Juni 2022

Kjære deg! Sender deg en bamseklem! Jeg har veldig tro på de to du har på frys i det offentlige. :Heartred
Takk :Heartred Ja får håpe Martha hjelper til med litt mer støttemedisin og alt man skulle ønske seg, så satser vi på insett til høsten :happy:

På ul i dag fant de hvertfall 5 follikler med fin størrelse (18, 16, 16, 12, 12??) og flere mindre. Må stimulere noen dager til, i håp om å få med flere av de mindre. Spennende! Har i alle fall respondert greit på bemfolaen.
Så bra :gen014 Håper de litt mindre kommer seg også :Heartred

Jaa :nailbiting: håper det går bra med dem.
De mente det var fare for overstimulering. Tror det var noe fri væske et eller annet sted. Skjønner ikke så mye jeg :p

Hvordan går det med deg?

Jaa! :smiley-bounce012 Har du hørt noe i dag hvordan det går?

Her er det uttak i morgen! Er så spent! Har litt reisevei, så må opp kl 5 I natt for å kjøre inn til Porsgrunn, er nok det som plager meg aller mest :hilarious: OG at ikke samboer kan være med inn :oops:

Så håper virkelig uttaket går fint, at de får ut gode egg og at det blir så smertefritt som overhode mulig! Hehe.

Jaa! :smiley-bounce012 Har du hørt noe i dag hvordan det går?

Her er det uttak i morgen! Er så spent! Har litt reisevei, så må opp kl 5 I natt for å kjøre inn til Porsgrunn, er nok det som plager meg aller mest :hilarious: OG at ikke samboer kan være med inn :oops:

Så håper virkelig uttaket går fint, at de får ut gode egg og at det blir så smertefritt som overhode mulig! Hehe.
Er det fortsatt covid-begrensninger siden han ikke får være med?

:(

Vi hadde ikke nytt uttak nå, men fikk ikke inntrykk av at det var sånn på St Olav nå.. Håper alt er tilbake til normalen snart.
Hadde uttak der i forrige uke og var alene inne. Men de nevnte ikke noe om korona, bare at det var litt trangt om plassen :dontknow gikk igrunn helt fint å være alene, veldig trivelige folk, stemninga var god og latteren satt løst. Tror sambo egentlig bare hadde blitt en partypooper for å være helt ærlig:laughing002 MEN, så grudde jeg meg ikke nevneverdig heller:happy:

Hadde uttak der i forrige uke og var alene inne. Men de nevnte ikke noe om korona, bare at det var litt trangt om plassen :dontknow gikk igrunn helt fint å være alene, veldig trivelige folk, stemninga var god og latteren satt løst. Tror sambo egentlig bare hadde blitt en partypooper for å være helt ærlig:laughing002 MEN, så grudde jeg meg ikke nevneverdig heller:happy:
Latteren satt løst hos deg også ja?kan ikke skjønne hvorfor det :joyful: Hos meg også, samt at jeg tror faktisk mannen min hadde latt det gå veldig mye mer innpå seg om han var med, enn når han ikke var med.

Men mannen min fikk heller ikke være på avdelinga i det hele tatt. Bare levere sædprøven og ferdig. Men da jeg kom til venterommet nederst i gangen, der var det faktisk hele 3 menn som ventet på sine.

Back
Topp