Så koselig! Gratulerer så masse!!! Hurra!Jeg kan settes på gravid Fikk akkurat svar på blodprøven. Nå må den bare klore seg fast og bli til mars.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Gratulerer så masse!!! Hurra!Jeg kan settes på gravid Fikk akkurat svar på blodprøven. Nå må den bare klore seg fast og bli til mars.

Kjære deg! Sender deg en bamseklem! Jeg har veldig tro på de to du har på frys i det offentlige.Ingen på frysVi har heldigvis 2 på frys offentlig ennå så håper de blir til noe da
![]()

TakkKjære deg! Sender deg en bamseklem! Jeg har veldig tro på de to du har på frys i det offentlige.![]()
Ja får håpe Martha hjelper til med litt mer støttemedisin og alt man skulle ønske seg, så satser vi på insett til høsten 
Det var synd. Men gjett om jeg skal heie på de 2!Ingen på frysVi har heldigvis 2 på frys offentlig ennå så håper de blir til noe da
![]()
ÅhHer er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ![]()
Så braPå ul i dag fant de hvertfall 5 follikler med fin størrelse (18, 16, 16, 12, 12??) og flere mindre. Må stimulere noen dager til, i håp om å få med flere av de mindre. Spennende! Har i alle fall respondert greit på bemfolaen.
Håper de litt mindre kommer seg også 
Det hørtes jo veldig lovende ut!På ul i dag fant de hvertfall 5 follikler med fin størrelse (18, 16, 16, 12, 12??) og flere mindre. Må stimulere noen dager til, i håp om å få med flere av de mindre. Spennende! Har i alle fall respondert greit på bemfolaen.

Åh, det var synd å høre!Her er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ![]()
Styrkeklem til deg!Gratulerer så mye!Jeg kan settes på gravid Fikk akkurat svar på blodprøven. Nå må den bare klore seg fast og bli til mars.

JaaÅå så spennende! Krysser fingrene for deg
Hvorfor ble det totalfrys egentlig?![]()
håper det går bra med dem.Jaahåper det går bra med dem.
De mente det var fare for overstimulering. Tror det var noe fri væske et eller annet sted. Skjønner ikke så mye jeg
Hvordan går det med deg?
Har du hørt noe i dag hvordan det går?
OG at ikke samboer kan være med inn Er det fortsatt covid-begrensninger siden han ikke får være med?Jaa!Har du hørt noe i dag hvordan det går?
Her er det uttak i morgen! Er så spent! Har litt reisevei, så må opp kl 5 I natt for å kjøre inn til Porsgrunn, er nok det som plager meg aller mestOG at ikke samboer kan være med inn
Så håper virkelig uttaket går fint, at de får ut gode egg og at det blir så smertefritt som overhode mulig! Hehe.
Vi var der for 1 mnd siden og da måtte jeg og inn alene..Er det fortsatt covid-begrensninger siden han ikke får være med?
Vi var der for 1 mnd siden og da måtte jeg og inn alene..![]()
Ingen aning! Leste bare fra ei som just hadde hatt uttak i Porsgrunn at mannen fortsatt ikke fikk være med innEr det fortsatt covid-begrensninger siden han ikke får være med?

Hadde uttak der i forrige uke og var alene inne. Men de nevnte ikke noe om korona, bare at det var litt trangt om plassen
Vi hadde ikke nytt uttak nå, men fikk ikke inntrykk av at det var sånn på St Olav nå.. Håper alt er tilbake til normalen snart.
gikk igrunn helt fint å være alene, veldig trivelige folk, stemninga var god og latteren satt løst. Tror sambo egentlig bare hadde blitt en partypooper for å være helt ærlig
MEN, så grudde jeg meg ikke nevneverdig heller
Latteren satt løst hos deg også ja?kan ikke skjønne hvorfor detHadde uttak der i forrige uke og var alene inne. Men de nevnte ikke noe om korona, bare at det var litt trangt om plassengikk igrunn helt fint å være alene, veldig trivelige folk, stemninga var god og latteren satt løst. Tror sambo egentlig bare hadde blitt en partypooper for å være helt ærlig
MEN, så grudde jeg meg ikke nevneverdig heller
![]()
Hos meg også, samt at jeg tror faktisk mannen min hadde latt det gå veldig mye mer innpå seg om han var med, enn når han ikke var med.Skal du ta blodprøve for å bekrefte? Det er faktisk litt tidlig fortsatt, det har ikke gått 2 uker ennå...Her er nok løpet kjørt. Tok en digital tidlig test i dag og den er negativ![]()