juni

IMG_20220611_191539.jpg

Test negativ, da var nok løpet kjørt denne gang og ❤️❤️ Bare å sette meg på ikke gravid
Men hvor mange dpo er du? Satte du ikke inn en blasto på tirsdag? Det er jo fryktelig tidlig å teste, i tillegg til at det ikke er på morgenurin

Men hvor mange dpo er du? Satte du ikke inn en blasto på tirsdag? Det er jo fryktelig tidlig å teste, i tillegg til at det ikke er på morgenurin
Satte inn tirsdag ja, men litt forvirret siden jeg fikk smiley på eggløsningtesten på kvelden 31 mai, så var den negativ 1 juni så klinikken ville jeg skulle booste med ovitrelle på onsdagskveld og jeg fikk da smiley igjen torsdags morgen

Bittelitt lyserosa på papiret her i dag :nailbiting:
Er det i det hele tatt mulig at det er starten på mensen, 8dpo og på 1600 mg cyclogest?
Tenker jo det verste med en gang :oops::oops:

Back
Topp