Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fin strek !!Tror jeg har blitt testegal selv.... nesten så jeg bare vil bestille time for ultralyd VELDIG tidlig Sånn imorgen. Vet det vil bli vanskelig å se noe altså, men på en annen side, så jo det lille frøet da det ble satt inn, så why not?
Tusen takk! Det viktigste er jo at kroppen er tipp topp når det blir innsett. Takk for påminnelsen.Skjønner godt at man fort kan bli litt pessimistisk og kanskje føler seg lite hørt Håper virkelig at el er rett rundt svingen og alt er tipp topp når du skal ha innsett. Håper for deg Litapi
Jeg har satt inn blasto i dag og har 2 som skal få utvikle seg videre til i morgen. De var av middels kvalitet, så får tlf i morgen om de er ok å fryse ned eller ikke. Uansett fornøyd med at det ble innsett med bare 4 egg ut denne gangen
Jeg ble også ekstremt trøtt av Lutinus. Husker ikke hvor lenge det varte daJeg er så utrolig trøtt siden uttaket, det må rett og slett være lutinus! I dag måtte jeg sove to timer på formiddagen, og nå har jeg begynt å gjespe allerede... Noen som også blir trøtt av lutinus? Er det forbigående, eller kommer det til å være sånn i to uker?
Wou!! Dette var en tydelig strek!!Tror jeg har blitt testegal selv.... nesten så jeg bare vil bestille time for ultralyd VELDIG tidlig Sånn imorgen. Vet det vil bli vanskelig å se noe altså, men på en annen side, så jo det lille frøet da det ble satt inn, så why not?
Synes det er lettere å få gjennomslag for støttemedisin og egne ønsker angående medisin på Medicus enn UNN. Ellers er begge like gode på ulike ting.Tusen takk! Det viktigste er jo at kroppen er tipp topp når det blir innsett. Takk for påminnelsen.
Så spennende! Krysser alt jeg har for at denne klorer seg fast. Er du fornøyd på Medicus vs UNN?
Mera dette er jo en kjempefin strek. Jeg hadde ekstremt tidlig ul når jeg ble gravid med min sønn på grunn av sterke smerter og overstimulering. Var da ca 16 dpo, var ikke så mye å se altså. En liten svart prikk som var et kanskje dette er noe.Tror jeg har blitt testegal selv.... nesten så jeg bare vil bestille time for ultralyd VELDIG tidlig Sånn imorgen. Vet det vil bli vanskelig å se noe altså, men på en annen side, så jo det lille frøet da det ble satt inn, så why not?
Tror du kan gjøre det altsåMera dette er jo en kjempefin strek. Jeg hadde ekstremt tidlig ul når jeg ble gravid med min sønn på grunn av sterke smerter og overstimulering. Var da ca 16 dpo, var ikke så mye å se altså. En liten svart prikk som var et kanskje dette er noe.
Skal jeg flytte deg på gravid nå?
Ja, men som med første svangerskapet, hodet mitt vet jo prosessen vi er inni, og hodet tenker, "jeg er GRAVID" , men klarer liksom ikke si det høyt ^^, Ikke for meg selv engangWou!! Dette var en tydelig strek!!
Ååååå Sofia Sender over masse klemmer din vei
Veldig kortvarig glede. Blenda test på morgenurin 13dpo, så det var tydeligvis en kjemisk. Prøver å tenke at det i det minste var en kjemisk, har jo kun kaaaanskje hatt det én gang på 21 måneder. Men ikke lett å holde motet oppe
Nei åh nei det var ikke slik det skulle gå Sender en stor klem din vei!
Veldig kortvarig glede. Blenda test på morgenurin 13dpo, så det var tydeligvis en kjemisk. Prøver å tenke at det i det minste var en kjemisk, har jo kun kaaaanskje hatt det én gang på 21 måneder. Men ikke lett å holde motet oppe
Nei nei nei! Det skulle ikke vært lov å få en sånn fin strek og så ingenting Dette var skikkelig trist! Men jeg håper det på et vis kan gi en følelse av at dette ikke er umulig, at du en dag SKAL stå der med en test med to fine streker som holder hele veien til mål. Du er kjempesterk, det vet jeg, og du klarer deg gjennom dette også. Men la de følelsene som kommer, komme - det er veldig lov å være lei seg og motløs også før man klarer å se fremover. Sender deg en kjempestor klem
For noen gode nyheter Heier så masse på eggene dine! Måtte dette bli din månedDa var uttak gjennomført. Til min store overraskelse tok de ut 6 egg!! Noen av dem var riktignok litt mindre og kan være umodne, men om jeg forstod det riktig, hadde det ihvertfall økt fra 3 til 4 store fine poser. Jeg er så glad og letta (var bekymra for om det ikke ble de forespeilede 3 engang). Slimhinnen var også bra. Er så spent på tlf senere i dag om antall modne og om befruktning i morgen. Blir så lykkelig om bare ett embryo henger med til innsett!
Takk for så gode ord, fine duNei nei nei! Det skulle ikke vært lov å få en sånn fin strek og så ingenting Dette var skikkelig trist! Men jeg håper det på et vis kan gi en følelse av at dette ikke er umulig, at du en dag SKAL stå der med en test med to fine streker som holder hele veien til mål. Du er kjempesterk, det vet jeg, og du klarer deg gjennom dette også. Men la de følelsene som kommer, komme - det er veldig lov å være lei seg og motløs også før man klarer å se fremover. Sender deg en kjempestor klem
Jaaaa så herlig!! Gratulerer med overstått uttak! Veldig spennede dager fremover, krysser fingrene for god utvikling!Da var uttak gjennomført. Til min store overraskelse tok de ut 6 egg!! Noen av dem var riktignok litt mindre og kan være umodne, men om jeg forstod det riktig, hadde det ihvertfall økt fra 3 til 4 store fine poser. Jeg er så glad og letta (var bekymra for om det ikke ble de forespeilede 3 engang). Slimhinnen var også bra. Er så spent på tlf senere i dag om antall modne og om befruktning i morgen. Blir så lykkelig om bare ett embryo henger med til innsett!
For noen gode nyheter Heier så masse på eggene dine! Måtte dette bli din måned
Tusen takk, gode dere! Fikk nå beskjed om at 5 var modne og er inseminert. Veldig spennende med tlf i morgen om befruktning. Så lettet over å ha kommet så langt, og overrasket over at det ble flere enn 3Jaaaa så herlig!! Gratulerer med overstått uttak! Veldig spennede dager fremover, krysser fingrene for god utvikling!
Det finnes definitivt ingen rettferdighet i dette gamet dessverre. Men jeg håper dere nå har brukt opp kvotene for både negativt og avbrutt forsøk, og at det bare er positiv-kvoten igjen snart! Hvor mange har du igjen på frys?Takk for så gode ord, fine du
Vi gir ikke opp, og tenker at dette er tross alt bedre enn BARE negative tester. Men det føltes utrolig urettferdig og kjipt akkurat nå. Klinikken mener jeg skal fortsette med estradot og cyclogest frem til testdag som er lørdag neste uke Kunne vi ikke heller bare hevet oss rundt og fått et innsett før sommerstengt da Har fått ordentlig mensen i dag, så føles så unødvendig å fortsette på medisiner.