Juni 2022

Og der var vi igang igjen My friend google, hva gjør man til testdato, hvordan få dagenetil å gå, første tegn på graviditet, når fester blastoen seg, når burde man tidligst si ifra til sjefen om svangerskap :hilarious:
Ja ikke bare bare frøken Google som jeg kaller det grunnen til at jeg fant ut at jeg var gravid sist i januar var pga jeg svimte av hjemme, det var et tidlig tegn. Satte du inn blasto? :) heier på deg ❤️

Ja ikke bare bare frøken Google som jeg kaller det grunnen til at jeg fant ut at jeg var gravid sist i januar var pga jeg svimte av hjemme, det var et tidlig tegn. Satte du inn blasto? :) heier på deg ❤️
Ja, satte inn blasto, så nå vil de jeg skal gå på lutinus til testdag, men spurte om jeg kunne gå på det lenger.

Heier på deg også ❤

Oppdatering fra meg:
Var inne på ul på fredag, hadde da stimulert en uke. Slimhinne på 1cm, men trengte videre stimulering for eggene. På ny ul i dag. Det hadde utviklet seg veldig bra, flere enn hva hun så på fredag. "Nyyydelig slimhinne", første gang for det komplimentet :hilarious: Skal gi det én dag til med stimulering, for da er håpet å få hentet ut 10-12 egg.
Og så blir det uttak på fredag og innsett mandag.

Krysser fingrene og puster med magen :Heartred
Så bra!! Masse lykke til :)

Herrefred.. Nå er jeg så sliten! 34 sprøyter satt på 13 dager. Jeg er utslitt, ferdig, ødelagt og alt i mellom der. All ære til dere som har holdt på i flere år med dette! Det blir uttak i morgen, og jeg får ikke gjort annet enn å krysse alt jeg har for at ikke eggene dør denne gangen også.
Det går sikkert bra denne gangen!! Lykke til :)

Da er jeg ruger av 4AA blasto, jeg knakk litt sammen under innsettet, mye følelser i sving, men som embryologen og sykepleier sa så er det noe genfeil med embryoet hvis det ikke sku feste seg, ikke noe galt med meg
Tvitvi Engelpia :Heartred Gjør ditt beste hver dag for å holde fokus på det som er positivt i dagene frem til test ;)

Spennende tider her for mange i disse dager! Er ikke så flink til å henge med på alt, men heier sånn på dere alle❤️

Her var det første kontroll etter sprøytestart i dag. 3 follikler av god størrelse og i tillegg noen mindre, så legges opp til en ekstra dag med stimulering i håp om kaaanskje å få flere med. Ville blitt så glad om det gikk - uttak med 3 (som er minimum) føles så skjørt! Fikk jo kun 1 blasto av 5 egg sist … Er satt på hestedose Gonal (375ie) uten de helt store forhåpningene til at det skulle hjelpe, og det ser det heller ikke ut til, men det føles likevel bra å prøve å gjøre noe annerledes. Håper så inderlig å komme til innsett denne gangen!
Krysser alt jeg har for at det blir innsett! ❤️ Fint at de prøver å få med de mindre også. Heia heia!

Og der var vi igang igjen My friend google, hva gjør man til testdato, hvordan få dagenetil å gå, første tegn på graviditet, når fester blastoen seg, når burde man tidligst si ifra til sjefen om svangerskap :hilarious:
Hahaha igjenkjenningsfaktoren er skyhøy. Dessverre.. :hilarious: Hver gang tenker jeg at denne gangen skal jeg ikke... Men så skjer et eller annet som jeg MÅ Google, og så er vi der igjen :bookworm::dance018

Herrefred.. Nå er jeg så sliten! 34 sprøyter satt på 13 dager. Jeg er utslitt, ferdig, ødelagt og alt i mellom der. All ære til dere som har holdt på i flere år med dette! Det blir uttak i morgen, og jeg får ikke gjort annet enn å krysse alt jeg har for at ikke eggene dør denne gangen også.
Masse lykke til i morgen! Skjønner bekymringene dine så veldig godt, men håper alt går fint denne gangen! ❤️Det jeg synes hjelper mest, er å virkelig prøve å fokusere på et skritt i gangen. Og når du ser på alle de sprøytene, gi deg et klapp på skuldra også for alle etappene du har vært gjennom så langt. Og så håper jeg du gjør noe hyggelig når du er ferdig i morgen, om det så bare er å flate ut med yndlingsserien. :joyful:

@Litjmora jeg kan settes på "ruger" ^^,

Må si jeg er litt skuffet over hva jeg presterer å få til. Av 13 egg ut, ble 5 befruktet riktig, og av de fem, var det bare 2 som kom seg til blasto. Nå håper jeg blastoen klamrer seg fast og at ikke sommerferien ender i fosterstilling i en blodpøl på badet :oops: Kommer til å kjenne etter alt av symptomer de neste dagene :joyful:

Lykke til! Jeg hadde omtrent samme resultat med ICSI i 2019, og det ble det barn av :smiley-angelic001

Jeg var på kontroll i dag og alt så klart ut til innsett på mandag. Nå må bare ett av embryoene overleve opptining. Legen sa jeg kunne velge mellom duphaston og lutinus. Er det noen som har erfaring med duphaston? Har kun brukt lutinus og crinone før:)
Jeg skal bruke og har brukt Duphaston. Er det beste av alt mener jeg fordi man tar det oralt. Slipper alt griset!
Masse lykke til på mandag :Heartred

Lykke til i morgen!! Blir nok godt å endelig bli ferdig <3
Tusen takk :Heartred Ja, kjenner at det blir godt å bli ferdig :hilarious: Men samtidig liker jeg å ha en plan, for da vet jeg vi nærmer oss et forsøk. Nå er det slutten på et forsøk, og inni hodet mitt ser jeg bare for meg at det ikke går bra denne gangen også. Fryktet som har overtaket.. Men får satse på at det går bedre nå..

Masse lykke til i morgen! Skjønner bekymringene dine så veldig godt, men håper alt går fint denne gangen! ❤️Det jeg synes hjelper mest, er å virkelig prøve å fokusere på et skritt i gangen. Og når du ser på alle de sprøytene, gi deg et klapp på skuldra også for alle etappene du har vært gjennom så langt. Og så håper jeg du gjør noe hyggelig når du er ferdig i morgen, om det så bare er å flate ut med yndlingsserien. :joyful:
Tusen tusen takk :Heartred Takk for tips, skal prøve å tenke sånn. Skal fader meg klappe meg på skuldra altså! :hello2 For denne runden har vært grisetøff! :banghead: Og på lørdag som kommer er det 1 år siden mamma døden, så er mye følelser i bildet fra før. Så det har vært utrolig tøft! Jeg er helt ærlig bekymret for hvordan det går om dette forsøket heller ikke ender bra, når det er så tett på 1 års dagen til mamma. Vet ikke hvordan jeg skal takle begge sorgene på en gang.. Ber til høyere makter om at det går bra denne gangen :Heartred skal se hva jeg får til etterpå. Sist hadde jeg så store smerter at jeg bare lå i senga i flere dager i strekk. Men en serie skal jeg nok finne :joyful:

Back
Topp