Juni 2022

Da ringte de fra sykehuset. Det var mange modne egg, men bare 6 som ble befruktet og er fortsatt greie (ICSI), altså en tredjedel. Jeg hadde håpet på flere, meeeen mtp at det er mannlig faktor som gjelder (med en tilstand som nærmer seg azoospermi), så bør vi være fornøyde! :)
Krysser fingrene for at det blir noen igjen som kan fryses!!

Innsett i morgen. :smiley-bounce016
:gen014 Heia eggene :Heartred

Da ringte de fra sykehuset. Det var mange modne egg, men bare 6 som ble befruktet og er fortsatt greie (ICSI), altså en tredjedel. Jeg hadde håpet på flere, meeeen mtp at det er mannlig faktor som gjelder (med en tilstand som nærmer seg azoospermi), så bør vi være fornøyde! :)
Krysser fingrene for at det blir noen igjen som kan fryses!!

Innsett i morgen. :smiley-bounce016
Vi hadde 13 egg ut, 5 ble befruktet og delte seg fint det første døgnet, vi har samme greia. Endte med ett inn og ett på frys, så ble noe skuffet over så mye "waste" ICSI her også av samme årsak.

Ja, det er nok sikkert det!
Ja, det ble 49 sprøyter alt i alt, men sikkert 60-70 stikk i forsøket :laughing002 Trakk meg endel ganger. Virker nesten som man treffer en nerve noen ganger. Driitvondt, og da er det umulig å trykke den videre.. men andre ganger har nåla glidd inn som smør. Men har tatt en titt på de hundretusen sprøytene som fulgte med menopuren og det er kjempemange hvor spissen var litt bøyd eller butt eller litt «misforma». Ene gangen så jeg det ikke før dosen allerede var trukket opp. Gaanske kjipt å sette en sprøyte når du vet at tuppen har en ørliten knekk i seg:wacky:
Uff så mange :sick009 :joyful:

Oii såpass ja! Hadde nok en sånn en í går da tenker æ. Får ta å se litt på spissesene æ au fremover. Hah :hilarious:

I morgen begynner æ på fyremadel også, hvordan er den i forhold til menopur da?

@litapi hvordan går det med deg? Hadde du insett av frys i styrt syklus, eller hvordan var det? Nærmer deg seg innsett?
Så god du er som husker på og spørr. Takk :Heartred

Har innsett i naturlig syklus. Jeg har vært på to UL’er, måling av slimhinne og størrelse på ledenede follikkel. Tester etter EL nå, men enda ikke utslag. Litt pessimist, hatt så innmari lange sykluser etter jeg fikk mensen tilbake. Men UNN tar ikke det til vurdering.. Jeg ønsker styrt syklus.

Hvordan har du det?

Uff så mange :sick009 :joyful:

Oii såpass ja! Hadde nok en sånn en í går da tenker æ. Får ta å se litt på spissesene æ au fremover. Hah :hilarious:

I morgen begynner æ på fyremadel også, hvordan er den i forhold til menopur da?
Fyremadel er litt tykkere i nåla. Jeg finner det enklest å stille spissen med den langsiden mot huden. Den er litt skråstilt. Kan være litt seigere enn både bemfola og menopur. Har selv brukt de to.
Satte første sprøyte Bemfola i morges, og har hatt en helt forferdelig hodepine i ettermiddag/kveld. Leser at det er en svært vanlig bivirkning. Det blir noen lite festlige dager fremover :shy:
Begge stimuleringene hadde jeg særlig hodepine første dagene. Bemfola bare ett par dager, så gikk det over. Men menopur.... oh the fumes :arghh::arghh::arghh: VAr skikkelig hodepine med en gang jeg bare åpnet boksen jeg hadde glasset i :oops::crybaby2

Så god du er som husker på og spørr. Takk :Heartred

Har innsett i naturlig syklus. Jeg har vært på to UL’er, måling av slimhinne og størrelse på ledenede follikkel. Tester etter EL nå, men enda ikke utslag. Litt pessimist, hatt så innmari lange sykluser etter jeg fikk mensen tilbake. Men UNN tar ikke det til vurdering.. Jeg ønsker styrt syklus.

Hvordan har du det?
Skjønner godt at man fort kan bli litt pessimistisk og kanskje føler seg lite hørt :Heartred Håper virkelig at el er rett rundt svingen og alt er tipp topp når du skal ha innsett. Håper for deg Litapi :Heartred
Jeg har satt inn blasto i dag og har 2 som skal få utvikle seg videre til i morgen. De var av middels kvalitet, så får tlf i morgen om de er ok å fryse ned eller ikke. Uansett fornøyd med at det ble innsett med bare 4 egg ut denne gangen :happy:

Ja var det :happy:

Okei! Så bra at ting så bra ut da og at det funker :D Jeg kjenner meg også veldig trøtt og kjenner allerede mye i eggstokkene. Jeg går på 150 IE og har litt høy amh så er litt redd for overstimulering, så at jeg allerede er veldig oppblåst og det kjennes godt ut som jeg har eggløsning I hele dag har stresset meg litt :joyful: men er kanskje vanlig og kjenne det så tidlig for noen?? Har lissom bare tatt 3 sprøyter og har 5 igjen før første UL :hilarious:

Var du hos UL I dag da eller blir det neste onsdag? :)
Kjennes ut på samme måte som rundt eggløsning her også, men eggene er der enda :) Var på UL i dag. Nå har jeg gått på sprøyter i 8 dager, gynekologen fant sju follikler på 14mm, ett på 23mm og tre litt mindre.

Porsgrunn ringte og sa det ble totalfrys med uttak tidlig neste uke hvis det fortsetter slik de tror (ny ul-kontroll på fredag). Skjønte ikke helt hvorfor det måtte bli totalfrys, men kjedelig å måtte vente til etter sommeren med innsett må jeg si..

Herreguuuud :sad010:sad010
Jeg ga opp i går, for jeg blødde SÅÅ mye. Gikk på trening og tok sånn typ 100 kg i knebøy bla, og ga blaffen i at de sa jeg ikke skulle trene tung styrke. Såvidt jeg orker ta cyclogest i går.
Men i dag tidlig var det ikke noe blod nesten, så tok en test igjen - med strek! Er 12dpo, håper det er liv laga selv med så svak strek :love7

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Visninger: 170
Jeg ga opp i går, for jeg blødde SÅÅ mye. Gikk på trening og tok sånn typ 100 kg i knebøy bla, og ga blaffen i at de sa jeg ikke skulle trene tung styrke. Såvidt jeg orker ta cyclogest i går.
Men i dag tidlig var det ikke noe blod nesten, så tok en test igjen - med strek! Er 12dpo, håper det er liv laga selv med så svak strek :love7
Ååååh Sofia!!!! Det var en fin strek! Håper håper at den sitter ❤️❤️❤️

Den har du ventet leeeenge på altså :Heartred :Heartred Skal den sitte der i 8 mndr til... :joyful:

Det er jo ikke en tidligtest det der, men en vanlig en..! :joyful: Med andre ord GRATULERER, heeeelt fantastisk!!!:D Har troa på at det der er en spire som er kommet for å bli:Heartpink

Det der MÅ være babystrek, @Sofia87 !! Ta vare på deg selv og unngå tunge løft selv om du føler deg pesimistisk... Det er en spire der som har lyst å klamre seg fast. :Heartred

Åååååh, Sofia!!! Herregud, så glad jeg ble nå! Dette SKAL gå veien, det unner jeg deg så sinnsykt! :love7

Jeg synes ikke streken er så svak - tenk på stigningen fra den du la ut fra i forigårs! Og som sagt over, dette er vel ikke tidligtest heller? Og fryseembryo sies vel dessuten å kunne feste seg litt senere. Håper du slipper flere blødninger og ikke minst at du får fin stigning videre! :hello2

Back
Topp