Er jo deilig å slippe alt griset med Lutinus/Crinone så da høres det ut som duphaston er best Tusen takkJeg skal bruke og har brukt Duphaston. Er det beste av alt mener jeg fordi man tar det oralt. Slipper alt griset!
Masse lykke til på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo deilig å slippe alt griset med Lutinus/Crinone så da høres det ut som duphaston er best Tusen takkJeg skal bruke og har brukt Duphaston. Er det beste av alt mener jeg fordi man tar det oralt. Slipper alt griset!
Masse lykke til på mandag
At du har vært nærkontakt betyr ikke at du automatisk blir syk. Kanskje du er heldig og ikke er smittet, eller kanskje du ikke utvikler symptomer i det hele tatt.Nå har jeg visst vært nærkontakt med noen som testa positivt for covid i dag. Ble plutselig veldig usikker på om det var lurt å satse på innsett i morgen allikevel, blir kanskje ikke ideelle forhold for embryoet om jeg ender opp med å bli syk?
Neida, vet jo egentlig det. Men det er første gang jeg er nærkontakt til noen med covid så føles litt ekstra risikabelt. Men vil jo aldri være garantert smittefri neste gang om jeg utsetter innsettet heller.At du har vært nærkontakt betyr ikke at du automatisk blir syk. Kanskje du er heldig og ikke er smittet, eller kanskje du ikke utvikler symptomer i det hele tatt.
Så leit å høre at du har mistet mammaen din. Sånne merkedager er tøffe, og det er sikkert ekstra tøft første gang! Men dette klarer du. Ta en dag om gangen, aksepter de følelsene som måtte komme, vær ekstra snill med deg selv, ha kontakt med venner som kan støtte deg. Mammaen din ville sikkert vært stolt av at du går gjennom denne krevende prosessen for å nå drømmen dinTusen tusen takk Takk for tips, skal prøve å tenke sånn. Skal fader meg klappe meg på skuldra altså! For denne runden har vært grisetøff! Og på lørdag som kommer er det 1 år siden mamma døden, så er mye følelser i bildet fra før. Så det har vært utrolig tøft! Jeg er helt ærlig bekymret for hvordan det går om dette forsøket heller ikke ender bra, når det er så tett på 1 års dagen til mamma. Vet ikke hvordan jeg skal takle begge sorgene på en gang.. Ber til høyere makter om at det går bra denne gangen skal se hva jeg får til etterpå. Sist hadde jeg så store smerter at jeg bare lå i senga i flere dager i strekk. Men en serie skal jeg nok finne
Stimuleringsdag 8 og første ul kontroll gjennomført. Endometriet er på 7.5.
5 folikler på høyre side. 2 på ca 2 cm, resten under 2 cm.
12 folikler på venstre side. 3 på ca 1 cm. Resten under 1 cm. Mye smått.
Blir spennende å høre hva de tenker nå for dette var ikke akuratt noe å skryte av
Stimuleringsdag 8 og første ul kontroll gjennomført. Endometriet er på 7.5.
Blir spennende å høre hva de tenker nå for dette var ikke akuratt noe å skryte av
Haha ja det var ikke måte på størrelse på de to Har meldt inn resultatet så de ringer nok i løpet av dagen.Oi det var to gira follikler! Håper på en god plan videre! Blir du oppringt?
Oj håper de andre tar seg opp men to av de har jo skikkelig vokstStimuleringsdag 8 og første ul kontroll gjennomført. Endometriet er på 7.5.
Ser jeg svarte deg i feil tråd..Stimuleringsdag 8 og første ul kontroll gjennomført. Endometriet er på 7.5.
Neeei, så surt! Ikke lette avgjørelser dette, håper klinikken får rett! Hvor mange egg har du pleid å få ut?Setter ovitrelle i kveld og uttak blir på fredag. Er ikke enig i den avgjørelsen, men klinikken hadde tro på 6-7 egg. Så får man se da.....Hadde heller villet ofret de 2 største og stimulert litt lenger. Jeg har jo pinadø medisin for ca 8000 jeg ikke får brukt eller refundert
Oh... Nå ble jeg litt overraska, i mitt tilfelle valgte de jo å stimulere nesten en uke lengre for å få med en gjeng som da var 10mm, og heller ofre den ene store. Men nå er det jo kvalitet forran kvantitet.. Jeg håper de eggene som kommer ut er noen skikkelige gullegg!<3 Lykke til med uttaket, jeg krysser virkelig alt jeg har for at du får god uttelling på dette.Setter ovitrelle i kveld og uttak blir på fredag. Er ikke enig i den avgjørelsen, men klinikken hadde tro på 6-7 egg. Så får man se da.....Hadde heller villet ofret de 2 største og stimulert litt lenger. Jeg har jo pinadø medisin for ca 8000 jeg ikke får brukt eller refundert
Huff, så mye rart man skal gjennom, det hørtes vondt ut! Da jeg hadde forsøk ved Riksen i 2018 ble man automatisk sykmeldt i 3 dager fra uttak. Ikke helt det du spør om, men jeg synes ikke du skal nøle med å be om sykmelding om du føler det letter.Smarte meg klarte å falle ut av senga i natt og rett oppå skjøtelednings stikk kontakten på gulvet kul på låret og ryggen ble ikke bedre ble jo litt redd siden jeg hadde innsett i går men siden jeg ikke hadde noen blødninger så sku det gå bra jeg har jo nå en uke ferie, skal på jobb fra 17-20 juni men har spurt klinikken om sykemelding. Jobber innenfor helse, tunge stell, litt stress. Kjenner jeg trenger tenke på meg selv fren til testdag, andre som har vært sykmeldt fra innsett og til testdag?
Ja det er veldig vondt og i tillegg fikk jeg lumbago i ryggen på jobb sist fredag, sjefen vet om prosessen men jeg får liksom litt dårlig samvittighetHuff, så mye rart man skal gjennom, det hørtes vondt ut! Da jeg hadde forsøk ved Riksen i 2018 ble man automatisk sykmeldt i 3 dager fra uttak. Ikke helt det du spør om, men jeg synes ikke du skal nøle med å be om sykmelding om du føler det letter.
Nei antallet har variert fra 16 til 10 (om jeg husker rett) Håper bare på kvalitet på de to største som jeg har trua på da. Kan liksom ikke se for meg at at de på 10mm skal ha modne egg i seg.Neeei, så surt! Ikke lette avgjørelser dette, håper klinikken får rett! Hvor mange egg har du pleid å få ut?
Jeg skal være sykemeldt fra innsett i morgen og ut uke 24. Men er da fastlegen jeg har snakket med dette om, da klinikken bare sykemelder dagene etter uttak.Smarte meg klarte å falle ut av senga i natt og rett oppå skjøtelednings stikk kontakten på gulvet kul på låret og ryggen ble ikke bedre ble jo litt redd siden jeg hadde innsett i går men siden jeg ikke hadde noen blødninger så sku det gå bra jeg har jo nå en uke ferie, skal på jobb fra 17-20 juni men har spurt klinikken om sykemelding. Jobber innenfor helse, tunge stell, litt stress. Kjenner jeg trenger tenke på meg selv fren til testdag, andre som har vært sykmeldt fra innsett og til testdag?
Jeg er sykemeldt fom i morgen tom ut neste uke i første omgang. Regner med at den blir forlenget enda en uke etter det. Det er lov å ta seg en sykemelding i alt dette styret. La kroppen (og hode) få hvile om du kanSmarte meg klarte å falle ut av senga i natt og rett oppå skjøtelednings stikk kontakten på gulvet kul på låret og ryggen ble ikke bedre ble jo litt redd siden jeg hadde innsett i går men siden jeg ikke hadde noen blødninger så sku det gå bra jeg har jo nå en uke ferie, skal på jobb fra 17-20 juni men har spurt klinikken om sykemelding. Jobber innenfor helse, tunge stell, litt stress. Kjenner jeg trenger tenke på meg selv fren til testdag, andre som har vært sykmeldt fra innsett og til testdag?